רביעי מ
ף

בוקר טוב ויום נעים!!

גם עלי עבר שבוע הזוי והוא ממשיך גם היום מבחן בע"פ בהיסטוריה ומחר מבחן בידיעת הארץ!!!! זהו יום נעים
 

m i r u s h i

New member
לא XD../images/Emo108.gif

יש לי בכל יום (חוץ מימי שני וחמישי) שיעורי מחשבים...אז בין לבין העבודות אני נכנסת גם לפה :]
 

boopymylife

New member
מהה????? זה מחר????../images/Emo12.gif

איך הזמן טס!!!!!!!! ואייי$#^%^$%^$%^$% בהצלחה אורי!!! נשיקות!!!!!
 
היום בתפוז אנשים ../images/Emo168.gif

היום זה קורה יוסי אזולאי, יגיע הערב, בשעה 18:00, להתארח לייב ב-BlogTV. שרשרו שאלותיכם כבר עכשיו http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1280&msgid=66985590
איתן אורבך ודורית מילמן, הזוג שהודח אתמול מהתכנית "רוקדים עם כוכבים" יגיעו הערב ב-20:00 ל-BlogTV ויענו לשאלות הגולשים. אתם מוזמנים לשרשר להם שאלות בפורום רוקדים עם כוכבים כבר עכשיו. לבלוג TV: http://www.tapuz.co.il/blogtv
הסמל חזי (או הצדיק יחזקאל, כפי שנקרא לאחר חזרתו בתשובה) המגולם ע"י נדב רוזנפלד בתכנית מכת מדינה, יגיע הערב ב-20:00 לפורום ויענה לשאלותיכם. שרשרו לו כבר עכשיו שאלות בפורום.
פורום טלוויזיה- רייטינג מזמין אתכם לבחור בטקס טפ"ה הזהב- אשר בחר את מועמדי השנה שלו בטלוויזיה בקטגוריות שונות- ואתם בוחרים את הזוכה בכל קטגוריה, ואולי גם זוכים בפרס. בואו להצביע ולהשפיע.
 

boopymylife

New member
רצו לקחת אותנו לאולפנים

של כוכב רוקד או איך שלא קוראים לתוכנית הזאת.. וביטלו את זה , כי אמרו למורה שלנו שאין הרבה ביקוש/רייטינג מה שזה לא יהיה, בקיצור שהתוכנית לא ממש מצליחה כמו שהם קיוו.. (חחח מעניין למה, לכולם כבר נמאס מכל הכוכבים השרים והרוקדים..)
 
יום טופ לכולם ו... ../images/Emo110.gif../images/Emo23.gif

בהצלחה לאורי הגדולללללללללללללללל מכולםםםםםםםםםםםם
 

אנונה2

New member
"פרויקט לאראמי"-סרט יפה ומרגש../images/Emo95.gif

מסופר בו על מתיו שפרד, סטודנט הומו, שנרצח בידי 2 בחורים... רק בגלל שהוא היה הומו. הסרט מראה חבורת שחקנים ואנשי קולנוע שמגיעה לעיירה כדי לברר מה קרה שם ומה הסיפור... אתם חייבים לראות את זה.
 
למעלה