קצת על משחקי חמישי

Krit123

Well-known member
קליבלנד - פורטלנד
23 איבודים לא מנעו מהבלייזרס ניצחון בגלל שהיריבה איבדה את הראש.
השטף של הקאבס נעצר מהדקות של לברט והלאה, חילופים אוטומטיים בפיקאנדרול מול גרלנד הובילו את מיצ'ל לגשת להירו בול ברבע האחרון ושם העסק התמסמס לו. מובלי הגיע ל20 נק' ב8-13 מהשדה בשלושה רבעים, הסתפק בזריקה אחת בלבד ברביעי. קרייג פורטר משום מה הוצא מהרוטציה.
אצל הבלייזרס שארפ כיכב עם 29-10-5 באחוזים מצוינים, קלע את הסל החשוב במשחק בערך דקה ומשהו לסיום בחדירה על ג'רט אלן. תייבול שם לעצמו מטרה לאזן את מכסת האיבודים, נתן להם דקות מצוינות כחלק מהאסל רבתי שאפיין אותם לאורך המשחק.

אוקייסי - לייקרס
התאנדר הפכו פיגור 14 לקראת סוף הרבע הראשון לניצחון ב-23 הפרש. להוציא את הולמגרן הם עלו בהרכבים ננסיים משופעי גארדים יוצרים שפשוט החליפו צדדים טוב בהרבה מהלייקרס ואף ניצחו בריבאונד. רדיש הפך לשומר פרימטר חשוב במערך ההגנתי של ל"א, בהעדרו לא היה מישהו שיאט את שיי אפילו בצחוק. השיג יתרון ראשוני מהכדרור או באמצעות slip screens אותן הם אוהבים להריץ. סיימו עם 8 בספרות כפולות, ג'יילן וויליאמס כרגיל עשה הכל מהכל עם 21-5-7. צריך לומר שהספסול של ריבס נתפס בעייני כצעד חינוכי, מסתבר שהם ממשיכים בכיוון, לא יודע מה המשמעות של זה.

מיאמי - אינדיאנה
הליבורטון להט בערב קריירה של 44-10, ברבע השלישי ההיט שלחו שמירות כפולות על מנת להוציא לו את הכדור מהיד, תחילה הפייסרס תפקדו יפה ביתרון מספרי, בעיקר בזכות התעופפיות של טופין (שילוב מעולה עם האלי). בהמשך טייריס ירד לספסל ושם חיימי חאקז נכנס לתמונה, הנהיג ריצה כמעט עצמאית שמחקה את הפער, עד שבאטלר (שיא עונתי) והאחרים הצטפרו אליו. מנגד הפייסרס פשוט החטיאו מבטים יפים ושמרו בחוסר משמעת, המון עבירות מיותרות או חוסר תשומת לב לתנועה ללא כדור בניסיון להפעיל לחץ.

האמון של ההיט בחאקז רק גובר, ממש מחפשים אותו, אפילו ברבע האחרון כששאר הכוכבים בפנים. ללא הירו ולמעשה עם רכז טבעי בודד בסגל (לאורי) הם נוקטים בגישת by commitee להובלת הכדור, שלל גארדים/שחקני כנף שמסוגלים להוריד כדור לרצפה חולקים בניהם את האחריות.

ספרס - אטלנטה
ערב קריירה נוסף שלא הספיק, הפעם ג'רמי סוהאן עם 33-8-6 בתגובה לכל המצקצקים הפסיד לרכז ממול, טריי סיים עם משחק גדול (ויעיל לשם שינוי) של 45-14 לצד 2 איבודים בלבד.
הספרס מעוררים השתהות בחוסר היכולת להעמיד הגנה סבירה סביב וומבי, בדקות האחרונות פשוט לא הצליחו לעצור את יאנג. צריך לציין שהם כמעט גנבו את המשחק, קיזזו יתרון 6 להוקס 30 ומשהו שניות לסיום, כאשר נותרו 6 שניות על השעון בפיגור נקודה הם גנבו כדור חוץ של ההוקס לאחר פסק זמן, סוהאן דפק ספרינט לסל, טריי חיכה לו לצ'ארג' מזדמן ומעורר מחלוקת, לסאן אנטוניו אזלו פסקי הזמן לעשות צ'אלנג'.
סופרים כבר 13 הפסדים רצופים, למרות 20+ מ4 שחקנים שונים.
 
למעלה