קרם הגנה ועוד

IpadandGalaxy

New member
קרם הגנה ועוד

בעבר הייתי משתמש בקרם לחות עם הגנה של ד"ר פישר ולעיתים בקרם לחות בנפרד של חברה מסוימת ומעל קרם הגנה גם של ד"ר פישר. היו ימים שהייתי מתמרח כל שעתיים עד שלא הייתי משתזף כלל וגם הייתי מורח קרם הגנה בגוף ובבדיקות דם בזמנו היה מחסור בויטמין D. בחודשים האחרונים עזבתי את ד"ר פישר מהסיבה שהקרמים שלהם, גם כאלה שנכתבו על האריזה כ-OIL FREE היו מאוד שומניים לי! יש לי עור מעורב-שמן. התחלתי להשתמש בקרם לחות סופריפנס של קליניק עם 20 SPF בלבד שזה מעט אבל אני גם מעט יוצא לשמש: בעיקר מחכה לאוטובוס ונוסע לעבודה שהעבודה במקום סגור. הקרם של קליניק מיועד לעור מעורב-שמן ועדיין גם שומני לי! בדף פייסבוק של החברה אמרו לי שהוא נותן לחות, מגן מהשמש ועם אנטי אוקסידנטים אבל על האריזה לא כתוב שיש בו אנטי אוקסידנטים וזה מלחיץ אותי כי אני מעשן.
הלילה אחרי שסיימתי להתקלח ומרחתי קרם גוף הבטתי במראה וראיתי שיש שיזוף על איזור הפנים והצוואר מלבד שאר בגוף שבדרך כלל מכוסה בבגדים. האם זה לגיטימי שיהיה שיזוף למרות שאני מתמרח בקרם הגנה ומקפיד לא להיות יותר מידי זמן בשמש? ואם יהיה שיזוף זה אומר שהעור נפגע - החשש שלי הוא להזדקן וידוע ששמש הוא הגורם העיקרי להזדקנות העור. האם עליי לנסות לחזור לקרמים של ד"ר פישר? אולי מסדרה אחרת שלהם?

עניין נוסף הוא שבעברי השתמשתי בסרום ג'נפיק של לנקום שכל המטרה שלו הוא להצעיר את העור ואכן נראתי צעיר לגילי. נגיד שנה שעברה מישהי חשבה שאני בן 17 והגילאים שנתנו לי זה עד גג 20 (כעת אני בן 28). מאז שהפסקתי עם הג'נפיק של לנקום (שכתוב שמיועד לכל סוגי העור אבל נותן מראה שומני) ומשהפסקתי עם ד"ר פישר ואני משתמש רק בקרם של קליניק: מתייחסים אליי כאדם בוגר יותר וזה עצוב לי כי אני רוצה להראות בגיל של נער מתבגר וכך נראתי רוב השנים עד לתקופה האחרונה.

דבר ראשון, למה כמעט כל הקרמים הם שומניים?
מצאתי קרם הגנה של דרמלוג'יקה שהוא באמת לא נותן מראה שומני. החסרון שלו שאין בו אנטי אוקסידנטים והוא רק הגנה ללא לחות. אני מחפש קרם לחות עם הגנה מהשמש שיש בו אנטיאוקסידנטים ושיהיה מיועד לעור מעורב-שמן ובאמת לא יתן מראה שומני!

בנוסף, אני מעוניין במשהו כמו הסרום של לנקום שבאמת אחרי שימוש בו רואים שהעור נראה צעיר יותר. גם הקרם לחות ג'נפיק נותן מראה צעיר. זה לא דמיונות - התגובות של אנשים למראה כבר אומרות הכל.

אז אשמח אם תעני לי לגבי אם יש מראה שזוף בפנים בהשוואה לשאר הגוף שמכוסה בבגדים: האם זה אומר שהשמש כבר גרמה לנזק והקרם הגנה לא יעיל?
שאלה שניה: איזה קרם לחות עם הגנה גבוהה מהשמש שכולל אנטי אוקסידנטים שיתאים לעור מעורב-שמן ושלא יתן מראה שומני ושיהיה מחברה מוכרת ופופלרית תוכלו להמליץ?
שאלה שלישית: אם אני מורח סרום, קרם לחות, קרם הגנה כל אחד של חברה אחרת האם זה מסוכן כי ייתכן שהחומרים של כל חברה יכולה להתנגש עם חברה אחרת?

