קראוון מפשחתי בארה"ב - יש טיפים?

galez

New member
קראוון מפשחתי בארה"ב - יש טיפים?

הי, אנחנו נוסעים בסוף מרץ עם שתי הבנות לארה"ב לפלורידה. היינו בעבר עם הגדולה בטיול קראוון קצר באוסטרליה. מחפשים אינפורמציה על ההבדלים. כמה דברים שכבר שמנו לב אליהם: 1. בקראוונים בארה"ב אי אפשר להשכיר כסא לרכב לילדים. זה ממש נדיר. האם עליי להביא את שני הכסאות איתי, או לקנות שם? 2. עלות ערכת הלינה יקרה להפליא - גם פה נשאלת השאלה אם להביא עימי או לקנות שם מאד אשמח לשמוע עוד נקודות שעליי לשקול. תודה, גלית
 

oshrak

New member
לכמה זמן אתם נוסעים ולאיזה אזור?

לא הייתי באוסטרלי אבל יש לי מידע רב על ארה"ב.
 

galez

New member
המסלול

אנחנו נוסעים לפלורידה. מתכוונים לקחת את הקראוון באורלנדו, דרומה דרך לייק אוקיבוצ'י, מיאמי, קיווסט, וצפונה דרך טמפה והאזור ועד להשלמת המעגל באורלנדו. אני מתעניינת לגבי נושאים שקשורים לאזור, פארקים מומלצים, אתרים שכדאי לבקר בהם. כמו כן, לגבי הטיול בקרוואן בארה"ב ועל השוני שיש, היות ואני כבר יודעת שיש, לגבי תפעול, ציוד, וכו'. באוסטרליה למשל היתה לנו טלויזיה ווידיאו - מאד מקל בנסיעה עם ילדים. בארה"ב ראיתי שהקראוון לא ניתן עם טלויזיה.
 

dama7

New member
ג'י פי אס

האם הקראוואן מגיע עם מכשיר ניווט לוויני? זה נראה לי חובה... טיילנו בצפון מזרח ארה"ב בקראוואן בקיץ במשל כמה חודשים, האם זה כדאי להשכיר לתקופה כל כך קצרה?
 

galez

New member
נראה לי מספיק זמן. GPS - לא נראה לי

באוסרליה לקחנו קראוון לזמן יותר קצר. זה הכל תלוי במסלול - נראה לי שבשבילנו זה מספיק. GPS - לא ראיתי שום מקום שמציע אפילו בתוספת תשלום לשכור
 

oshrak

New member
אנחנו קנינו את הקרוואן

בארה"ב קנינו את הקרוואן והיתה בו טלויזיה. בכל הקרוואנים שחיפשנו וראינו לפני הרכישה היתה טלויזיה. חיפשתי דגמים של קרוואנים דרך השכרה ובאמת אין שם טלויזיה. מוזר. בכל מקרה, ע"פ מה שהבנתי, הקרוואנים בארה"ב מאובזרים יותר מאלו באוסטרליה (שוב, לא הייתי באוס', רק על פי בדיקה באינטרנט). לגבי ערכת לינה - לא יודעת מה היא מכילה. אנחנו לקחנו שקי שינה שתפסו מעט מקום ושימשו כשמיכות, כמו כן מצעים ואפילו כריות (נסענו למס' חודשים). לגבי המסלול - אברגליידס לא מופיע ברשימה שלך - אנחנו נהנינו. Wonder Works - מאורלנדו לכיוון קיסימיי יש ל"מוזיאון" מאוד מיוחד בשם Wonder Works או כמו שאנו קראנו לו "הבית ההפוך", על פי צורתו. המוזיאון מציג מוצגים ואטרקציות בסגנון מוזיאון המדע, אבל הרבה יותר מזה. כבר בכניסה עוברים דרך מסדרון ובתוכו גשר מתנועע המקשה על ההליכה. בקומה הראשונה אפשר למצוא מכשיר המדמה סופת הוריקן (כשאנחנו בתוכה, כמובן), כיסא חשמל, מפל מים שבלחיצת כפתור רואים את המים זורמים בכיוון ההפוך (עולים למעלה), מסכים של מציאות מדומה בה השחקן צונח ממטוס, משחק כדורגל ועוד. בקומות הבאות גילינו כלי נגינה העובדים באופן שונה ממה שאנו מכירים (פסנתר ריצפה, תוף שולחן ועוד).
 

galez

New member
אנחנו לא נקנה קראוון לזמן קצר...

האינפורמציה שסיפקת נהדרת, וגם הלינקים. תודה. 50$ לערכת לינה לאחד זה המון, אבל אני לא חושבת שאני אסחב לזמן כל כך קצר עם כל חדר השינה שלי ושל הבנות. אני תוהה אם לא עדיף בארה"ב לקנות שם דברים מאד זולים שישמשו אותנו למשך השהייה. שמיכה עולה יותר מ-$10 - $20, למשל? אני אעשה עוד בדיקות באינטרנט. שוב תודה על העצות והלינקים
 

oshrak

New member
ברור שלא תיקנו...

בכל אופן, אם תרצי עוד מידע ממוקד - אני פה... תבלו
 
את שולטת...

האם יש לך גם מידע לגבי טיול בסקנדינביה בקרוואן? אנחנו מאוד רוצים לטייל שם ומתחילים לתור אחר מידע. כדאי להשכיר שם או בגרמניה ומשם לצאת לדך? איך עוברים - כביש או מעבורת?
 

oshrak

New member
ממש לא.

מידע מנסיון יש לי רק על ארה"ב. בכל אופן קבל/י כמה קישורים שיכולים לעזור (אני מקווה שלא יאשימו אותי בפרסומת...)
 

oshrak

New member
עוד קישורים

יש עוד המון מידע האינטרנט. צריך רק לחפש... תבלו
 

liz00

New member
אנחנו טיילנו בסקנדינביה

עם קראוון. שכרנו אותו בגרמניה ונסענו במעבורת לנורווגיה, טיילנו בנורווגיה ואח"כ חזרנו דרך דנמרק לגרמניה. הכי זול זה לשכור בגרמניה ולהחזיר בגרמניה.
 
ניתן לשכור בהמבורג קרוואן

ואז לחצות עם מעבורת לסקנדינביה. עלות ההשכרה בגרמניה היא זולה יותר מאשר זו בנורבגיה/שבדיה/פינלד.
 
למעלה