קרית גת ירושלים

fishgad

Active member
אז גם קו 76 אל תשנה

מדבר בתור מישהו שכן קובע ואז מסתייג ואומר אני לא קובע
תתחיל לדאוג לקווי מטורופולין 688 ועוד שיעצרו בצומת מלאכי
תתחיל לדאוג לקווי מטורופולין 688 ועוד שיעצרו בצומת מלאכי
אתה מכיר את התקלה שם באיסוף והורדה?
 
תתחיל לדאוג לקווי מטורופולין 688 ועוד שיעצרו בצומת מלאכי

אתה מכיר את התקלה שם באיסוף והורדה?
אשמח שתסביר לי אני מכיר כמה תקלות קטנות וכניסה מיותר למקומות שמתי לב
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_2024-03-05-07-16-38-065_com.mosko.bus.jpg
    Screenshot_2024-03-05-07-16-38-065_com.mosko.bus.jpg
    KB 336.9 · צפיות: 8
  • Screenshot_2024-03-05-07-15-59-805_com.mosko.bus.jpg
    Screenshot_2024-03-05-07-15-59-805_com.mosko.bus.jpg
    KB 292.2 · צפיות: 8
  • Screenshot_2024-03-05-07-15-48-070_com.mosko.bus.jpg
    Screenshot_2024-03-05-07-15-48-070_com.mosko.bus.jpg
    KB 317.2 · צפיות: 8

fishgad

Active member
אז גם קו 76 אל תשנה

מדבר בתור מישהו שכן קובע ואז מסתייג ואומר אני לא קובע
תתחיל לדאוג לקווי מטורופולין 688 ועוד שיעצרו בצומת מלאכי
תתחיל לדאוג לקווי מטורופולין 688 ועוד שיעצרו בצומת מלאכי
אתה מכיר את התקלה שם באיסוף והורדה?
השינויים

זה אומר להיות גם משום מה מטורפלין לא מצרפת לרישוי את השינוי המשרד התחבורה לצערנו המשרד מאוד חלש אנחנו צריכים את החברות כדאי להוסיף לרישוי שינוי ואת העירייה כדאי להקים תחנות יש לנו הרבה רעיונות טובים שעירות דוחת אם היה לנו יותר כוח לבצע בשטח אז הינו יכולים לתת גל של שינויים
אתה לא תקח אחריות
ואני כאן
וסוף סוף זה לא קורה רק בגולן🤩
פה זה חמור שבעתיים הסוטאצייה
אשמח שתסביר לי אני מכיר כמה תקלות קטנות וכניסה מיותר למקומות שמתי לב
בחלופה מספר א שלו הוא לא מאסף בצומת אחים בעוד שבחלופה הרגילה הוא כן מאסף
 
תתחיל לדאוג לקווי מטורופולין 688 ועוד שיעצרו בצומת מלאכי

זה אומר להיות גם משום מה מטורפלין לא מצרפת לרישוי את השינוי המשרד התחבורה לצערנו המשרד מאוד חלש אנחנו צריכים את החברות כדאי להוסיף לרישוי שינוי ואת העירייה כדאי להקים תחנות יש לנו הרבה רעיונות טובים שעירות דוחת אם היה לנו יותר כוח לבצע בשטח אז הינו יכולים לתת גל של שינויים
 
נערך לאחרונה ב:

fishgad

Active member
אז גם קו 76 אל תשנה

מדבר בתור מישהו שכן קובע ואז מסתייג ואומר אני לא קובע
תתחיל לדאוג לקווי מטורופולין 688 ועוד שיעצרו בצומת מלאכי
תתחיל לדאוג לקווי מטורופולין 688 ועוד שיעצרו בצומת מלאכי
אתה מכיר את התקלה שם באיסוף והורדה?
השינויים

זה אומר להיות גם משום מה מטורפלין לא מצרפת לרישוי את השינוי המשרד התחבורה לצערנו המשרד מאוד חלש אנחנו צריכים את החברות כדאי להוסיף לרישוי שינוי ואת העירייה כדאי להקים תחנות יש לנו הרבה רעיונות טובים שעירות דוחת אם היה לנו יותר כוח לבצע בשטח אז הינו יכולים לתת גל של שינויים
אתה לא תקח אחריות
ואני כאן
וסוף סוף זה לא קורה רק בגולן🤩
פה זה חמור שבעתיים הסוטאצייה
 

Ccyclist

Well-known member
תתחיל לדאוג לקווי מטורופולין 688 ועוד שיעצרו בצומת מלאכי

אתה מכיר את התקלה שם באיסוף והורדה?