מה תמליצי לי כדי להראות צעיר יותר?
אני משתדל לשתות מים. משתדל לאכול ירקות. ספורט כרגע רק הליכות כי אין לי זמן לחדר כושר. מעוניין לחזור לאימונים לשרירי הפנים בהדרגה. מה עוד אפשר לעשות? ואילו מוצרים לא פולשניים תמליצי שיכולים לתת אשליה של מראה עור צעיר יותר? הבנתי ממך שרק חומרים פולשניים יכולים לגרום להצערה למרות שאני לא הכי מתחבר כי דווקא סדרת הג'נפיק של לנקום עשתה פלאים אבל לצערי נותנת קצת מראה שומני.
ואשמח גם לעיצות לעיכוב ההזדקנות כולל עיצות להצערה.

ושאלה אחרונה לגבי ה-BB CREAM: הבנתי שההגנה שלו לא גבוהה, האם מותר למרוח מתחת קרם הגנה ומעל לשים את הביבי קרם: האם ההגנה לא מבטלת את ההגנה השניה?
תדעי לך שהביבי קרם נותן מראה כל כך יפה לפנים. לצערי הרב הוא מגיע בגוונים של לייט ומדיום ואני לא זה ולא זה אלא בין ןלבין - האם זה רעיון טוב לנסות לערבב בין הלייט והמדיום ולמרוח על הפנים? אני בגוון עור שמן-זית , אולי כדאי לשים מעט מהלייט והרבה מהמדיום ולערבב? תודה רבה..
 

Dorianne13

New member
האם ניסית לחבוש כובע עם שוליים רחבים?

אני לא מומחית לענייני עור בהכשרתי, אבל מאוד מנוסה בהתגוננות מפני קרינת השמש
, אנסה לענות.

קודם-כל, נסה לחבוש כובע רחב שוליים כשאתה נמצא בחוץ, בנוסף לשימוש בתכשיר הגנה לעור.

שנית, רצוי לבחור בתכשיר עם מקדם הגנה גבוה, בעיקר אם העור שלך בהיר. קרמים מסנני קרינת שמש נוטים לגרום לעור להיראות מבריק או שמנוני. הפיתרון הוא למצוא קרם שפחות יגרום לך להבריק או לנטרל את הברק באמצעות פודרה, בסיס איפור, CC קרם או BB קרם בעל גימור מט. יש פודרות שקופות או בעלות כיסוי קליל, שכמעט ולא מוסיפות צבע. אני מאוד אוהבת את הפודרה הדחוסה של קרליין, היא מכילה גם מסנני קרינה וקל מאוד לשאת אותה בתיק לצורך תיקונים.

אפשר בהחלט למרוח קרם עם מקדם הגנה ומעליו איפור עם מקדם הגנה, אין סתירה בין הדברים, מדובר בשכבת הגנה נוספת. כדאי רק להשתדל שלא להעמיס יותר מדי מוצרים על העור, פשוט מפני שזה עלול להיראות לא אסתטי.

אם אתה רוצה להיראות צעיר יותר, הנה כמה דברים שכדאי לאמץ:
1- אל תעשן
2- שתה הרבה מים (להשתדל זה נחמד, אבל לא מספיק)
3- הישמר מחשיפה ממושכת לקרינת השמש
4- אל תתייחס לגוף שלך כאל בית קברות נייד (אל תאכל חיות)
5- שמור על הבריאות הגופנית והנפשית שלך ככל שניתן
חשוב להבין, שזה בסדר לא להיראות כמו נער אם אתה בוגר יותר. יש אנשים מאוד יפים, שלא נראים כמו נוער.

מניסיוני, קרם ההגנה לפני של דר' פישר עם מקדם הגנה SPF50 הוא מצויין, למרות שגם לי יש נטיה להבריק, בעיקר בקיץ (נסה את הסדרה החדשה אולטרסול Free). גם קרם לחות לפנים עם SPF50 של מורז הוא מצויין, אם כי, לי הוא גורם קצת יותר להבריק. יש עוד הרבה סוגים שאתה יכול לנסות עד שתמצא את המתאים לך ביותר.

דבר נוסף שחשוב לדעת:
סרומים או קרמים שמכילים ויטמין C בכמות משמעותית הם יעילים להצערת מראה העור, אבל הם עלולים להיות פוטוסנסיטיביים (כלומר, מגיבים לקרינת השמש בצורה של פיגמנטציה על העור). לכן, מומלץ מאוד להשתמש בהם בערב, ואם בכל-זאת משתמשים בהם במהלך היום, חובה להתמגן במסנן קרינה ולהימנע מחשיפה ממושכת לשמש.

