ראיה שונה על האי פוריות

ענתש

New member
../images/Emo140.gif זה בסדר לדעתי כל מה שנאמר

היה לגיטימי (כמו שהוא לגיטימי בשירשור הזה). ומאחלת לך תוצאות בדיקה מעולות.
 
תודה על התגובה המעמיקה!!!

שלא תביני אותי לא נכון - אני מאוד בעד רפואה אלטרנטיבית ואף פניתי למספר תחומים שלה (בעיקר כאשר לרפואה הקונסרבטיבית לא היה מענה טוב יותר). אני גם בעד לשמוע את הדעות השונות, דרכי הטיפול השונים הקיימים ולהחליט בעצמי מה מתאים לי ומה לא (ואכן - איך נדע מה טוב עבורנו אם לא ניחשף למכלול המידע הקיים). בהינתן כל זאת, באותה מידה שבפורומים בהם ניתן לקבל תשובות מרופאים, התשובות מסיוגות ובפירוש נאמר שהעצות אינן באות להחליף פנייה לרופא מטפל, הייתי מצפה שגם תשובות של מטפלים אלטרנטיבים בפורום תינתנה בצירוף סייגים ולא כ"תורה מסיני" (יצא לי משפט ארוך ומסורבל, אבל אני מקווה שהבנת את כוונתי...). נכון שאנחנו בוגרות ומסוגלות לכאורה לסנן את המידע ולקבל ממנו דברים חיוביים, אבל כשהמידע ניתן באופן פשטני (במיוחד דברים שרוב הבנות טרם נחשפו אליהם כגון טיפול בבעיות פוריות באמצעות תזונה...), יש בזה, לדעתי, חוסר אחריות מצד מי שכותב את הדברים כבעל מומחיות באותו עניין. אני מקווה שהצלחתי להבהיר לך מה הייתה כוונתי - בשום פנים ואופן לא התכוונתי שלא צריך להיפתח דיון בנושאים מסויימים, אדרבה. בכל אופן, תודה על התגובה.
 
רואים שעדיין לא התעוררתי לגמרי...

קונסרבטיבית=קונבנציונלית (קמתי קצת "מעוכה" - סליחה...).
 

תות בר

New member
מסכימה בהחלט

לפעמים אני תוהה אם שרון שיאצו באמת מנסה להכנס להריון.... אחרי ההשתפכות שהיתה פה לפני כמה זמן על הקבלה של הטיפולים האלטרנטיביים בפורום, מי אני שאתערב... אבל אני מצאתי את עצמי מתבאסת לגמרי בגלל הדברים של "אשת הבשורה" האחרונה..... ואני נורא שמחה שכמה בנות כאן גרמו לי להתעשת (תודה
). גם אני מוצאת בכך טעם לפגם
. להזכירכן, לפני כמה זמן הוצאה הצעה לפגישה, שהוקיעה מראש את ההריוניות מהמפגש..... בזמנו הגבתי נקודתית על כך שההריוניות הן חלק מהקבוצה. אבל הסיפור הזה כל פעם חוזר מחדש.
 

מעיןבר

New member
הי מיכי ../images/Emo13.gif

אני יודעת שזה נראה כאילו אני כל הזמן באינטרנט אבל אני לא
לכן ייתכן שאני לא אגיב על כל הודעה מיד...
אני אישית - שונאת את המיסיונריות שיש בטיפול האלטרנטיבי. אני לא נגד כל דבר באשר הוא וכל אחד באשר הוא, בהחלט מקבלת את זה שזו גישה שנהדר שהיא משלימה לאנשים את הצרכים שהרפואה הקונבנציונלית לא ממלאת. אבל מכאן ועד הצעת פתרונות קסם הדרך ארוכה. לפעמים יש לי תחושה שבשם האלטרנטיביות והרוחניות האנשים האלה מנכסים לעצמם הצלחות או דברים שלא באמת קורים בזכותם. למשל, ריבוי ההריוניות פה באחרונה הוא תופעה ידועה ומחזורית שקורית בכל אביב ולא בגלל הרוח האופטימית של אדם ספציפי... הפורום הוא בהחלט במה לדיון בכל מני נושאים. אנחנו לא סגורות לדיעות שונות ומשונות, גם אם אני או מיקה באופן אישי לא מקבלות אותן. הפורום הוא לא במה לפרסום אישי ואנחנו חוזרות ומעירות על כך למי שחושב שכן. לצערי, כולנו צריכות לזכור שזהו המרחב הוירטואלי וכן, יש אנשים שמנסים לנצל את מצוקותינו לטובתם האישית, כמו שזה קורה בחיים האמיתיים. לשמחתינו פה יש גם מי שמפקח ויכול להגן מפני ניצול לרעה >המנהלות והמשתתפות כאחד<. למרות שמיקה חושבת שהקפצתי לחינם את ההודעה, אז היא עלתה הנה דווקא במסגרת עבודת השרשור
שעשיתי ורק אז ראיתי גם צורך להגיב. טוב שמתקיים פה גם דיון כזה למרות שהרבה פעמים אני נמנעת מלהגיב ונותנת לעניינים לשקוע. אני מזכירה לכולן שלפי תקנון "תפוז" אין לפרסם על גבי הפורום לצרכים של הפקת רווח. המקום לזה הם לוחות המודעות. לפרסום בפורום יש לפנות להנהלת תפוז- מחלקת שיווק, ולשלם כסף... אם יש הודעות שאתן רואות בהן טעם לפגם ואנחנו לא ראינו אתן יכולות לעשות 2 דברים: 1. להגיב להודעה בעצמיכן, ממש כפי שעשיתן בהודעה זו, ולתת לה משקל נגדי של דיעה אחרת. 2. לידע את אחת המנהלות במסר ולהעביר לשיקול דעתינו. אנחנו מבטיחות לא להתעלם מהפניות שלכן ובאם לא נדע להתמודד יש לנו גם אל מי לפנות.
 
