קצת פלפל : בליל חמישי נגנבו אופניו

מאדמאן

New member
קצת פלפל : בליל חמישי נגנבו אופניו

של ג'ימי אגלוונט, מקופידיס. הם היו במלון שבו הוא ישן בליאז', למחרת הגיעו אופניים אחרים. המוצא הישר מתבקש להביא אותם אלי... יאן אולריך רואה בגדול: הוא הביא איתו שבע זוגות אופניים לטור, כל זוג עשוי למקום אחר. הוא עוד הביא ארבע זוגות לרוכבים אחרים, אם תהיה להם בעיה.... הטוסקני - צ'יפוליני חנך אופנה חדשה של בגדי רכיבה, השתמש בהם אתמול וזה עלה לו בקנס האלף שלו.. (מי סופר ???).
 

ido mazor

New member
לקופידיס קוראות מיליון תקלות השנה

-שערוריית סמים ענקית שהוציאה מהטור את הרוכב הכי טוב שלהם, דיוויד מילר. -מתיו וויט האוסטרלי מתרסק בחימום של הפרולוג והם נאלצים להזעיק את המחליף פטר פאראזין, אשר אחרי נסיעה בהולה בכל בלגיה רוכב את הפרולוג עם האופניים והציוד של וויט ומגיע רביעי מהסוף. -גניבת האופניים של אגלוונט. האם זו קללת חולצת הקשת העתיקה, קופידיס הרי החזיקו ב-3 אלופי עולם בתחילת השנה? או שהאלים עדיין נוקמים בהם על ההזנחה של ארנסטרונג כשהיה חתום אצלם וחולה בסרטן?
 

aFish

New member
דרך אגב....

בסרט על אולריך רואים את המכונאים מכינים את כל האופנים בערב ליום המחרת ואז אומר הקריין משהו כמו: "עכשיו הדבר האחרון שנותר זה לנעול את האופנים במשאית (של הקבוצה). יש דגש עצום על ביטחון..." ואז... רואים את המכונאי סוגר את דלת המשאית....ו...נועל...אבל המנעול, הו המנעול (The horror, the horror - Epoclipse Now)....זה מן חתיכת צ'יקמוק שדומה למנעולים האלה של ארונות המתכת המשרדיים..... נו...אז אני שואל, איפה הביטחון
לפי זה שתמיד נעלמים אופנים אני לא ממש רואה שהם שמים שומר. משקיעים מליונים בכל פרט ועוד כמה יורו על שומר לא יכולים להוציא?
 

ido mazor

New member
השנה בג'ירו גנבו לפטאקי אופניים

אבל במקרה ההוא יכול להיות שאנחנו מכירים את הגנב...
 
למעלה