קצת מידע לפתיחה

Elad l

New member
קצת מידע לפתיחה ../images/Emo130.gif

גולשים/ות יקרים/ות, תפוז אנשים מכריזה על המשחק נושא פרסים "1100 TO GO" שיחל ב 2/72006 ויסתיים ב 1/8/2006. מידי יום במהלך תקופת המשחק, לרבות בסופי השבוע, נציגי תפוז יחביאו ברחבי הארץ מעטפה עם 1,100 ₪ במזומן. בכל יום, החל מהשעה 9:00 בבוקר תוכלו לראות את המועד בו ייחשף מיקום המעטפה. בכל יום נפרסם עבורכם/ן, פה בפורום, רמז אחד שיעזור לכם/ן להבין היכן יוחבא הכסף ביום למחרת. בעמוד הבית של תפוז יוצב קוצב זמן, שיספור את הדקות עד לחשיפת מיקום המעטפה. הגולש/ת הראשון/ה שיגיע/תגיע למוקד היומי וימצא/תמצא את המעטפה, יזכה/תזכה ב- 1,100 ₪. מנחה מטעם תפוז יוצב במוקד היומי וישדר את ההתרחשויות בשידור חי לאתר תפוז. על מנת להשתתף במשחק יש להפוך את אתר תפוז לעמוד הבית. משתמשים בfire fox ? הדפדפן שלכם אינו מאפשר את הפיכת תפוז לדף הבית. על מנת להשתתף במשחק, עשו זאת באמצעות internet explorer.
 

שלמונזה

New member
מאז ההנפקה יש עודף כסף? ../images/Emo168.gif

יאללה תביאו ישירות אלי יעזור לי לכסות את המינוס
 
וואי שווה!!

תפוז נדיבים
אבל יש לי בעיה.. הדף בית שלי זה נענע.. וכבר מלא פעמים ניסתי להחליף אותו לתפוז.. אבל זה פשוט לא מחליף!!! אתם יכולים אולי לעזור לי?
 

etii2

New member
הרמזים

מיום שבת נתחיל לתת רמזים. החץ המופיע בעמוד הראשי יוביל לרמז שיתפרסם בפורום. מטרת הרמזים היא לאפשר לגולשים, שגרים באיזורים מרוחקים ממיקום המעטפה, להתקרב לאיזור ולצמצם את זמן הגעתם למיקום המעטפה מרגע פרסום המיקום.
 

Avni m

New member
רעיון חמוד, האם תגיעו לכל איזורי

הארץ או שתתמקדו באיזור המרכז?
 

Scept

New member
נו באמת...

יש לכם 33 אלף שקל לחלק, אבל את הכסף לארגן תמיכה בפיירפוקס אין?
 

rini21

New member
כשהמנחה תעמוד שם זה יהיה כשהמיקום

כשהמנחה תעמוד שם זה יהיה שהמיקום כבר יחשף. המיקום יחשף ואז רק תצטרכו להגיע אליה
 
למעלה