תודה מעין על התגובה - דווקא הייתי

סבלנית והנחתי שפשוט כבר לא היית בפורום כשכתבתי את ההודעה (לא הייתי בטוחה אם תראי את התגובה ולכן הפניתי אותך בשנית). בכל מקרה, תודה.
 

ענתש

New member
קשה לי להתאפק להגיד "נו, באמת"

אני יכולה גם להציג גישה קצת שונה אולי ? לא מזמן למדתי שלרוחות רפאים יש תפקיד מאד חשוב בהשפעה על סיכויי ההתעברות וכן על שמירה על הריון תקין מניעת הפלה. העובדה שאישה לא נכנסת להריון או מפילה היא הוכחה שיש לה בבית אנרגיות שליליות שנובעות מרוח רפאים כועסת במיוחד והפתרון הוא לסגוד ולהתפלל לאותה רוח, לתת לה מנחות בדמות יונים מעושנות ממלואות באורז וצמוקים ותערובת עלי אקליפטוס שנקטפה בזמן ירח מלא והושרתה במיץ אוכמניות ח"י לילות. לאחר מכן יש לכתוב על קלף את שמה של רוח הרפאים, תאריך הלידה שלכן וחום השחר ביום ביצוע הטקס המתבקש. כדי לתת סיכוי לרעיון שאני מעלה יש צורך בשינוי תפיסה מהותי - צריך להחליט שאנחנו הולכות בכיוון הזה ואוחזות בדרך זו לזמן מה. ואגב, סטטיסטית, אצל רוב הזוגות ללא בעיות פריון ידועות, תוך שנה בערך מתחילת ביצוע הטקס תהיו בהריון כי פשוט זו הסטטיסטיקה: בכל מחזור הסיכוי של זוג בריא להביא ילד לעולם הוא 15-17 אחוזים בלבד. מתוך 100 זוגות בריאים וללא בעיות פריון - בתוך חצי שנה רק 60 מתוך ה-100 יהרו, לאחר שנה רק 88% יהרו וזה ללא שום בעיות מכל סוג שהן אז באמת, קינסולוגיה, אבחון בכף היד... ב א מ ת.
 

hello all

New member
../images/Emo6.gif הצלחת להצחיק אותי!!!!

כל מילה בסלע! אני איתך!
 

27חומד

New member
../images/Emo6.gifאבל למה חיכית עד עכשיו???

יכול להיות שיש בנות שכבר חודשים סובלות מרוחות רפאים ואת שומרת כזה מידע חיוני לעצמך באמת לא מתאים לך... ולדנין - הנה ציטוט הודעתך הראשונה בפורום: מנסיוני בתחום התזונה יודעת אני לבטח שאפשר לטפל בכל מקרה של אשה שלא נכנסת להריון בתנאי שאין בעיות מכניות באברי הרביה אפשר לפנות אלי בשאלות ואשמח לענות אישית לכל פונה דנין1 לא נראה לך שאת קצת מגזימה ומנצלת לצרכייך מצוקות של בנות ללא הצגת מטרתך האמיתית לאחר שנאמר לך שלא זה המקום לפרסום אישי???
 
הרעיון היה...

שדנין1 לא תפרסם את עצמה אלא את התפיסה שהיא מאמינה בה. אם היא תצליח לכבוש לבבות עד כדי כך שמישהי תרצה ללכת אליה לייעוץ אישי- זה משהו שתלוי בה. מאותה סיבה הפורום פתוח גם לשרון שיאצו- שלמיטב ידיעתי נמצאת כשלוש שנים אחרי לידה ולא לקראת הריון בכלל. מי שרוצה לשתף בידע שלה- שתעשה את זה, אבל בפורום הפתוח לביקורת של כולן. והעובדה היא שיש ביקורת- חריפה אפילו- ולא כל נושא מתקבל כאן כדברי אלוהים חיים.
 

