קרן פנסיה / מחשבון שכר בגרמניה

אספרסו2

New member
לא יודע מה המקורות שלך

אבל כל הסעיפים שכתבת בקשר להולנד אינם נכונים.
 

אספרסו2

New member
אתה מתעלם מהאותיות הקטנות

This calculator is for illustrative purposes only. No guarantee is made for the accuracy of the data provided. Consult a qualified tax services professional before making any decision
בקיצור,ההולנדים סוחרים ממולחים,קודם תשקיע תגיע ואז תקבל את מה שמתאים לנו.
אין דבר כזה במציאות טחנות הרוח.
 
רוצה אולי להיות קצת יותר קונרקטי ולספר על מקרה שנתקלת בו?

אני שמעתי על עובדי בוקינג.קום באמסטרדם שקיבלו את ההטבה הזאת כמו גדולים...

מה שנשמע גם די הגיוני בכל מקרה, מכיוון שלהולנד כמדינה יש בעיקר המון מה להרוויח ממתן ההטבה הזו - כל מפתח תוכנה מוכשר רוצה להגר אליה ולא לגרמניה. מתחת לפני השטח, מרגישים היטב את התחרותיות. הרבה יותר קל להתקבל למשרת רילוקיישן בגרמניה מאשר למשרת רילוקיישן בהולנד.
 

diday

Member
אני לא יכול לומר דבר על המצב כיום

לפני כמה שנים המשכורת של מתכנת בחברה גדולה היה בגרמניה כמעט כפול מזה בהולנד.
אם אני זוכר נכון יש מישהי שכותבת כאן שעברה לגרמניה גם בגלל הפרשי שכר מאד גבוהים.
כך שגם עם ההטבות ועם ההפרשות הנמוכות יותר לביטוחים סוציאלים יתכן שגרמניה עדיפה.
 

אספרסו2

New member
כסף זה לא הכל

ולמרות שעכשיו הצבעונים במלוא תפרחתם, במהרה יקמלו ומפאר פריחתם תוותר רק הכמיהה להנץ הפקעות בשנה הבאה.כך גם בעלי המקצועות הנדרשים בהולנד שלא נשארים לטווח ארוך לאחר שמגלים שהמלך ההולנדי ערום וערמומי הוא.
משטרה ששוטריה מפחדים מעברייני רקק שלא לדבר על כרישי הפשע.כשרשות מבצעת אינה אוכפת חקיקה הוואנדליזם חוגג.כמות הנוכלים ונסיונות העוקץ מדהימים ביחס למסחר תקין במדינה מתוקנת.
מערכת רפואית שאינה מתפקדת בשום תחום אין לה מקביל בשום מדינה מערבית.
קצרה היריעה אבל ההולנדים מאדירים את שמם,מסלפים עובדות על מנת למכור עצמם ועושים זאת היטב.
 
כל עוד אין לך גיבוי עם דוגמא קונקרטית, הכל דיבורים בעלמא...

מכל הישראלים שהכרתי עד כה שעשו רילוקיישן להולנד (כבר לפני שנים רבות), אף אחד עוד לא עזב אותה. הם מתקשים לדמיין את עצמם עוזבים למקום אחר. מי שהצליח כבר לעבור, לא רוצה לחזור.

הולנד היא המדינה ההוגנת והישרה ביותר בעולם כיום ואני שם אותה בשורה אחת עם בריטניה ואוסטרליה, משום שהיא מוקיאה מתוכה אוכלי חינם באמצעות כלכלה חופשית, מזעור ההתערבות בשווקים ומתן חופש פרט מוחלט לאזרחים. בקרב הפוליטיקאים, אין להם שיעור של 100% פופוליסטים כמו בישראל, משום שההולנדים הינם אנשים ישרים ופרגמטים, שמתנגדים לכל סוג של פופוליזם.

מגרמניה לעומת זאת אני רואה ישראלים שמהגרים וחוזרים כל שני וחמישי.
 

