../images/Emo60.gif../images/Emo15.gif
מצטרפת פה למה ש Yin כתב, אני כן הייתי אומרת שאני שומעת המון דרמה אני כן מעלה את עניין הדרמה באימון, ומסבירה שהיא יוצרת המון "רעש" ו"מסך" שמסתיר ומקשה עלינו לראות את לב העניין. ומבקשת מהמתאמן לנסות יחד לראות מה יש מאחורי הדברים. למשל אם מתאמן מתכונן לשיחה עם גרושתו איתה יש לו מערכת מלאה רעמים וברקים אני אשאל מה הנושאים שהוא רוצה שיהיו בשיחה, ובכל פעם שהוא יגלוש להסברים, או תיאורים מלאי רגשות כעס וטינה (למשל) אעצור אותו ואצור איתו רשימה "יבשה" של נושאים (רצוי קצרה). בכל פעם שאני עוצרת את שטף תיאורי הכעס, ההיסטוריה והטינה הצבורים אני בעצם מפסיקה את הדרמה. אני גם אומרת זאת: "בוא ננסה רגע להשאיר את הדרמה בחוץ, לכמה דקות. אנחנו פה מנסים ליצור רשימת נושאים לשיחה. אז מה עוד תרצה שיהיה בשיחה?" ולאט לאט אנחנו מתמקדים בתוכן ולא ב"מהומות" מבחוץ. בהתלבטות שלך את מתארת חששות. מעניין מהם? אם למשל אחד החששות הוא לא "להעליב" את המתאמן בכך שנקרא לדברים דרמה, אני יכולה לתרום לך את מה שאני עושה בהקשר כזה והוא לומר בדיוק מה ש Yin אמר, שבאימון אני היא הכלי שאני משתמשת בו, לעיתים כמראה שמשקפת מה שאני מרגישה, ומה שאני עושה הוא להעלות מה שמהדהד בתוכי אל השולחן, כדי ששנינו נבדוק את העניין. אבל, אני לא מחוייבת לדבר/מחשבה שאני מעלה, במובן שאני לא "נעלבת" או משוכנעת שזהו האבחון המדוייק של המצב. יכול להיות שהוא לא נכון או מדוייק, ולכן אני מעלה אותו המתאמן הוא המומחה לחייו, והוא שיבדוק ויאמר אם יש בדברים משהו או לא. מתוך ההסכמה הזו, אנחנו יוצאים להתבונן וללמוד מהדברים, וביחד בוחנים אותם וחושבים עליהם.