קצת צורם הרעיון של הפורום

itnom

New member
feanor ראית פעם ?

ראית פעם אישה שמקבלת ביקורת על אפליות לטובה ומסכימה עם זה ? זה לעולם לא יקרה. תמיד יש להן תשובה, אבל תמיד
 

Feanor75

New member
כן אה

ככה זה עם הפמיניסטיות, כי הפמיניזם פגע בהן וגרם להן לנסות להיות גברים, למעשה להיכנס לקרב אבוד ואז להאשים את הגברים בכל צרה שהיא.. אלה שנשארו נשים לא עסוקות בזה ולא אכולות שנאה ורגשי נחיתות והרבה יותר נהנות מהחיים. מזל שיש גם כאלה.
 

tudu

New member
הן לא מתלוננות - הן סובלות !

להיות עם 2-3 ילדים בלי עזרה זה לא קל. ביננינו פרט למלחמה - מילואים זה יחסית פיקניק. תחשוב שאשתך היתה 'נעלמת' לשלושה שבועות.. לפגוש חברות, לעבור חוויות.. ואתה צריך לתקתק שלושהילדים עבודה ולהמשיך בשגרה. לא היית מתלונן ?
 

smailie

New member
מזדהה עם הרעיון של הפורום

ההתנפלות שלך (אם אפשר לכנות את זה ככה) לא מוצדקת. הן לא בחרו לוותר על מילואים ולא קבעו את החוק לפיו רק גברים נאלצים לצאת למילואים, אז מה יש לך נגדן?? הן בחרו במצב הזה? הן הכניסו את עצמן בכוונה תחילה להתמודדות עם היעדרות של הבעלים מן הבית אחת לכמה זמן? הצעתי היא, שתראה בזה בסה"כ עוד פורום לתמיכה הדדית של נשים (בטח כבר יצא לך להיתקל בכאלה, אה?...) ותו לא.
 
אשה אינה נפרדת מהגבר

המילואים שהגבר עושה משפיעים על האישה כי היא בשר מבשרו. כמו כל האנושות שהיא סך הכל גוף אחד וכל אחד כתא פרטי בריא הנצרך לתקוד טובת הגוף כולו. אם התא עובד רק עבור עצמו התוצאה היא- סרטן! אותו אנו מגלים כיום בתוך כל המערכות שבנינו בחוסר הבנתיינו את התלות ההדדית שלנו זה בזה.
 
למעלה