אתה לא תקח אחריות
ואני כאן
וסוף סוף זה לא קורה רק בגולן🤩
פה זה חמור שבעתיים הסוטאצייה

להבנתי הוא לא ה-אחראי, אלא איפשהו בשרשרת המזון במשרד / מחלקה שלו.

זה אומר שהוא יכול לתת הדלפות במידת האפשר ורמיזות מראש, אבל לא ממש להחליט את ההחלטות של הבוסים שלו. מקסימום הוא יכול לשקף הלכי רוח ציבוריים ממקום כמו הפורום.
 
להבנתי הוא לא ה-אחראי, אלא איפשהו בשרשרת המזון במשרד / מחלקה שלו.

זה אומר שהוא יכול לתת הדלפות במידת האפשר ורמיזות מראש, אבל לא ממש להחליט את ההחלטות של הבוסים שלו. מקסימום הוא יכול לשקף הלכי רוח ציבוריים ממקום כמו הפורום.
דרך אגב ממה שהבנתי אפשר לקבל מידע על תוכנית מפורטת של המשרד התחבורה בחוק חופש המידע או בפניות הציבור של משרד התחבורה
 

Ccyclist

Well-known member
דרך אגב ממה שהבנתי אפשר לקבל מידע על תוכנית מפורטת של המשרד התחבורה בחוק חופש המידע או בפניות הציבור של משרד התחבורה

בשיטה שזה (לא) עובד בארץ - מנחיתים על הנוסעים שינויים מהיום למחר, אולי בהתראה של שבוע.

כמי שעובד בצוות תיכנון אתה יכול לראות שינויים מראש ו"להדליף" במידת האפשר והמותר.

כדי שנוסע ידע מראש אם אין שינויים או אילו שינויים יהיו בקווים הרלבנטים לו - עליו להגיש בקשות חופש מידע תכופות. זו אינה דרך ראליסטית שהציבור הנוסעים יכול להתעדכן בה לפני שהשינויים מוצנחים עליו בהתראה של ימים ספורים. זה כמו לבקש מהציבור שיהיה במשחק צוללות נצחי עם משרד התחבורה, משחק שיהיה קשה יותר בגלל החיבה לריבוי קווים, 5, 10, 20 בתחנה.

ברפורמות ושינויים רבים יש תופעה שלילית מאד של תחצסמב"ה - תחבורה ציבורית סודית מוחלטת בהחלט ! אפילו בפרוייקט תחבורתי שהוא גולת הכותרת של התח"צ בגוש דן - רק"ל הקו האדום - לא פירסמו מראש מה יהיה עם האוטובוסים עם פתיחת הרק"ל.
 
בשיטה שזה (לא) עובד בארץ - מנחיתים על הנוסעים שינויים מהיום למחר, אולי בהתראה של שבוע.

כמי שעובד בצוות תיכנון אתה יכול לראות שינויים מראש ו"להדליף" במידת האפשר והמותר.

כדי שנוסע ידע מראש אם אין שינויים או אילו שינויים יהיו בקווים הרלבנטים לו - עליו להגיש בקשות חופש מידע תכופות. זו אינה דרך ראליסטית שהציבור הנוסעים יכול להתעדכן בה לפני שהשינויים מוצנחים עליו בהתראה של ימים ספורים. זה כמו לבקש מהציבור שיהיה במשחק צוללות נצחי עם משרד התחבורה, משחק שיהיה קשה יותר בגלל החיבה לריבוי קווים, 5, 10, 20 בתחנה.

