קניות בבנגקוק

mto

New member
שמע ברי

אני לא רוצה לגלוש לוויכוח הזה , אבל בוא נגיד ככה...במעבדה של סוני בארץ הפ לא מטפלים במיני דיסקים , וזאת עובדה , אתה יכול לקבל אותה או שלא. מה שהם עושים הם שולחים את זה לאחד המעבדות שלהם במזרח ועד שז\ה מגיע ועד שטורחים להסתכל מה הבעיה ועד שמתקנים את הבעיה ועד ששולחים לך את זה בחזרה...עברו 3 חודשים . הבחור שהביא לי את המיני דיסק לא עבר במסלול ירוק המיני עלה 300 דולר . הוא עובד בחברת תקשורת ככה שכל מוצרי החשמל שהוא הביא איתו לא חויבו במיסים כי האנשים שם הבינו שזה קשור לעבודה שלו , מצגות הרצאות, וכאלה דברים יש לציין שהמיני דיסק זה לא היה המוצר החשמךלי היחידי שהיה לו , הוא טס עם לבטופ ולא היה צריך לשלם מס והוא הביא הרבה דברים , בקיצור לא היה מכס. אני מקווה שהבהרתי לך למה התעודת אחריות בינלאומית לא שווה כל כך שמקרה של מיני דיסקים אני יודע שזה קרה גם עם מצלמה דיגיטלית של מישהו שאני מכיר ששלחו את המצלמה לחול לתיקון אבל זה סיפור אחר לגמרי.
 
אז ישנה אי הבנה קלה....

נתחיל מזה שאני לא מתווכח איתך אלא רק מביע דיעה ומדבר איתך על הקטע הזה עכשיו כשאני מדבר איתך על סוני אני מדבר איתך על ישפאר יבואנית סוני בישראל מעבדת השירות שפעם הייתה בכל בו שלום והיום היא באיזור התעשייה של הרצליה יש אולי מעבדות אחרות עליהם אני לא מדבר... אני לא מבין מה הטימטום הזה של אותה החברה לשלוח את המוצר להיכן שקנית אותו??? הרי היא אותה חברה מה זה משנה???? קטע מאוד מטומטם לפי דעתי... בכל מקרה קשה לי להאמין אבל אני אברר ואגיד לך וכמו שאני יודע לסוני אין תעודת אחריות בינ"ל אני את המיני שלי קניתי בנאפל וקיבלתי אחריות בנאפל ולא בינ"ל כך שאני בטוח שהתעודה היא של יבואן אחר של סוני ולא של ישפאר (עליהם אני מדבר )
 

mto

New member
אתה צודק מאוד

ברי לצערי גם אני לא מבין את השיקולים של מעבדות סוני בארץ, זה מה שאמרו ואני לא יתחיל לתווכח, עד כה לא הייתי צריך תיקונים, בלי לפתוח פה כמובן , האחריות היא לא של ישפאר יבואנית סוני בארץ אלא של חברה אחרת , יש לחברה זו המון סניפים בעולם צירפתי גם את הצד של תעודת האחריות שמורה לאן לפנות. בכל מקרה אני ציפיתי שיבואנית סוני תתקן את המוצר של סוני ולא משנה איפה קניתי אותו , הרי המוצר של סוני נכון ? המעבדת תיקון היא של סוני נכון ? האחריות היא מחברת סוני נכון ? אז למה לא לתקן את המוצר ?. אני מקווה שהסריקה יצאה טוב.
 
לזה בדיוק התכוונתי...

אם זה היה של ישפאר אני מבטיח לך ב-100% הם היו מתקנים לך את זה בארץ מבחינת שירות הם מעולים אבל כמו שאמרתי לסוני אין אחריות בינ"ל ואני באמת לא מבין איך לחברה כל כך גדולה אין אחריות בינ"ל דרך אגב מהי שם החברה שאמורה לתקן לך את המיני במקרה של תקלה? ובוא אני אשאל אותך משהו אחר.... אם החברה שולחת את זה לחו"ל שם מתקנים לך אותו מה איכפת לך? זה לא עולה לך כסף המשלוח אתה נותן מיני מקולקל ומקבל מיני מתוקן אני לא חושב שזה אמור לשנות כל כך ודרך אגב היכן הסניף של החברה בישראל??? (אני נורא התאמצתי למצוא את זה בקובץ המצורף אבל לא הצלחתי) שבוע טוב ברי
 

mto

New member
:) גם אני נורא התאמצתי...ולא מצאתי

ומה אכפת לי אם שולחים את המיני לחול ....חוץ מעובדה שאני יקבל אותו אחרי כמה חודשים..והרגשת החוסר ידע איפה הוא כרגע ... לא אכפת לי.
 

Automann

New member
אני מבולבל

בילבלתם אותי מאוד. מאוד רציתי לקנות מצלמת קאנון בחו"ל, אבל לפי הסיפורים פה כבר עדיף לי לקנות אותה בארץ? אני מבולבל. בכנות.
 
טוב לאט לאט ....

אם המחיר זול יחסית לארץ זה שווה קניה מה שנאר זו בעית האחריות אם יש אחריות בינ"ל של אותה חברה אין בעיה לתקן אותה בארץ (יש את רשימת כל המדינות שם אמורה להופיע גם ישראל) אם לא אז זה אומר שאם חס וחלילה יש בעייה אז יש לך שתי אופציות 1.לשלוח את המלצה לאותה המדינה בה קנית אותה על מנת שיתקנו לך אותה (סיכוי קלוש שתעשה את זה גם בגלל הזמן הרב עד שהמצלמה תחזור (אם היא תחזור )וכמובן הכסף על הדואר וכל הטירטור הזה... 2.לתקן את המצלמה בארץ זה הגיוני יותר וגם יקר כי תצטרף לשלם עך התיקון זהו זה בגדול מקווה שהסלט בראש הסתדר
 
נכון מאוד....

בגלל זה פוקחים 7 עיניים מסתכלים על המוצר טוב טוב על כל הנירות שמגיעות איתו הלוגו של החברה וכו´ וכו´ וכמובן שקונים ממקום שנראה נורמלי וכן גם מזל לא יזיק.... מממממ..... יש עוד משהו ששכחתי להוסיף?
 
למעלה