קרה לכם מצב ש...

Tali1912

New member
קרה לכם מצב ש...

התחלתם לקרוא רשומה, נכנסתם לעומק
ו....... ו.... קראתם רשומות קודמות, ו... ו...... גיליתם יא זאת אחותי יא זה השכן שלי יו זה בעלי יו זה העובד שלי (מאנייק ככה מלכלך עליי כמנהל הא? המכתב כבר בדרך
) בקיץ קץ אתם בטוחים שהכותב הוא לא אחר מ... מה שציינתי למעלה. איכפת לכם שהקרובים שלכם יקראו את הבלוג, או ברגע שגילו את הבלוג אתם סוגרים ת'באסטה ופותחים בלוג חדש עם שם משתמש חדש.
 

2 Mיכל

New member
קרה שקראתי, לא שגיליתי../images/Emo187.gif../images/Emo42.gif

שזה מישהו שאני מכירה. באופן כללי אם אני מוצאת בלוג של אדם מוכר (נגיד מקישור של אחר) אני לא קוראת בו. רק אם הוא נותן לי את הכתובת מרצונו.
 

Tali1912

New member
התכוונתי

שאם גילית במקרה, זהית לפי הכתיבה, לפי המקרה שהבלוגר מספר, שהנושא מוכר לך, משהו בסגנון. ונגיד זה מישהו מהמשפחה שלך שלא עלה על דעתך (הוא כותב בלוג??) רק אם הוא יסכים לתת לך את הכתובת תקראי? לא יסקרן אותך? הבנתי שתגלי לו שאת יודעת, אם הוא לא יאשר לך או יכחיש שהוא בעל הבלוג, תפסיקי לקרוא? או יש מצב שגם לא תאמרי לו שאת יודעת שאת הקוראת הקבועה שלו.
 

2 Mיכל

New member
זהו, שבמשפחה אין סיכוי../images/Emo187.gif../images/Emo42.gif

ולבלוגים של אחרים שהכרתי לא יצא לי להיכנס במקרה, חוץ מחברה שהגעתי לבלוג שלה במקרה, מקישורים של אחרות, ואני לא קוראת בו. רק עברתי על הרשימות וצחקתי. פעם מישהו בלתי רצוי עקב אחרי ואיכשהו הגיע לבלוג פרטי שלי (גם בבלוג האחר הוא לא היה רצוי במיוחד, אבל לשני בכלל לא חשבתי שהוא יגיע). אפשר להגיד שרק בגלל שכשגיליתי שהוא קרא הדברים כבר לא היו רלוונטים, לא היה איכפת לי. אחרת אני לא יודעת מה הייתי עושה עם עצמי. בקיצור, אני מעדיפה להימנע מראש מדברים שאני לא אמורה לקרוא וזהו. אפילו שאומרים לי ש"זה בסדר".
 

noyy

New member
../images/Emo28.gifקרה לי מהצד ההפוך

שנכנסה חברה לבלוג שלי, קראה פוסטים ואז דרך זה גילתה שיש לי בלוג. ת'כלס, אין לי בעיה שדווקא היא תקרא אצלי בבלוג, אני סומכת עליה. אני יודעת שתהיה לי בעיה אם אחרים [בעיקר מהמשפחה] יכנסו ויקראו אצלי בבלוג, כנראה שאמחק את כולו באותו הרגע שאשמע על זה. לא שאני כותבת על נושאים כ"כ רציניים, פשוט זה דיי מביך.
 

A Radcliffe

New member
ממ...=\\../images/Emo129.gif

קרה לי בערך........ נרשמתי לתפוז ואז גיליתי שעוד כמה ידידים שלי רשומים. אז נכנסתי לעולם של אחד וראיתי שיש לו בלוג [אחרי שהחלפתי ניק]. לא רציתי לקרוא אבל סיקרן אותי ופעם אחת רשמתי לו תגובה. אז הוא הרשה לי לקרוא..... וזהו........ וויזלי:)
 

iditush forever

New member
שלום אני חדשה פה.....

ומקווה להשתלב פה יפה
ת'אמת שלא יצא לי עד היום להתקל במצב כזה שקראתי בלוג של מישהו וידעתי מי הוא או היא, או עליתי על האדם במקרה. וגם אם זה היה קורה זה לא היה ממש משנה מבחינתי, זאת אומרת כל עוד לא היו כותבים משהו ישירות עלי אני חושבת שזה לא היה מפריע לי או ממש לא הייתי מחשיבה לזה משבה שניה. אם מישהו שאני מכירה היה קורא את הבלוג שלי, שיהנה... זאת לא סיבה מספיק מספקת בעיני לסגור בלוג בגלל זה. שאלה טובה העלת פה...
נעים מאוד, אני עידית אגב.
 

reedgreenwhait

New member
פעם במהלך שיטוטים נקלעתי לבלוג של

מישהי מהכיתה שלי. היא השתמשה בשמה האמיתי והוסיפה את התמונות שלה, לכן ידעתי שהוא שלה... קראתי פוסט או שניים. זה לא עניין אותי במיוחד אז לא נכנסתי לשם שוב. אני כותבת בבלוג שלי דברים שאני לא רוצה שמישהו שמכיר אותי במציאות יקרא. אבל איני בטוחה שהייתי סוגרת אותו לו זה היה קורה. בכל מקרה, אף אחד לא מכיר אותי מספיק על מנת לקשר את הבלוג שלי אליי.
 
קרה לי

שהגעתי בטעות לבלוג של אחי וגיליתי שזה הוא, אני לא נכנס לשם יותר. כי זה מרגיש רע, אני בעצם חודר לו לפרטיות נגד רצונו.. במקרה כזה רצוי פשוט לא לחזור לבלוג הזה יותר עד שהוא בעצמו מספר עליו. אם זה קורה לי.. לא יודע מה אעשה, בעיקרון יש לי כמה חברים שקוראים אצלי בבלוג האישי. אלה שאני סומך עליהם במיוחד.
 
לפעמים קצת קשה לא לחזור..

במקרים מסויימים "הסקרנות הורגת".. אבל יפה מאוד שאתה לא נכנס יותר, ובהחלט מקרים כאלו קצת מביכים.
 
למעלה