תתחיל לדאוג לקווי מטורופולין 688 ועוד שיעצרו בצומת מלאכיאז גם קו 76 אל תשנה
מדבר בתור מישהו שכן קובע ואז מסתייג ואומר אני לא קובע
אתה מכיר את התקלה שם באיסוף והורדה?תתחיל לדאוג לקווי מטורופולין 688 ועוד שיעצרו בצומת מלאכי
תתחיל לדאוג לקווי מטורופולין 688 ועוד שיעצרו בצומת מלאכיאז גם קו 76 אל תשנה
מדבר בתור מישהו שכן קובע ואז מסתייג ואומר אני לא קובע
אתה מכיר את התקלה שם באיסוף והורדה?תתחיל לדאוג לקווי מטורופולין 688 ועוד שיעצרו בצומת מלאכי
אשמח שתסביר לי אני מכיר כמה תקלות קטנות וכניסה מיותר למקומות שמתי לבתתחיל לדאוג לקווי מטורופולין 688 ועוד שיעצרו בצומת מלאכי
אתה מכיר את התקלה שם באיסוף והורדה?
תתחיל לדאוג לקווי מטורופולין 688 ועוד שיעצרו בצומת מלאכיאז גם קו 76 אל תשנה
מדבר בתור מישהו שכן קובע ואז מסתייג ואומר אני לא קובע
אתה מכיר את התקלה שם באיסוף והורדה?תתחיל לדאוג לקווי מטורופולין 688 ועוד שיעצרו בצומת מלאכי
אתה לא תקח אחריותהשינויים
זה אומר להיות גם משום מה מטורפלין לא מצרפת לרישוי את השינוי המשרד התחבורה לצערנו המשרד מאוד חלש אנחנו צריכים את החברות כדאי להוסיף לרישוי שינוי ואת העירייה כדאי להקים תחנות יש לנו הרבה רעיונות טובים שעירות דוחת אם היה לנו יותר כוח לבצע בשטח אז הינו יכולים לתת גל של שינויים
בחלופה מספר א שלו הוא לא מאסף בצומת אחים בעוד שבחלופה הרגילה הוא כן מאסףאשמח שתסביר לי אני מכיר כמה תקלות קטנות וכניסה מיותר למקומות שמתי לב
תתחיל לדאוג לקווי מטורופולין 688 ועוד שיעצרו בצומת מלאכי
תתחיל לדאוג לקווי מטורופולין 688 ועוד שיעצרו בצומת מלאכיאז גם קו 76 אל תשנה
מדבר בתור מישהו שכן קובע ואז מסתייג ואומר אני לא קובע
אתה מכיר את התקלה שם באיסוף והורדה?תתחיל לדאוג לקווי מטורופולין 688 ועוד שיעצרו בצומת מלאכי
אתה לא תקח אחריותהשינויים
זה אומר להיות גם משום מה מטורפלין לא מצרפת לרישוי את השינוי המשרד התחבורה לצערנו המשרד מאוד חלש אנחנו צריכים את החברות כדאי להוסיף לרישוי שינוי ואת העירייה כדאי להקים תחנות יש לנו הרבה רעיונות טובים שעירות דוחת אם היה לנו יותר כוח לבצע בשטח אז הינו יכולים לתת גל של שינויים
תתחיל לדאוג לקווי מטורופולין 688 ועוד שיעצרו בצומת מלאכי
אתה מכיר את התקלה שם באיסוף והורדה?
אתה לא תקח אחריות
ואני כאן
וסוף סוף זה לא קורה רק בגולן
פה זה חמור שבעתיים הסוטאצייה
דרך אגב ממה שהבנתי אפשר לקבל מידע על תוכנית מפורטת של המשרד התחבורה בחוק חופש המידע או בפניות הציבור של משרד התחבורהלהבנתי הוא לא ה-אחראי, אלא איפשהו בשרשרת המזון במשרד / מחלקה שלו.
זה אומר שהוא יכול לתת הדלפות במידת האפשר ורמיזות מראש, אבל לא ממש להחליט את ההחלטות של הבוסים שלו. מקסימום הוא יכול לשקף הלכי רוח ציבוריים ממקום כמו הפורום.
דרך אגב ממה שהבנתי אפשר לקבל מידע על תוכנית מפורטת של המשרד התחבורה בחוק חופש המידע או בפניות הציבור של משרד התחבורה
בנוגע ל: כמי שעובד בצוות תיכנון אתה יכול לראות שינויים מראש ו"להדליף" במידת האפשר והמותר. [אני לא יודע את כל התוכנית של המשרד]בשיטה שזה (לא) עובד בארץ - מנחיתים על הנוסעים שינויים מהיום למחר, אולי בהתראה של שבוע.
כמי שעובד בצוות תיכנון אתה יכול לראות שינויים מראש ו"להדליף" במידת האפשר והמותר.