ברפורמות ושינויים רבים יש תופעה שלילית מאד של תחצסמב"ה - תחבורה ציבורית סודית מוחלטת בהחלט ! אפילו בפרוייקט תחבורתי שהוא גולת הכותרת של התח"צ בגוש דן - רק"ל הקו האדום - לא פירסמו מראש מה יהיה עם האוטובוסים עם פתיחת הרק"ל.
בנוגע ל: כמי שעובד בצוות תיכנון אתה יכול לראות שינויים מראש ו"להדליף" במידת האפשר והמותר. [אני לא יודע את כל התוכנית של המשרד]
לידיעתך יש שינויים שעומדים להיות רחוקים מאוד ומענים כמו קיצור קווים 301, 367,371 הפורקים האלו לדוגמה לא יקרו בזמן הקרוב ואני מליץ לך לבדוק עליהם בחוק חופש המידע זה יגרום סערה רצינית בכל הארץ הקווים האלו ממה שהבנתי אפשר לבקש כל תוכנית שהיא!
 
נערך לאחרונה ב:

Ccyclist

Well-known member
בנוגע ל: כמי שעובד בצוות תיכנון אתה יכול לראות שינויים מראש ו"להדליף" במידת האפשר והמותר. [אני לא יודע את כל התוכנית של המשרד]
לידיעתך יש שינויים שעומדים להיות רחוקים מאוד ומענים כמו קיצור קווים 301, 367,371 הפורקים האלו לדוגמה לא יקרו בזמן הקרוב ואני מליץ לך לבדוק עליהם בחוק חופש המידע זה יגרום סערה רצינית בכל הארץ הקווים האלו ממה שהבנתי אפשר לבקש כל תוכנית שהיא!

גיגלתי מה הקווים. אני מניח שמבחינת גולשים על הקו באר-שבע רשל"צ ואשקלון - תל אביב (תמ"ת) אלו קווים חשובים מאד. אינני יודע אם הם מאספים או ישירים ומה החשיבות האזורית שלהם. אני בטוח שאם יש כאן גולשים מהאזורים האלו המידע שיהיו שינויים בקווים אלו יעניין אותם.

אישית מעולם לא שמעתי על מספרי הקווים האלו והתח"צ העיקרית שרלוונטית לי בארץ היא מערכת רכבת ישראל, האוטובוסים בירושלים וברעננה / השרון / גוש דן. בביקור האחרון שלי בארץ נסעתי רק נסיעת אוטובוס אחת בקו סדיר - אוטובוס עירוני מתחנת הרכבת של עכו לשולי העיר העתיקה (משום מה הם לא נכנסו למסוף בשער כי בשם פסטיבל התאטרון ניתקו את הקישור האוטובוסי מהרכבת לעיר העתיקה. רק בישראל !). כל שאר התח"צ הסדיר בביקור היה מסילתי - רכבת ישראל, הקו האדום בגו"ש דן, הכרמלית בחיפה. נסעתי גם בקווי נעים בסופ"ש של עיריית תל אביב, אך לצערי התיכנון הרשמי מתעלם מצרכי התח"צ של הציבור במהלך השבת ממניעים שאינם ענייניים. מעניין אם יש מידע או צפי מידע על הנושא. בעידן הסלולרי אפשר לראות למשל שמנוי אינו שומר שבת, אך אינו מתנייע, וכן לנחש במידה מסויימת (ה Timelines של גוגל מצליח בכך) אם הוא נוסע בעיקר בתח"צ בימי השבוע.
 
האם יש תוכנית לאחד את קווים 436/ 437 אשקלון ירושלים?

כבר שנה שהם נוסעים את אותו מסלול (עם שינויים מינוריים ביניהם) ככה שאני לא מבין את הטעם בכפילות הקיימת כיום.
יש תוכניתי עתידית לעשות שיונים בקווים אלו אתה יכול לבקש עליהם בחוק חופש המידע זה חלק מתוכנית הקווים הבן עירונים של קריית מלאכי כמו כן גם קווי מספר 301,367,369,371 היו עם שינוים בתוכנית זו
גיגלתי מה הקווים. אני מניח שמבחינת גולשים על הקו באר-שבע רשל"צ ואשקלון - תל אביב (תמ"ת) אלו קווים חשובים מאד. אינני יודע אם הם מאספים או ישירים ומה החשיבות האזורית שלהם. אני בטוח שאם יש כאן גולשים מהאזורים האלו המידע שיהיו שינויים בקווים אלו יעניין אותם.

