קלטתם את צבר ורנין- שיפרה מתה מזה, ומה באמת..

rinatt1

New member
קלטתם את צבר ורנין- שיפרה מתה מזה, ומה באמת..

קורה ביניהם, נראה לי שצבר ממש מרגיש חופשי עם רנין, יש ביניהם משהו?? מה אתם אומרים?? מאז ששי עזב נראה לי שצבר קצת השתחרר, וגם הבנות שם מלקקות לו חבל"ז, בצהריים וונסה, בערב רנין, ובלילה שיפרה. הוא בטח מרגיש בשמיים.
 
מאז ששי הלך צבר "מככב". לי לא ברור מה קורה

בינו לבין שפרה. מצד אחד הוא נותן לה סימנים שיהיה ביניהם משהו אחרי התוכנית- למשל אחרי שהיא אמרה לו בסוויטה "חבל שזה כאן" אז הוא אמר לה שכאן זה לא לכל החיים. אבל בשיחה שהייתה בין שי ללאון אז שי אמר ללאון שהקשר ביניהם הוא חד צדדי וצבר לא ממש בעניין של שפרה- ושי בטח יודע על מה הוא מדבר, הרי הוא וצבר חברים טובים. אז נראה לי שהצבר הזה, כמה שהוא נראה אולי תמים, מוליך את שפרה שולל ובניגוד למה שהיא חושבת, היא דווקא כן "חיה בסרט" לגבי צבר.
 
ואי היא כ"כ מעצבנת

השפרה הזאתת!! קלטת עכשיו היא ורנין יושבות סורגות,ואז משום מקום שפרה עושה לה , " את זוכרת ביום הראשון שיוסי ישן על המזרון בסלון והבת שלו לא עשתה כלום בשבילו ? אז רנין אמרה לה נו , אז היא ענתה לה " אני לא מתכוונת לעשות כלום אם הבת שלו לא התערבהה" ואי הבחורה הזאת ממש מגעילה שתעוף כבר מהמסךךך
 

א ו ח נ ה

New member
אתמול היא גם הביעה שמחה על כך שיוסי בדיכאון

בשיחה ליאון היא אמרה לו שזה טוב שליוסי אין סיגריות, כי כשיש לו סיגריות הוא יוצא לבחוץ ובוחן את כולם ואז "תוקף" את החולייה החלשה, ועכשיו שאין לו סיגריות הוא שוכב כל היום במיטה "בבאסה של עצמו". ממש טיפשה.
 

rinatt1

New member
../images/Emo46.gif הלוואי ויהיה לצבר ורנין איזה קטע, ששיפרה

תקנא ותלך לישון , ממש מגיע לה. היא פשוט מתנהגת מתחת לכל ביקורת, היא שוכחת שרואים אותה על המסך ושיש מצלמות, כל היום היא אומרת לנו מה היא חושבת ומה היא רוצה שיקרה בסוף הכל יחזור אליה כבומרנג. פשוט תת רמה, אני כבר לא יכולה לראות אותה על המסך. ואיך שהיא אמרה "אני רוצה להתעייף כדיש אני אלך לישון ולא אהיה בארוחה," בסוף היא בולעת את כל האוכל שבישלו, ועוד יש לה טענות , על זה שיש ארוחה. חוצפנית. וחוץ מזה רק לפני הארוחה היא אכלה, איפה יש לה מקום את כל התקציב השבועי היא גמרה, ובנוסף היא גם מתלוננת על הסיגריות.. הלוואי שתעוף השבוע....הלוואי
 
למעלה