כדי שנוסע ידע מראש אם אין שינויים או אילו שינויים יהיו בקווים הרלבנטים לו - עליו להגיש בקשות חופש מידע תכופות. זו אינה דרך ראליסטית שהציבור הנוסעים יכול להתעדכן בה לפני שהשינויים מוצנחים עליו בהתראה של ימים ספורים. זה כמו לבקש מהציבור שיהיה במשחק צוללות נצחי עם משרד התחבורה, משחק שיהיה קשה יותר בגלל החיבה לריבוי קווים, 5, 10, 20 בתחנה.
ברפורמות ושינויים רבים יש תופעה שלילית מאד של תחצסמב"ה - תחבורה ציבורית סודית מוחלטת בהחלט ! אפילו בפרוייקט תחבורתי שהוא גולת הכותרת של התח"צ בגוש דן - רק"ל הקו האדום - לא פירסמו מראש מה יהיה עם האוטובוסים עם פתיחת הרק"ל.
בנוגע ל: כמי שעובד בצוות תיכנון אתה יכול לראות שינויים מראש ו"להדליף" במידת האפשר והמותר. [אני לא יודע את כל התוכנית של המשרד]
לידיעתך יש שינויים שעומדים להיות רחוקים מאוד ומענים כמו קיצור קווים 301, 367,371 הפורקים האלו לדוגמה לא יקרו בזמן הקרוב ואני מליץ לך לבדוק עליהם בחוק חופש המידע זה יגרום סערה רצינית בכל הארץ הקווים האלו ממה שהבנתי אפשר לבקש כל תוכנית שהיא!
יש תוכניתי עתידית לעשות שיונים בקווים אלו אתה יכול לבקש עליהם בחוק חופש המידע זה חלק מתוכנית הקווים הבן עירונים של קריית מלאכי כמו כן גם קווי מספר 301,367,369,371 היו עם שינוים בתוכנית זוהאם יש תוכנית לאחד את קווים 436/ 437 אשקלון ירושלים?
כבר שנה שהם נוסעים את אותו מסלול (עם שינויים מינוריים ביניהם) ככה שאני לא מבין את הטעם בכפילות הקיימת כיום.
גיגלתי מה הקווים. אני מניח שמבחינת גולשים על הקו באר-שבע רשל"צ ואשקלון - תל אביב (תמ"ת) אלו קווים חשובים מאד. אינני יודע אם הם מאספים או ישירים ומה החשיבות האזורית שלהם. אני בטוח שאם יש כאן גולשים מהאזורים האלו המידע שיהיו שינויים בקווים אלו יעניין אותם.
אישית מעולם לא שמעתי על מספרי הקווים האלו והתח"צ העיקרית שרלוונטית לי בארץ היא מערכת רכבת ישראל, האוטובוסים בירושלים וברעננה / השרון / גוש דן. בביקור האחרון שלי בארץ נסעתי רק נסיעת אוטובוס אחת בקו סדיר - אוטובוס עירוני מתחנת הרכבת של עכו לשולי העיר העתיקה (משום מה הם לא נכנסו למסוף בשער כי בשם פסטיבל התאטרון ניתקו את הקישור האוטובוסי מהרכבת לעיר העתיקה. רק בישראל !). כל שאר התח"צ הסדיר בביקור היה מסילתי - רכבת ישראל, הקו האדום בגו"ש דן, הכרמלית בחיפה. נסעתי גם בקווי נעים בסופ"ש של עיריית תל אביב, אך לצערי התיכנון הרשמי מתעלם מצרכי התח"צ של הציבור במהלך השבת ממניעים שאינם ענייניים. מעניין אם יש מידע או צפי מידע על הנושא. בעידן הסלולרי אפשר לראות למשל שמנוי אינו שומר שבת, אך אינו מתנייע, וכן לנחש במידה מסויימת (ה Timelines של גוגל מצליח בכך) אם הוא נוסע בעיקר בתח"צ בימי השבוע.
יש תוכניתי עתידית לעשות שיונים בקווים אלו אתה יכול לבקש עליהם בחוק חופש המידע זה חלק מתוכנית הקווים הבן עירונים של קריית מלאכי כמו כן גם קווי מספר 301,367,369,371 היו עם שינוים בתוכנית זו
בלי קשר טיפה מצחיק אותי שאתה לא מכיר את 301 הוא קו עתיק אבל מקבל את זה לצערי אני עבוד במוחז דרום ולא במרכז כל שאני יכול לראות רק שינויים קטנים של הזמן הקרוב לא לדווח הרחוק
אחי גם אני לא קובע כלום זה הכל האחרי מעלי, בנסוף בנוגע לקו 76 מכיון שהוא נוסע לכוון צפון אני לא יכול להשים אותו בדרום בדומה לקו 71 אולי לעשות כמו קו 11 שיעצור בדרום לשתי הכיווניםאז גם קו 76 אל תשנה
מדבר בתור מישהו שכן קובע ואז מסתייג ואומר אני לא קובע
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.