לא מושך? חבל. חשבתי שנהריה בונה על תיירות...
אילו זה היה המצב באמת, אז אולי מבקרים בבתי המלון היו יכולים להגיע ברכבת, ולפחות מפונקים מביניהם הייתה אפשרות לוותר על נסיעה במונית... לגבי "הפסדנו כיוון אחד", במקרה הספציפי זה לא נכון כי למעשה כל העיר כמעט נמצאת בתווך שבין הרכבת לים. זה מרחק הליכה אמנם, אבל עדיין - לא מרחק קטן עד כדי כך. היתרון הבטוח שלא אמור להיות עליו ויכוח לדעתי, הוא המיקום הנוח ברחוב המרכזי של העיר, והסמיכות לתחנת האוטובוסים המרכזית. עם קצת השקעה בפיתוח, אפשר היה להקים מרכז תחבורה משולב (ועוד במיקום מרכזי כאמור) עם מעבר נוח בין הרכבת לאוטובוסים. גם לרחוב יש לאן להתפתח, וככל ששירות הרכבות ישודרג (אחרי הכפלת המסילה) זה עשוי להפוך את האזור לאטרקטיבי יותר. ובדבר אחד נוסף התמזל מזלה של נהריה: למרות המיקום המרכזי שלה, מסילת הרכבת כמעט שאינה מפריעה לחיי העיר בניגוד לערים אחרות. כשיסיימו את ההפרדות המפלסיות, (וכנראה שגם יקימו קירות אקוסטיים איפה שצריך) ההפרעה תרד לאפס, והיתרונות לא ייעלמו.