קצת תמונות לחברי הפורום מהיום בבוקר

MrHankeY

New member
האמת שזה דווקא

נראה לי כמו איר קנדה אני פשוט לא מצליח לראות בבירור את הלוגו
 
או קיי יש לי שאלה אלייך ברשותך..

קראתי במאמרים ששירתת בצה"ל....למה לא ניסית להתקבל לקורס טיס האמריקאי האם זה היה מבחירה או שיש חוק שאוסר על חיילים של צה"ל להתנדב לצבאות זרים?
 

ERJ PILOT

New member
אני מבין שעוד לא התגייסת, אז בוא

נדבר אחרי שתשתחרר משירות קרבי אני אשאל אותך : האם אתה מוכן להתגייס שוב, ואני בטוח שהתשובה תיהיה :לא קצת קשה ומיותר להתגייס פעמיים.
 

ERJ PILOT

New member
ליהיות טייס בחיל האויר האמריקאי קצת

שונה מחייל האויר הישראלי, צריך ליהיות בעל תואר, ורק זה לפחות 4 שנים, בגיל 22 אחרי שירות צבאי הדבר שרציתי זה לטוס, ואני עושה את זה וגם מרוויח כסף, אז זה לא רע בכלל.
 

ERJ PILOT

New member
כן, יותר מדי עומס FLL הפך ליהיות

כמו LGA ואני לא ממש אוהב את זה, כל פעם שאני נוחת שם אני יושב 40 דקות על הקרקע.
 

MrHankeY

New member
ההתפתחות של

FLL התחילה יחד עם חברות ה low cost לא? פשוט המיסים של השדה זולים משמעותית משל MIA והמרחק ביניהם זניח
 

ERJ PILOT

New member
כן אבל לא רק, כשהתחלתי לטוס

לפני 8 חודשים השדה היה עמוס אבל היום הוא עוד יותר עמוס, מכמה סיבות שאחת מהן היא העובדה שהחברה שעבורה אני עובד פתחה בסיס שם בחודש שעבר, סיבה נוספת היא שהם משתמשים רק במסלול אחד עבור 90% מהמטוסים, וזה יוצר לחץ מאוד גדול על הקרקע במיוחד.
 
אממ התואר נעשה בזמן הקורס לא?

משהו כמו בקורס טיס הישראלי...ואני ד"א חשבתי יותר בכיוון של חיל הים...
 

ERJ PILOT

New member
לא בח"א, אתה צריך לזכור שבארה"ב

אפשר לטוס בשביל: AIR FORCE , NAVY , ARMY , AND MARINES. היו לי מספר סטודנטים מח"א האמריקאי, כולם בני 20 שנה שלישית ב-קול'ג, והם נקראים :ROTC שזה:Reserve Officer Training Corps program of the United States Army in colleges to recruit and educate the commissioned officers. ורק לאחר שקיבלו את התואר הם ניגשים לתחילת השירות בח"א, בינתיים ח"א מבקש מהם לעבוד על הרשיון הפרטי שלהם כדי שיהיה להם יותר קל באימונים, זה תורם המון. הרבה יותר חכם ממה שאנחנו עושים בארץ אם תשאל אותי.
 

eagle701

New member
בארץ אם יש לך ניסיון קודם בהטסה

לפי מה שהבנתי מקשים עליך בהרבה יותר ואפילו מכשילים אותם בכוונה:|
 

ERJ PILOT

New member
דבילי ומיותר, מה הסיבה לכך?

איין סיבה חוץ מהרבה אגו, למרות שטיסה בצבא היא שונה מטיסה מחסרית איין שום סיבה להקשות על אף אחד- לטעמי ברגע שלמישהו יש נסיון קודם ב-90% מהמקרים זה רק יעזור, ולח"א רק יהיה יותר קל עם אותו חניך, חוץ מבח"א שלנו כמובן, הם מעדיפים להשקיע בהרבה מבחנים שעולים הרבה כסף במקום לעלות מישהו לאויר ולבדוק אם הוא מתאים ליהיות טייס, בסופו של דבר המבחן האמיתי הוא במטוס ולא על הקרקע עם כל מיני מכשירי קורדינציה.
 

eagle701

New member
אין לי מושג מה הסיבה ככה שמעתי...

גם אני לא מבין למה בידיוק זה דווקא יותר טוב כשהבן אדם בא עם ידע קודם... אבל כנראה בחיל האוויר לא אוהבים את זה... לך תבין......
 

grants

New member
don´t agree...

The tests in the IAF, as I remember them, where fairly easy, much easier than enrollment tests to major civilian flight academies in Europe. the IAF does take people and check if they can fly, that is why so many people start the course and get kicked out after 15 check flights. about PPL and advance flight training. you know yourself that bad habits are hard to remove, sometimes. some private pilots had crappy training and their base is not good enough. here, for example, if you have a PPL already and you want to swap some of the single engine hours in your syllabus for some advance or aerobatic hours, they check you in and out before allowing you that. how are you these days, mate?
 
רגע אבל הקורס הוא כללי נכון?

ואחר כך מציבים אותך איפה שאתה רוצה?...כאילו אם בחור רוצה להתגייס לחיל הים בתור טייס או למרינס הוא מסיים תיכון עושה ארבע שנים קולג' ואז מתחיל את האימונים שזה בעצם הקורס נכון?ככה זה הולך?
 

ERJ PILOT

New member
לא בדיוק, אבל אם אתה מעוניין אני

אשאל היום את הקפטן שאני טס איתו, הוא היה טייס בח"א, אני לא יודע את הפרטים המדוייקים, צפה לתשובה ביום שני.
 
למעלה