קניית קראוון בארה"ב

קניית קראוון בארה"ב

אני טס עם אישתי לארה"ב בתחילת מרץ. מעוניין בעזרה. מה עדיף? לשכור קראוון או לקנות? (תקופה של ארבעה או חמישה חודשים) איפה עדיף לקנות או להשכיר? מה המחירים הסבירים לקניה או להשכרה? אשמח אם מישהו בעל נסיון יתרום מנסיונו!!! תודה!
 
לתקופה אותה ציינת

לדעתי עדיף להשכיר מאשר לקנות. היכן כדאי לשכור ? הכל תלוי במסלול הטיול שלכם. באופן אישי חושבת שהמערב יפה יותר מאשר המזרח. בתקופה שאתם מתחילים עדיין מזג האויר הוא חורפי ועל כן כדאי להתחיל לטייל בדרום-מערב ארה"ב, כמו לוס-אנג'לס.
 
לדעתי האישית

ההתעסקות עם הקניה והמכירה אינה שווה את הטרחה בשביל שכירות לתקופה שצויינה. מלבד ההוצאה על הרכישה, צריך גם לזכור שהקונה צריך לשלם גם עבור הביטוח עבור הקרוואן. כאשר שוכרים מהארץ, או דרך חברה מקומית הביטוח כבר כלול בעלות ההשכרה.
 

dama7

New member
מה שאת אומרת נכון לגבי חודש חודשיים

מעבר לזה, ובמיוחד שמדברים על תקופה של כחצי שנה, ההתעסקות עם הקנייה והמכירה שווה מאד - לפחות לדעתי.
 
מחירים

ההשכרה היא יקרה מאוד!! בסביבות 33000 שקל לארבעה חודשים!! קניה תהיה יותר זולה? אין לי בעיה "לבזבז" זמן על התעסקות בקניה ובמכירה.. אני רק רוצה לחסוך כמה שיותר כסף..
 
קודם כל

אתה יכול לבקש מהסוכנים בארץ השכרה של רכב שאינו חדש ואז תקבל הצעות זולות יותר. שנית, לא ציינת כמה אנשים אתם, אבל הקרוואן הקטן הממוצע יעלה לכם בסביבות ה-20,000 דולר. מרבית הקרוואנים יקרים הרבה יותר. אם יש לך את הסכום הראשוני הזה ואין לך בעיה להתעסק עם הקניה, ההוצאות והמכירה אז לך על זה!
 

oshrak

New member
קניה או השכרה

זמן שווה כסף. אם יש לך מספיק כסף - תשכיר. אם אתה רוצה לחסוך - תקנה. לזוג מספיק קרוואן באורך 20-24 פוט. עלות ממוצעת - 20,000$ - לא כולל ביטוח ומיסים. ביטוח - 1500$ לשנה, מע"מ - בהתאם למדינה. אם קונים מאדם פרטי המחיר בד"כ כולל מע"מ. מדילר - ללא מע"מ. זמן התעסקות - כחודש עבור הקניה והרכישה. בד"כ קונים יותר מהר מאשר מוכרים. הפסד משוער - 50% - תעשה את החישוב לבד. מצורפים קישורים רלוונטים. בהצלחה ותעשו חיים אושרה
 
קניה או השכרה

כמה נושאים נוספים שיש לקחת בחשבון : קראוון מהשכרה הוא בין שנה או שנתיים (כמעט תמיד ) לעומת זאת שאתה קונה קרוואן הוא תמיד "ותיק" הרבה יותר ולכן : 1 מחיר הדלק בארה,ב הוא יקר - , ואז מסתבר שה "ותיק" זולל הרבה יותר דלק לכל מיל - שהיינו בארה"ב יצא לנו לנוסע ביחד עם משפחה שקנתה קארוון ישן (אנחנו שכרנו ), ובכל תחנת דלק שהם עצרו לתדלק מילינו גם אנחנו וההפרש היה עצום ( לאורך כמה חודשים יכול להגיע כמה אלפים אפילו ) 2 ויש כמובן לא מעט יתרונות לקארוון חדש יותר , נסיעה נעימה וחלקה יותר ,בטיחות בנהיגה , ביטחון מפני תקלות ועוד . 3 זמן ההתעסקות בקניה ובמכירה גם עולה כסף (לינה , נסיעות , וכו ) 4 הביטוח של ה"ותיק" יקר יותר . והשאר שיך למזל (לפי חישוב שעשית ליפני שנתיים ושלקח את כל הפרמטרים האלו נקודת האיזון עולה ל8 חודשים ) בהצלחה
 
למעלה