ראיתם מה מיקי עשתה?

ראיתם מה מיקי עשתה?

הכינה לעצמה טוסט נקניק בתוך המכשיר שעושים איתו טוסט גבינה..וזאת למרות שערן וליאון העירו לה שהיא לא יכולה לעשות את זה כי אשר לר יוכל לאכול מזה.. מעניין אם הם יספרו לו..
 

metrosexual

New member
ולמה

ולמה כן לכבד את מה שאוכל אשר ולא לכבד מה שמיקי רוצה?
 
כי...

עכשיו אחרי שהיא השתמשה בטוסטר אשר לא יכול בכלל להשתמש בטוסטר. ואני לא חושבת שלמיקי היה ממש ממש דחוף לאכול דווקא טוסט נקניק.
 

ShukyD

New member
ממש אקשן

"תראו אותי! אני אוכלת גבינה.... עם מזלג בשרי!!!!!!!!!!!!!! איזה אקשן אני מביאה!!" סאמא שלה שתעוף
 

א ו ר3

New member
יש הבדל בין אקשן לסתם התנהגות מגעילה

למרות שמה שהצופים רוצים לראות זה "אקשן" אני לא חושבת שהיא צוברת הרבה אהדה עם התנהגות דוחה שכזו...אפשר לייצר אקשן גם בלי להיות מגעילה כלפי אנשים אחרים .
 
היא לא כזאת משעממת - יש לה טיקים ועיוותי פה

מ-א-ל-פ-י-ם. וחוץ מזה היא מחליפה בגדים כמעט כל 5 דקות. בדוק על השעון. היא יודעת לשחק קווה קווה דה - לה - עומר קווה קווה קווה. היא ישנה עם דובי וסמיכי הסמיכה בפה - לא סתם סמיכה כמו לכולם - אלא אחת מיוחדת שהיא הביאה מהבית. היא החברה של מאיה בוסקילה , יש לה רווח בין השיניים - וזה סימן שיהיה לה הרבה הרבה כסף [ לדבריה]. בנוסף למשקפי פוזה ושלל משפטים פסבדו חכמים וכאילו מיוחדג'ים כאלה ...היא ניחנה במבט מעריך - ואם את/ה לא שווה לה אז מבחינתה את/ה יכול/ה להתפגר בזה הרגע...
 

Lady in red2

New member
אבל אשר לא יוכל להשתמש בכלל, לא יקרה לה כלום

אם לא תאכל את זה 3 חודשים. בהחלט אגואיסטית...
 

ShukyD

New member
אז שתעשה טוסט רגיל ותוסיף נקניק אח"כ

אי אפשר לטמא את הטוסטר רק כי התחשק לה וזה לא שאף אחד לא שם לב עוד שני אנשים ביקשו ממנה מספיק שהרוב מעדיף שלא גם אם זה בשביל אשר וגם אם בשבילם כדי שהיא תתחשב ולא תעשה את זה מיקי היא בנאדם מגעיל ובניגוד ליוסי אין לה ביצים לעשות את הדרמות בגדול אז היא מחפשת אותם בטוסטרים וב"מלחמה" על חשדות עם ונסה כמו ילדה מפגרת
 
בקיצור כי אשר לא יכול להשתמש עכשיו

כלל בטוסטר, לא לנקניק ולא לגבינה. מיקי כן יכלה להשתמש בטוסטר לגבינה אז אפשרות להשתמש בו הייתה לה, עכשיו אשר לא יוכל להשתמש בו גם לא לגבינה. זה למה כי היא לא מכבדת את השונה ממנה כלל.
 
בוא נדון בנושא ידידי

אתה מדדת כמה הוא שתה ? לא באמת ...... ספרת כמה הוא שתה שאתה טוען שהוא שתה הכי מעט ? לא נמאס מכל ההנחות המופרכות האלה שבגלל שאתה מחפש אקשן אז הוא בסדר ? ונגיד ששתה פחות...... מה שחשוב זה הכוונה - הוא התכוון לשתות יותר מכולם כדי שידפקו כשהוא ילך מעבר לזה שזה לא חכם (כי הוא נשאר) זו כוונה מגעילה של אדם אגואיסט והיו לו עוד כאלה: רצה לדפוק את החברה במשימת הכספת, רצה לקחת סיגריות בשבילו על חשבון אוכל (מה אכפת לו שאחרים ישארו רעבים) ועוד אז מה אם בסוף הוא לא לקח את הכסף מהכספת ? הרי זה שקוף (ומישהו גם אמר את זה שם) שהוא עושה את זה כדי להתחבב עליהם, כלומר: יכולתי לדפוק אתכם ולא עשיתי את זה אז אני מבקש הערכה ולכן אתם תתנו לי עוד כמה קופסאות סיגריות ! זה לא סחיטה ? זה לא שפל ?
 

ShukyD

New member
זה שהוא אמר החליט שהוא התכוון?

אז הוא צחק מה קרה לפי שיפרה אני יודע מי שתה יותר ומי פחות לפי הבקבוקי יין שרצו שם והוא שתה בירה או שתיים זה הכל שוב תעלה את הכספת? חלאס זה היסטוריה
 
היסטוריה ?

למה היסטוריה ? כי עברו מאז 150 שנה מאז אירוע הכספת ? 200 ? מה, לא שמתי לב שעבר כל כך הרבה זמן ........ הוא צחק שהוא ישתה, הבנתי ! עכשיו אני רגוע. רק שתדע, גם ונסה צחקה כשהיא צעקה עליו, היא לא באמת התכוונה, בדרנית כזאת, אתה יודע ......... אז אתה כבר לא כועס עליה שהיא צעקה על בן אדם מבוגר ? כי אני עדיין כועס עליה..... ושפרה שמרה רישומים ? וואלה לא שמתי לב :) מלאך השפרה הזאת, דואגת למצב האלכוהול..... ותסביר לי בבקשה את משמעות המשפט: "זה שהוא אמר החליט שהוא התכוון"
 

ShukyD

New member
התכוונתי

שאתה כתבת שהוא התכוון לשתות הכל ואני אמרתי שהוא רק אמר שהוא הולך לשתות הכל וזה לא אומר שהוא התכוון
 
למעלה