27חומד

New member
נכון אבל אצל שרון

מופיע בפירוש כיתוב שהיא מטפלת בשיאצו (?) ומקצועה אינו מוסתר וגם לא העובדה לפעמים היא אומרת שהיא יכולה לעזור עוד שלא במסגרת הפורום וגם היא בזמנו קיבלה קצת על הראש מבנות שחשבו שהיא פה לפרסום עצמי עד שלפעמים היא היתה ממליצה על דיקור למשל וישר מזכירה שהיא לא מטפלת בדיקור. שרון גם עוזרת בפורום הריון הרבה. חוץ מזה יש גם הבדל בגישה שלהן בין דנין והנחרצות של "אני יכולה לעזור לכל אחת", לשרון עם המלצות שונות גם לדברים מחוץ לתחומה ותןך הדגשה שזו לא תורה מסיני ואמת מוחלטת. דנין יצרה התנגדות משום שהיא נגעה בנקודה כואבת: האם אני אשמה שאני לא מצליחה להכנס להריון? מה אני עושה לא נכון? לכולן זה עובר בראש בכל מקרה והפסקנות הזו לא היתה במקומה - עכשיו גם מה שאני אוכלת לא בסדר- הגוף שלי לא מעכל טוב אז אני לא נכנסת להריון?? תני המלצות אפילו כלליות אבל אל תטיפי. זה הכל
 
גם אצל שרון

נימת הדברים עוררה הרבה כעסים בזמנו. שרון משקפת באמירותיה את הדעה שהרפואה האלטרנטיבית יכולה לתת מענה לרוב הבעיות, ולפעמים גם במקום הרפואה הקונבנציונאלית. אני יכולה להבטיח לך שיש כאן רבות שמתנגדות בתוקף לאמירה כזאת. אני מסכימה שדנין נגעה בנקודה כואבת ולכן יצרה התנגדות- אבל יש סוגים שונים של התנגדות. יש כזאת שאומרת- מה זה השטויות האלה, תעופי מכאן
. יש כזאת שאומרת- מה זה השטויות האלה, תסבירי אותן
.
 
ענתש הפחדת אותי ../images/Emo5.gif

לי כל סיפור יכולילם למכור אני מאמינה להכל וואי איזה פחד אבל הצחקת אותי זה לא אמיתי נכון?
 

ענתש

New member
מבטיחה לך שזה לא אמיתי.

אבל אם תשלמי לי 1000 ש"ח על טיפול אז אני מוכנה להעמיד פנים ...
 
אפשר יונים ממולאות באורז ואגוזים?

אני לא אוהבת כל כך צימוקים... ענתש- התגובה שלך הצחיקה אותי מאוד על הבוקר. וגם עוררה לי קצת את התיאבון... וכשאני קוראת את הסטטיסטיקות שכתבת, שמוכרות לי כל כך, פתאום נופל לי האסימון למה כל כך קל לנו להאמין בכל דבר שמבטיח עזרה: אנחנו פשוט לא מבינות למה,למה,למה, זה לא קורה לנו. אם אנחנו עושות מה שצריך, ביום הנכון, בכיוון הנכון
וזה עדיין לא קורה- אז בטח משהו אנחנו לא עושות נכון, נכון?
 

מעיןבר

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

ענתי, כנראה שהעייפות מוציאה ממך את ההומור המשובח
צחקתי מאוד. חוצמזה - אפשר לקבל מתכון
 
למה לא לשלב?

החודש התחלתי לקחת איקקלומין, ואמרתי לעצמי: "החודש משקיעים מאמצים אמיתיים - כדי שאי לא אקח סתם הורמונים".אז התחלתי ללכת לדיקור + טיפול בצמחים (בחרתי מדקר שמאמין ברפואה מערבית והולך איתה ולא נגדה, כך למשל היה חשוב לו לבדוק מה כתוב על האיקקלומין), התחלתי למדוד חום השחר, עשיתי מעקב זקיקים, אני משתדלת לאכול יותר נכון (המון ירקות כתומים ולהפחית בסוכרים). אני אומרת - מה שלא מועיל בטח לא יזיק, וכל אחת מתחברת לטיפול זמתאים לה- אז למה לא? וכן אני מודעת לזה שיכול להיות שגם עם כל המאמצים - זה לא יצליח החודש (טפו טפו טפו), כך שאין מקום להאשמות עצמיות, ויש המון דברים מחוץ לשליטתינו.
 
למעלה