ראיתם את סרטון ההסברה של ישראל?

ראיתם את סרטון ההסברה של ישראל?

ראיתי עכשיו. באחד הקטעים בסרט רואים כוונת של רובה מסומנת על אזרחים ישראלים תמימים. נראה מפחיד. בנוסף הוחלט לשכור את שירותיו של מוטי מורל (יועץ תקשורת - של נתניהו, ´´נאש קונטרול´´). האמת מזכיר קצת את ההסברה הישראלית מלפני 10 שנים. שוב ישראל במצור. שוב האויבים באים עלינו לכלות אותנו. שוב אנחנו בבידוד לאומי. תגידו אולי הגיע הזמן להגיד לעולם את האמת? יש בישראל בעיה של סכסוך ושני הצדדים אשמים. הישראלים בכיבוש של עם והפלסטינים בטרור הרצחני. מישהו בכלל עוד "יקנה" את הסרטונים האלה בתקשורת הזרה?
 
כי כל הסרטון הזה מדיף ניחוחות חזקים

של מגמתיות. מגמתיות שמיטיבה לצור קונצנזוס סביב המלחמה. אני לא טוענת לרגע שהסרטון הזה לא משקף מציאות מסויימת - הוא בהחלט כן, אבל הוא משקף מציאות מאד צרה - כזאת שגורמת לצופה התמים לחשוב, שבעוד שאנחנו מיורטים ונטבחים ללא הבחנה, בחוסר אונים מושלם, ע"י 3 מליון שונאי ישראל, אין לנו ברירה אלא לטבוח בחזרה. הסרטון הזה לא מציג את ההדדיות של הסכסוך, ולמען האמת, מתוך היותו "סרטון הסברה", הוא לא אמור להציג את שני הצדדים - אבל גם לא חשבתי שהוא אמור להפוך את אזרחי המדינה הזאת לכל כך שבויים בפראנויה שהמציאות, עם עזרה רבה מאגף ההסברה של המדינה, כופה עליהם
 
פארנויה או מציאות כואבת?

אני כבר לא יודע איך לקרוא לחיים שבהם כל יום יש פיגוע ומספר קברים חדשים נכרים עבור המתים. נוכח העובדה שזה המצב היום, האם באמת נכון לחשוב שהסרטון של אגף ההסברה במשרד החוץ מנציח את המציאות? ואולי דווקא המציאות מנציחה את הסרטון. טענת בצדק שמדובר בסרטון הסברה. מכזה באמת אין טעם לצפות שינסה להציג את המציאות הכואבת - הכוללת שני צדדים מדממים משכול המלחמה. בואי נאמר כך. אינני מוצא במקרה הנוכחי את ההמניפולציה התקשורתית שהממסד הישראלי והתקשורת המיינסטרמית מיטבים כל כך לייצר. אבל אהבתי את הכיוון! אין כמו לחשוב, לבקר ולשאול. זה מעיד רבות עליך. שאי ברכה.
 
אתה עצמך אמרת שהסרטון מתאר

"רובה שמופנה לאזרחים תמימים" והלנת על כך שהסרטון לא משקף מציאות הדדית כלשהי, סכסוך דו-צדדי, שמושפע מהמעשים של שני הצדדים. אני לא חושבת שסרטון שמתאר את הכוונת הפלסטינית על אזרחים ישראלים תמימים, מעבר להיותו "סרטון הסברה", מתאר מציאות כלשהי שבאמת מציגה אותנו באור אובייקטיבי.
 
את צודקת - התבלבלתי

כנראה שהפיגועים בימים האחרונים השפיעו עלי כשכתבתי את ההודעה האחרונה. קבלי את סליחתי.
 

1anita1

New member
התבלבלתי?!

איזה מן הודעה מוזרה זאת, ועוד למנהל הפורום. לדעתי זה דבר ברור שסרט הסברה לא ינסה להראות את הצד השני- המטרה שלו היא ליצור אהדה לצד שלנו. יוצרי סרטי הסברה הם לא עיתונאים אוביקטיביים. הם מחוייבים כמובן לאמת ולאי-הוצאה-מפרופורציה, אבל אתה לא יכול לצפות שהם יהיו אוביקטיבים. טענות בקשר להתעלמות מהצד השני צריך להפנות לפוליטיקאים ולעיתונאים
 

חופשי

New member
יקנו, יקנו תאמין לי יקנו....

קנו את נתניהו ורנסקי. עכשיו מורל ימכור להם את זה...
 
למעלה