אספרסו2

New member
שמע,חוצפן קטן

מי שמכיר אותי כאן יודע שאני לא מדבר בלי סימוכין.
אני אזרח גרמני שעבר מגרמניה להולנד,הקים שם עסק מכלום,שהה בה חמש שנים והחליט לחזור לגרמניה לאחר שראה שלטווח ארוך הולנד לא מספקת את הסחורה מכל הבחינות.
מכיר גם את הזבל הישראלי שגר שם וגרם למשטרת ישראל לפתוח סניף בשגרירות בהאג בגלל ריבוי העבריינים הישראלים שמצאו שם,לא בכדי,את מקומם.
אתה מדבר שטויות ובאמת לא שווה ייעוץ.
 
זה שהחלטת לעזוב מדינה הוגנת, לא הופך אותך לאדם הגון.

אלא אולי דווקא מעיד הפוך.
גרמניה היא גן עדן לאוכלי חינם ופרזיטים, יותר ממדינת ישראל.
אתה אזרח גרמני? אל דאגה, הג'וב סנטר כבר ידאג לך להכל... אתה רק תנוח על זרי הדפנה. ואם תעבוד, הביטוח הרפואי הציבורי יכסה גם את כל יתר בני ביתך.
 

forglemmigej

New member
Jobcenter לא דואג לכלום

אתה הבאמת לא יודע איך עובדת המערכת במדינות רווחה, קצבאות לא נותנים כל כך מהר ומי שבדרך כלל מאשר אותן הקומון ברוב המדינות נמצא בקשיים כלכלים גדולים בגלל הפליטים ועודף אזרחים קשישים שלא צפו את גדילת הבעיה.
יש רק נקודת אור אחת "הפליטים" היום שרוצים אישור קבע צריכים לחיות לפחות עשר שנים בלי תמיכה כספית כדי לקבל את זה או לחלום בכיוון אזרחות, כך שהמבריחים שעשו כסף גדול על גבם עבדו עליהם ונשארה רק רבע תאוותם בידם.
 
מי דיבר על הפליטים? ומה זה משנה המהירות שמחלקים קצבאות?

מדינה שגוזלת סכומים כה גבוהים מרווחי האזרחים, היא לא הוגנת.
 

forglemmigej

New member
אסביר לך שוב איך עובדת מערכת הרווחה

כדי שהכל יתפקד צריך מיסוי גבוה, בדנמרק לוקחים כ40% מהמשכורת לממן את זה שום דבר הוא "חינם", קצבאות ילדים למשל זה במחירים של הארץ כ600 שח עד גיל 18, אחרי זה יש לימודים חינם באוניברסיטה פלאס מלגת קיום כדי שהסטודנט ישקיע רק בלימודים, כמובן שזה לא מספיק וכולם לוקחים הלוואות , בדנמרק נהוג שמגיל 18 האדם עומד ברשות עצמו ולא כמו בארץ שההורים מחזיקים את הילד עד חמישים וצפונה. הביטוח בריאות הוא חינם כלומר אני לא משלמת עליו אלא המדינה אבל שוב, זה נלקח מכספי המסים , אגב הפליטים ראו שקצבאות ילדים גבוהות אז התחילו לעשות ילדים בלי סוף ושינו את החוק שהקצבאות הם רק עד ילד שני, יש עוד הרבה דברים הרעיון הוא שכולם זכאים לרמת חיים טובה הכוללת בריאות והשכלה ולא רק מי שנולד למשפה אמידה. ג'ובסנטר לא נותן עבודה אתה הולך להרשם שם כשאתה מחפש עבודה, קצבאות נכות למינהן לא נותנים כל כך מהר צריך לעבור מליון ועדות עד שזה מאושר וגם אז זה בפינצטה, כל מה שאתה מתאר היה נכון אולי בשנות השבעים-שמונים. שוק העבודה פה לפחות מאד גמיש אפשר לפטר בלי בעיה , אין ועדים פוליטיים כמו בארץ מצד שני אם פוטרת המדינה תדאג שתלך לקורס השמה אחר (רובם לא שווים כלום אבל אפשר להעביר בהם את הזמן).
 
