המצב הרבה יותר מורכב
רוב הציבור הישראלי בהחלט לא ידע מי זו פליסיטי הופמן. אבל אנשי תרבות ותרבות עכשווית בפרט בהחלט ידעו. קשה לי להאמין שבמערכת של פנאי פלוס לא יודעים מי זאת באמת. היא היחידה שקיבלה אמי על הסדרה והייתה מועמדת יותר משנה אחת. בנוגע לתרבות הישראלית דווקא העשור האחרון הוא עשור נהדר הקולנוע הישראלי חורך פסטיבלים בחו"ל והוא מבסס לעצמו שם איכותי ביותר. הקולנוע הישראלי הופך להיות "הקולנוע הצרפתי החדש" אם אפשר לקרוא לזה. גם בטלוויזיה סדרות ישראליות נקנות לחו"ל על ימין ועל שמאל. הבעיה היא שרוב הישראלים לא באמת הולכים לראות את הדברים האיכותיים והטובים והקולנוע מייצר המון סרטים איכותיים שאין לאנשים כוח לראות אז יש רק איזה כמה שוברי קופות ישראליים בודדים בשנה.
רוב הציבור הישראלי בהחלט לא ידע מי זו פליסיטי הופמן. אבל אנשי תרבות ותרבות עכשווית בפרט בהחלט ידעו. קשה לי להאמין שבמערכת של פנאי פלוס לא יודעים מי זאת באמת. היא היחידה שקיבלה אמי על הסדרה והייתה מועמדת יותר משנה אחת. בנוגע לתרבות הישראלית דווקא העשור האחרון הוא עשור נהדר הקולנוע הישראלי חורך פסטיבלים בחו"ל והוא מבסס לעצמו שם איכותי ביותר. הקולנוע הישראלי הופך להיות "הקולנוע הצרפתי החדש" אם אפשר לקרוא לזה. גם בטלוויזיה סדרות ישראליות נקנות לחו"ל על ימין ועל שמאל. הבעיה היא שרוב הישראלים לא באמת הולכים לראות את הדברים האיכותיים והטובים והקולנוע מייצר המון סרטים איכותיים שאין לאנשים כוח לראות אז יש רק איזה כמה שוברי קופות ישראליים בודדים בשנה.