קצת תמונות מאירלנד

yojoe

New member
24- הבונוס -הסבר בפנים...

הסשן צולם בפאב של מאט מולוי מהצ'יפטיינס, בעיירה ווסטפורט... מאט מנגן על החליל כמובן... ושאלה - מי מכם טייל שם כבר? כמה פעמים מי שכן ומי שלא- מתי מתכנן?
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gifאני חושבת שמגיע לשרשור

הזה מקום מיוחד... טוגלן
 
טוב מה נסגר עם המדינה המדהימה

הזאת??? די אני לא יכולה יותר!אני עוברת לשם!
 

ficfic

New member
מזג אוויר מעולה לספטמבר

רק בפעם השנייה שנכנסתי לשרשור הגדלתי את התמונה הנ"ל של גלנדלוך. נראה מזג אוויר מעולה לספטמבר. האם גם אתה טיפסת על Camaderry Mountain? אני עשיתי את זה בספט' 2003. היתה שמש חזקה ופתאום התחיל לרדת מבול בדיוק כשהתחלנו את העלייה (הסלעים היו קצת מחליקים) והיה ערפל, כך שהיתה ראות למרחק מטר :) אבל אח"כ השמש שוב יצאה ואפילו ראינו זוג איילים
 

ficfic

New member
אכן וויקלו, וליתר דיוק

אחד הפסגות שמקיפות את גלנדלוך. העליה לא היתה פשוטה כי יש שם מעין גבעות קטנות ו"בורות" כן שאתה כל הזמן עולה ויורד לכיוון הפיסגה. אני הייתה בטוחה שאנחנו הולכים להתקע של כי לא נשאר לי כוח. מה שהיה הכי מיוחד זה שהדרך כל הזמן שינתה את פניה. מצמחיה של bog לסבך ירוק כמו בגונגל וצבעים מדהימים של סגול, ירוק וצהוב על שלל גווניהם.
 

ficfic

New member
ה"בורות" המוזרים

רק לאחר שעברנו את כל אלה הקשים נזכרתי לצלם.
 

ficfic

New member
ההפתעה שלא ציפינו

סבך של ענפים רטובים, מיליוני זבובים, ומלא אבני חצץ מחליקות. היינו צריכים בירכיים רזרביות. אני עשיתי את רוב הדרך משם על ארבע :)
 

yojoe

New member
בכייף.. ויש לי גם שאלה...

מי מכם טייל שם כבר? כמה פעמים מי שכן ומי שלא- מתי מתכנן?
 

guyavhuji

New member
אני הייתי באוגוסט ספטמבר האחרונים,

ומתכוון לחזור מקסימום אחרי השחרור מהצבא (2016) ואם אפשר עדיף קודם. התמונות מהפאב בדולין - לא הצלחתי לזהות בוודאות. זה McDermot's?
 
למעלה