קניית קורקינט חשמלי

roimly

New member
קניית קורקינט חשמלי

שלום לפורום ו-
לרגל הפתיחה. אני מחפש כבר כמה זמן קורקינט חשמלי שיוכל לסחוב אותי (80 ק"ג, עם אופציה לעוד) בקלות. רציתי לשאול את חברי הפורום על הדגמים שנמכרים בארץ (ואני מדבר על הגדולים והיקרים יותר). ראיתי את הקישורים שמפורסמים בפורום, התקשרתי לאחד ממספרי הטלפון שבאתרים ואפילו הלכתי לאחת החנויות שמוכרות קורקינטים. השאלה שלי היא האם טווח המחירים (4000-5000+) מצדיק את ההשקעה (מבחינת אמינות, שהרי הקנייה היא בגדר חתול בשק מבחינתי). בנוסף הייתי מעוניין לשמוע מבעלי ניסיון המלצות - ממי לקנות, אל מי לא כדאי להתקרב, כמה חשוב השירות והתקיונים והאחריות (אם יש) אחרי הקנייה. אשמח לקבל כל אינפורמציה נוספת ששכחתי לשאול. תודה
 

roimly

New member
יש סוג נוסף באתר אחר

שנראה בדיוק אותו הדבר. אתה יודע מה ההבדלים ביניהם? http://www.scooterz.co.il/two.html
 
הנ"ל כבר לא ממש קורקינט אלא סקוטר

אני בעליו של הדגם הנמוך שלהם, ז"א מדובר במוצר מצויין שמגיע ל30+ קמ"ש נוח מאוד רק שהוא לא מיועד לעליות, אם אתה משקיע על דגמים יקרים יותר מ2500 ש"ח אז גם הביצועים והמהירות יותר טובים, ואולי גם סוחב יותר עליות, אין לי ניסיון עם מוצרים אחרים אבל בתחלס מה שחשוב לשים לב בכל אחד מהם, איזה גלגלים- סקוטר עם גלגלי סילקון לא לגעת, זה טוב אולי לקורקינט וגם למשטחים חלקים בלבד. איזה הספק מנוע- החל מ250 וואט, בארץ הם מגיעים ל350 וואט, אבל ראיתי את הדגמים המוצלחים בחו"ל של 800 וואט והם חיות רעות, בלמים- בלם דיסק עדיף, כל דבר אחר פשוט לא הולך. מיבנה- אלו שיש בסקוטרז נראים טוב וגם בשטח מאוד נוחים, אני אישית על כאלו שנראים כמו קורקינט משופר לא מתלהב. בולמים- כדאי אם אתה רוצה להרגיש בנוח (לשלי אין אבל לא מתנגד להוסיף) הספק סוללה - לשים לב לכמה זמן נסיעה היא נותנת. זה פחות או יותר הדברים שצריך לשים לב. בהצלחה.
 

roimly

New member
הוונה שלי הייתה לדגם התחתון באתר

התקשרתי אליהם ואמרו לי שהמחיר שלו הוא 4000 ש"ח. המחיר של הקורקינט מהאתר העליון הוא 4800. בתמונות הם נראים זהים לגמריי. מישהו מכיר / יודע על הבדלים?
 

davesh

New member
זה אותו הכלי

כנראה ש-SCOOTERZ הינם משווקים מורשים מטעם היצרן. אבל היצרן עצמו יושב בדרום ת"א, והלינק שלו כבר קיבלת. אצל היצרן תוכל קצת להתמקח ולהוריד אותו לסביבות ה-3,500 אבל אל תתפוס אותי במילה.
 

davesh

New member
עוד המלצה ...

הכלי עצמו מאד כבד, לכן תחשוב פעמיים אם אתה גר שלא בקומת קרקע. לאילו מטרות אתה מיעד את הכלי? מה המרחקים שאתה מתכוון לסוע איתו? אני מציע לך לקחת כלי עם כסא אם אתה מתכנן נסיעות ארוכות איתו. בגדול הכלי שאני המלצתי לך יוכל לסחוב אותך למרחק של עד 10 ק"מ על טעינה אחת וגם פרמטר זה תלוי בהרבה גורמים (משקל,מספר עליות/ירידות בדרך ואפילו הטמפרטורה בחוץ). היצרן שהמלצתי לך עליו יש לי רק מילים טובות לומר עליו, הוא בחור זהב ושתמיד מוכן לעזור ולייעץ. בשורה התחתונה תחשוב שמחיר כלי שכזה קרוב מאד למחירו של טוסטוס משומש. תעשה את החשבון שלך.
 
למעלה