אישית מעולם לא שמעתי על מספרי הקווים האלו והתח"צ העיקרית שרלוונטית לי בארץ היא מערכת רכבת ישראל, האוטובוסים בירושלים וברעננה / השרון / גוש דן. בביקור האחרון שלי בארץ נסעתי רק נסיעת אוטובוס אחת בקו סדיר - אוטובוס עירוני מתחנת הרכבת של עכו לשולי העיר העתיקה (משום מה הם לא נכנסו למסוף בשער כי בשם פסטיבל התאטרון ניתקו את הקישור האוטובוסי מהרכבת לעיר העתיקה. רק בישראל !). כל שאר התח"צ הסדיר בביקור היה מסילתי - רכבת ישראל, הקו האדום בגו"ש דן, הכרמלית בחיפה. נסעתי גם בקווי נעים בסופ"ש של עיריית תל אביב, אך לצערי התיכנון הרשמי מתעלם מצרכי התח"צ של הציבור במהלך השבת ממניעים שאינם ענייניים. מעניין אם יש מידע או צפי מידע על הנושא. בעידן הסלולרי אפשר לראות למשל שמנוי אינו שומר שבת, אך אינו מתנייע, וכן לנחש במידה מסויימת (ה Timelines של גוגל מצליח בכך) אם הוא נוסע בעיקר בתח"צ בימי השבוע.

בלי קשר טיפה מצחיק אותי שאתה לא מכיר את 301 הוא קו עתיק אבל מקבל את זה לצערי אני עבוד במוחז דרום ולא במרכז כל שאני יכול לראות רק שינויים קטנים של הזמן הקרוב לא לדווח הרחוק
 

Ccyclist

Well-known member
יש תוכניתי עתידית לעשות שיונים בקווים אלו אתה יכול לבקש עליהם בחוק חופש המידע זה חלק מתוכנית הקווים הבן עירונים של קריית מלאכי כמו כן גם קווי מספר 301,367,369,371 היו עם שינוים בתוכנית זו

בלי קשר טיפה מצחיק אותי שאתה לא מכיר את 301 הוא קו עתיק אבל מקבל את זה לצערי אני עבוד במוחז דרום ולא במרכז כל שאני יכול לראות רק שינויים קטנים של הזמן הקרוב לא לדווח הרחוק

על קו 300 שמעתי עקב הפרשה המפורסמת.

על 301 לא. אגב יש קו עם מספר זהה בין חיפה לעפולה.

כמו כל גולש בפורום - אתה נמצא איפה שאתה נמצא ונותן תמונה של המצב כפי שהוא מנקודת המבט שלך. נקודת מבט של מתכנן או עובד במחלקת תיכנון היא נקודת מבט מעניינת שתורמת לפורום רבות. יש בין הגולשים פה נהג אוטובוס, היה גולש ומנהל פורום לשעבר שעפעיל כיום באחד מארגוני הנוסעים. בנוסף - החשיפה של הפורום לתח"צ בחו"ל באה מכך שיש בפורום לא רק אנשים שטיילו בעולם אלא גם אנשים שעלו ממקומות שונים ולכן הגישה שלהם היא בשפת המקור ובאזורי המגורים של התושבים - לא רק נקודת המבט של התייר הטיפוסי. אתה תורם לפורום הצצה לזווית שלא היה לה נציג בעבר, אך בגלל חשיבותה היא מציתה הרבה ספקולציות וסקרנות.
 
אז גם קו 76 אל תשנה

מדבר בתור מישהו שכן קובע ואז מסתייג ואומר אני לא קובע
אחי גם אני לא קובע כלום זה הכל האחרי מעלי, בנסוף בנוגע לקו 76 מכיון שהוא נוסע לכוון צפון אני לא יכול להשים אותו בדרום בדומה לקו 71 אולי לעשות כמו קו 11 שיעצור בדרום לשתי הכיוונים
 
למעלה