"הרעיון הוא שכולם זכאים לרמת חיים טובה הכוללת בריאות והשכלה

ולא רק מי שנולד למשפחה אמידה".

זה רעיון די גרוע... בארה"ב כבר מזמן הבינו, בהולנד ובבריטניה הפנימו.
זה לא פשע שאנשים יצטרכו לעבוד קשה כדי להגיע לרמת חיים טובה אם הם לא מגיעים ממשפחה אמידה. זה לא תפקידה של המדינה לדאוג לשוויון. זה כן תפקידה של המדינה לעודד את האזרחים לצבור הון בעצמם.
 
תשובה

זה לא פשע שאנשים יצטרכו לעבוד קשה כדי להגיע לרמת חיים טובה אם הם לא מגיעים ממשפחה אמידה. זה לא תפקידה של המדינה לדאוג לשוויון. זה כן תפקידה של המדינה לעודד את האזרחים לצבור הון בעצמם.

בארה"ב, מדיניות המיסוי ואי סבסוד לימודים, מעודדים את האזרחים לצבור הון. מי שמרוויח יותר, לא משלם מהותית יותר מסים ממי שמרוויח פחות ממנו. לכן ארה"ב היא הכלכלה החזקה בעולם.
 

JimmyGee

New member
Many people are not happy in the US

With the lack of a minimal safety network especially when it comes to health insurance.
This "great" capitalism led to a country with the most expensive health care and education systems in the world.
Both systems (health care and education) cost twice or even three times more than they do in the next most expensive country.
 
כל מה שציינת נשמע מצויין.

בייחוד כאשר האבטלה היום בארה"ב נמוכה מהותית מאשר זו בגרמניה למשל.

העובדה שהכלכלה חופשית באמת ושיש חופש פרט, מעודדים צבירת הון, תחרותיות ויוזמה ויוצרים חברה חזקה יותר. מי שמצליח נהיה עשיר, משיג בחורות מאד יפות (עיין "הוליווד"), שגם נמשכות יותר לכסף כי הן צריכות קורת גג וסבסוד לימודים וזה גורם שמניע את החברה. בניגוד למשל לדור Y הישראלי שבו כולם עשירים וזוכים ללימודים ורפואה חינם וההורים שלהם מחזיקים דירות מאד יקרות במרכז הארץ.

בניגוד מוחלט למשל לגרמניה, שבה לא שומעים על סיפורים של ישראלים שהיגרו עליה והתעשרו. לכן גרמניה לא מתאימה לרווקים שרוצים "לכבוש את העולם", אלא יותר למשפחות שרוצות יותר ביטחון, קרבה גיאוגרפית לעבודה, קצבאות ילדים מפנקות, הנחה בכיסוי בריאותי או להט"בים למיניהם שלא מספיק מוכשרים כדי לעבור לארה"ב.
 
נ.ב. אני מצטער שאני קצת בוטה ושוביניסט בשרשור הזה

אני לא כזה ביומיום וזה די "חד פעמי", כי אין לי דרך אחרת להעביר / לנסח / לשתף באופן מדוייק את מחשובותיי בנוגע להגירה והמטרות שעומדות מאחוריהן.
 

diday

Member
נגיד ככה

אתה לא עושה רושם אמיתי.
זה הרושם שנוצר מהילדותיות והניסיון לפרובוקציה שעולה מהודעותך.

אם אתה כן אמיתי ומאמין במה שאתה כותב, מציע לך לקרוא את פיקטי.
 
לא כל מה שמקומם, נועד לעורר פרובוקציה...

ילדותויות? לדעתי אין חשיבה יותר בוגרת מלדעת לזהות ולסמן את המטרות האמיתיות שלך לפני שאתה עומד לעשות מהלך כמו הגירה.

אירופה לא מתאימה לכולם. עד לא מזמן הייתי בטוח שברלין "תפורה" עליי. לאחר מכן קיבלתי הצעת עבודה, מה שאילץ אותי לחקור קצת יותר ולהבין שהיא בין המקומות הכי פחות מתאימים עבורי, מהסיבות שציינתי (פוליטיות בעיקרן).
 
למעלה