קשה לי להאמין שלינדזי תעשן סמים

קשה לי להאמין שלינדזי תעשן סמים ../images/Emo3.gif

אני לא מאלה שמאמינות לרכילויות המרושעות כמו שלינדזי לסבית או שהיא מסוממת. 1.אני לא יודעת מה חושבים כל מיני בארה"ב, אבל לדעתי סמנטה חברה שלה בדיוק כמו שיש לנו חברות, כמו שהיא הסתובבה עם הילארי דאף ועם פריס הילטון ועם עוד חברות לא מוכרות, זה לא מה שנקרא לסבית [לא ידוע לי שהן בכלל מתנשקות...] 2.לגבי סמים יתכן מאד אבל מצד שני זה לא נראה לי, אבל הרבה מפורסמים לקחו סמים למרות זאת הכמות שלינדזי לקחה קטנה לעומת אחרים שבאמת אחר כך הסתבכו וזה למה מפיצים שמועות שמישהי לסבית כשהיא סתם מסתובבת עם חברה? אולי אני טועה והיה משהו שלא ידעתי
 

דנדנאלה

New member
אמממ

טוב קודם כל.....אני חושבת שכבר אמרתי את זה אבל אני יגיד שוב......היא וסאם כן ביחד!כן ראו אותן מיתנשקות כמה פעמים....אבל הם מישתדלות לא לעשות את זה כשמצלמים אותם...אבל הן ביחד...(!!) הן גם מאה אחוז שוכבותP= ולגבי הסמים....אני מאמינה שהיא כבר נקייה לגמרי(מקווה לפחות) אבל היא הייתה מחורה לסמים!ולא קצת...היא הייתה 3 פעמים בגמילה עשתה כמה תאונות...... באמת יש עליה הרבה שמועות ובאמת מנפחים כל דבר אבל זה שהיא וסאם ביחד וזה שהיא הייתה מחורה לסמים זה נכון....הן לא סתם חברות=]
 

NoOop

New member
אני חייבת להגיד משהו,

תמיד שאנחנו קוראים רכילויות, אנחנו באופן הכי לגיטימי בעולם אומרים לעצמו "זה בטח לא נכון" אבל מאחורי כל רכילות יש אמת אחת, שלא משנה כמה שינו אותה, היא עדייןן קצת נוכנה. ותתתפלאו, יש רכילויות שהן אמת לאמיתה, וסתם חבל לחשוב שכל דבר שיוצא מפי העיתונאים הוא שטותי בהחלט. הדעה שלי בקשר לזה כי שהן אכן זוג, והיו לנו יותר מדי הוכחות לכך. ולגבי הסמים זה עניין שלה בלבד (כמו כל דבר אחר אבל זה בעיקר) ולא צריך אפילו להתערב בזה או לחשוב על כך.
 
אם ראו אותן מתנשקות אז אולי

אבל גם הייתה כתבה שלינדזי מתכננת חתונה בשנה שעברה, תראו בוואלה.. אז היא שקרית?
 

Shiri from the block

Active member
זה ממש לא אותו הדבר../images/Emo113.gif ראינו במו עינינו תמונה שלהן מתנשקות, ולעומת זאת וואלה (כהרגלה) הפיצה כתבה שיקרית על חתונה, הם תמיד עושים את זה. אף פעם לא צריך להקשיב למה שכתוב בוואלה, הם מקור מזוייף לגמרי.
 

NoOop

New member
חחח

כי וואלה כמו YNET שוכרים אנשים מהבית שאשכרה ישבו ויכתבו להם כתבות. מאז שהיה כתוב בואלה "צה"ל הזה דפוק" הפסקתי לקרוא שם >> הם פשוט כל כך מפגרים שזה מטורף.
 

LindZiv Cohan

New member
הם רציני עושים את זה?

מפגרים... אני הפסקתי לקרוא שם מאז שראיתי שהכתבות שלהם שואפות למינוס 78
 

NoOop

New member
חח

כן, הייתה כתבה שמדברת על כל הארגונים שהולכים שם ובסוף היה לסיכום: צה"ל דפוק". וקטלו את הכתבה הזאת לגמריא בל אנשים עדיין כותבים שם ומה לא. אני בטוחה שילד בן 7 כתב את הכתבה הזאת וזה כנראה הכי בוגר שלהם.
 

שיקה221

New member
היא לא מעשנת סמים.....

היא מסניפה\מזריקה. לעשן זה כזה פאסה.. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא קיצור מקווה מאוד שהיא כבר לא ואם ממש תתעקשי אני אמצא לך את הסרטון שלה מסניפה בשירותים רק כדי להוכיח לך..אחח לינדזי..י. youre such a great role modle.. חחחחחחחחחחח לא *2 קיצור התחרפנתי.. כן כן ככה זה כשתוקעים אותך 8 שעות מול סימולטור של טיסה...אחח הצבא..אי אפשר שלא לאהוב אותו.. אה לא..אפשר.
 
למעלה