adarimdigital
New member
היי לכולם,
רציתי לשתף אתכם בשאלה שמעניינת אותי בתקופה האחרונה ואני בטוח שגם רבים מכם נתקלו בה: מה יותר חשוב בקמפיין שיווק דיגיטלי - הביצועים (performance) או הקריאטיבים?
מצד אחד, ביצועים טובים הם מדד מרכזי להצלחה. הם מבטיחים שהקמפיין יגיע למטרותיו בצורה המהירה והיעילה ביותר, ויאפשרו לנו למדוד ולהעריך את ההשקעה שלנו בצורה ברורה ומדויקת.
מצד שני, קריאטיבים איכותיים הם הלב של כל קמפיין. הם אלו שמושכים את תשומת הלב, יוצרים עניין וגורמים למשתמשים לפעול. קריאטיב טוב יכול לעשות את ההבדל בין קמפיין מוצלח לקמפיין כושל.
אז מה אתם חושבים? מה יותר חשוב בעיניכם? האם זה הביצועים והמדדים, או הקריאטיבים והמסרים? האם יש איזון בין השניים או שאחד יותר חשוב מהשני?
רציתי לשתף אתכם בשאלה שמעניינת אותי בתקופה האחרונה ואני בטוח שגם רבים מכם נתקלו בה: מה יותר חשוב בקמפיין שיווק דיגיטלי - הביצועים (performance) או הקריאטיבים?
מצד אחד, ביצועים טובים הם מדד מרכזי להצלחה. הם מבטיחים שהקמפיין יגיע למטרותיו בצורה המהירה והיעילה ביותר, ויאפשרו לנו למדוד ולהעריך את ההשקעה שלנו בצורה ברורה ומדויקת.
מצד שני, קריאטיבים איכותיים הם הלב של כל קמפיין. הם אלו שמושכים את תשומת הלב, יוצרים עניין וגורמים למשתמשים לפעול. קריאטיב טוב יכול לעשות את ההבדל בין קמפיין מוצלח לקמפיין כושל.
אז מה אתם חושבים? מה יותר חשוב בעיניכם? האם זה הביצועים והמדדים, או הקריאטיבים והמסרים? האם יש איזון בין השניים או שאחד יותר חשוב מהשני?