ראיון עם וינסנט קרתייזר בynet

נצל"ש מסיונריות בבאפי

ובג'וס בכלל. תופעה נפוצה להפליא גם אני מסיונר באפי גאה, וממליץ על הסדרה לכל מי שמתאים. אני כרגע באמצע עונה שניה עם ידידה שלי (בדיוק סיימנו את bad eggs, משמע מתחיל עכשיו הכיף האמיתי) והרבה מעריצים בכלל דואגים "להעביר את המסר" הלאה למה לדעתכם זה קורה? אני נתקלתי בהרבה מעריצים של סדרות, ספרים, מנגות וכו', אבל לא נתקלתי בשום קהילה מסיונרית אדוקה כל כך כמו קהילת באפי. אני באמת יכול להגיד שבשבילי באפי היא סדרה שונה, מיוחדת, ולחלוטין נפרדת מכל סדרה אחרת שאי פעם ראיתי. יש לה מקום נפרד אצלי בתודעה. יש גם סיכוי שאם פיירפליי היתה מחזיקה יותר, התופעה היתה דומה, אבל אני לא ממליץ עליה באותו החום. אני יכול להגיד שחלק מהסיבה שאני ממליץ על באפי כל כך בחום, זה שמחוץ לקהילת המעריצים הסדרה קיבלה תדמית מאוד שלילית (aka סטריאוטיפ הבלונדינית). אנשים רואים בסדרה את כל מה שהיא נלחמת כדי להציג אחרת. יש לכם הסברים נוספים(מלבד לגאוניות של הסדרה עצמה)?
 

LuNaTiC

New member
כשנכנסים לסדרה לעומק,

באפי הופכת לפעמים לסוג של דת - כזאת שמעוררת השראה, מחזקת ברגעים הקשים, מציעה פתרונות לבעיות שונות ומהווה סוג של דרך חיים :). אנחנו רוצים שעוד אנשים יחיו כמונו ויפעלו לפי אותם קווים מנחים... מכאן האלמנט המסיונרי שמלווה את האהבה לסדרה.
 

darthziv

New member
יכול להיות שזה נובע

מכך שסדרות טובות שאנחנו אוהבים בדרך כלל מבוטלות בגלל רייטינג... אנחנו מפיצים את הבשורה כדי לשמור עליהן בחיים
 

nick at noon

New member
לא ממש מתאים לארץ, בטח לא מתאים לבאפי

הרי רייטינג של סדרה בארץ לא ישפיע על האם היא תחודש בחו"ל. במיוחד לגבי באפי שכבר הסתיימה לפני הרבה זמן ועדיין יש לה מיסיונרים.
 
מסכים

במקרה הסצפציפי של באפי רייטינג לא משחק תפקיד. בקשר לסדרות אחרות (כמו דולהאוס), טוב, אפשר לומר שלרייטינג יש תפקיד כולשהו במיסיונריות, אבל לדעתי (לפחות בארץ) הוא יחסית קטן.
 

darthziv

New member
ברגע שהתחלת להיות מסיונר של משהו

אתה לא מפסיק, בזמנו זה היה חלק מזה, הבאז סביב באפי עזר להשאיר אותה באוויר באז נוצר בעיקר ממעריצים, מעריצים הגיעו בין היתר ממסיונריות ואגב זה לא משנה אם אתה מישראל או לא, הנתונים לא הולכים רק לפי רייטינג של צפייה, גם מכירות דיוידי וכן הלאה בקיצור, כל מעריץ נוסף זה עוד קול שמחזיק סדרה באוויר
 
למעלה