 

IpadandGalaxy

New member
היי

תודה רבה על תגובתך המושקעת.
ניסתי את הפודרה בלוט פאודר של מאק שנותנת מראה מאט. החסרון הוא נגיד אם אני משתמש במסיכת לחות שאמורה לתת זוהר - הפודרה הופכת את העור למאט שבכלל זה מעלים את כל הזוהר. זה הבאסה במאט. מצד שני, עם כמות המראה השמנוני הגדולה בפניי זה קצת עדיף.
אני אוהב את הקרמים של ד"ר פישר בגלל שמעבר להגנה המעולה מהשמש הם מכילים אנטי אוקסינדטים שזה גם חשוב במניעת הזדקנות.
לגבי עישון הייתי בגמילה ולא הצלחתי להגמל. את שאר רוב הדברים שכתבת אני עושה מלבד כושר שכרגע קצת יש לי בעיה איתו כי אני עובד במשרה מלאה אבל מקווה לסדר את זה. בריאות נפשית? איי, מקווה שאצליח לשפר את הרגשתי...
 

IpadandGalaxy

New member
וכובע רחב שוליים זה בכלל לא סקסי

זה נראה כל כך מכוער ורחוק מלהיות בסטייל
כובע מצחיה יותר בסטייל אבל פחות הגנה.
לגבי ויטמין C בלנקום אמרו לי שהג'נפיק מכיל ויטמין סי ואולי בגלל זה לפני שנה אותה בחורה אמרה לי שאני נראה בן 17 כי השתמשתי באותה תקופה בסרום הזה.
 
טיפוח עור הפנים והגנה משמש

שלום , ניכר שמאוד חשוב לך מראה ובריאות עור הפנים שלך ואתה משתוקק למראה צעיר ומטופח אענה על שאלותיך בקצרה אך אין תחליף במקרה שלך לשיחת ייעוץ פנים אל פנים עם רופא עור מומחה באסתטיקת הפנים לצורך איבחון והתאמת הטיפול והמוצרים המתאימים לעור פניך.
לגבי מראה שזוף בפנים - תמיד הפנים , חזה וגב הידיים יראו שזופים יותר מאיזורי הגוף המכוסים . גם אם תקפיד על קרם הגנה משמש מכיוון שקרני השמש חודרות את הקרם לעומת בגד או כיסוי שבולמים אותם לחלוטין .
אין זה אומר שהנזק לא הפיך אך כן קרינת השמש גורמת לנזק מצטבר שעליך להמשיך ולצמצם אותו ככל שניתן .
ההמלצה היא למרוח קרם לחות ועליו קרם הגנה מהשמש spf50 ומעלה אותו עליך לחדש כל שעתיים . עליך למרוח כמות נדיבה על הפנים ,צוואר וחזה שממלאה את כף היד הקפוצה שלך.
ישנם קרמי לחות וקרמי הגנה נטולי שומן כמו של חברת לה רוש פוזה.
אען שום מגבלה מעירוב חומרים מחברות שונות
לגהי מראה צעיר -קרמים או סרומים שונים אינם חודרים לשכבה הפנימית של העור ולכן אינה יכולים לעשות הצערה או האטת הזדקנות. רק שימוש בחומרים רפואיים או טיפולים אסתטים רפואיים יכולים לעזור בעיכוב הזדקנות.
שימוש בסרומים או קרמים שומנים יוצרים מראה עור חלק יותר אך עובדים על פני השטח ולא מתאימים למי שעורו שמנוני ולכן לא מומלץ שתשתמש בהם .
לסיכום -אני ממליצה לך לקבוע פגישת ייעוץ אסתטית מסודרת להבנת הדברים באופן מותאם ומדוייק
בהצלחה
&nbsp
&nbsp
 
טיפוח והגנה על עור הפנים

שכחתי לציין כמובן שמומלץ בנוסף לקרם הגנה משמש spf 50 + גם לחבוש כובע רחב שוליים ולהרכיב משקפי שמש בכל יציאה מהבית .
בנוסף קיימת מברשת פודרה המכילה בפנים מסנן קרינה מינרלי spf 30 + שנועד לתיגבור ההגנה מהשמש במשך שהותך בחוץ
 

IpadandGalaxy

New member
תוכלי לתת קישור לאיזה אתר עם הסבר לאותה מברשת פודרה?

ותודה על תשובתך.
 
למעלה