רבעי גמר טורניר אמצע עונה- חלק 1

FrecCo

Member
כוסאמא של בוסטון
שנאתי את ההימור עליהם מהתחלה
כשאני בוחר מניות גרועות כמוה אני חותך את ההפסד מאוד מהר וכבר ברבע הראשון ידעתי שאני חורק איתם ורציתי להתקפל
קייפי בחוץ, טייטום החדל אישים האנטי מנהיג הזה בינוני כרגיל ברגעים החשובים באמת
בחיים לא האמנתי בקבוצה חסרת הנשמה הזו שלדעתי מבחינת פיור סקילס- הטבלה הנוכחית לא משקרת והיא באמת הטובה בליגה
אבל זה לא מספיק כדי לזכות בתארים שדורשים מנהיגות על המגרש ואופי של אלופים וכל שאר הקלישאות
בסך הכל היה משחק טוב , קצב מהיר , רמה גבוהה, שתי הקבוצות התקשו מאוד להשיג עצירות בעיקר בוסטון, מתפלא שאינדי לא קלעו 140
האליברטון היה ענק והוביל את הקבוצה שלו לנוקאאוט בתוך הדקה וחצי האחרונה - משוויון לריצת 9-0 שסגרה את המשחק כ"כ מהר שמי שהלך להשתין פספס
יהיה הוגן לומר שאינדי ניצחה את המשחק לגמרי ולא שבוסטון הפסידה אותו, כך שאולי לא תסכימו איתי על הביקורת על בוסטון אבל אני אומר את זה עליה כבר שנים
 
נערך לאחרונה ב:

Rapgamer

Well-known member
זה הטבע של משחקי אלימינציה. שתי הקבוצות העיפו 40 שלשות, האחוזים של אינדיאנה היו טובים בהרבה, זה נתן להם פור של 21 נקודות במשחק אותו הם ניצחו ב10.
צריך לומר שבוסטון נראים הרבה פחות חדים בלי KP. היה שם המון אחד על אחד, הורפורד לא מעודכן שזה לא משחק עונה רגיל והולידיי שחלש התקפית במשך כל העונה מתוך הנחה שהוא שומר את עצמו למשחקים מסוג זה, היה על הפנים.
הפייסרס עם הניצחון הכי גדול שלהם בשנים האחרונות. היה להם קשה עם האינטנסיביות במחצית הראשונה אבל בחצי השני הם כבר עפו קדימה. מת'ורין הוסיף להם המון מהספסל, נייסמית' שמר נהדר על טייטום והליבורטון שדברים לא הלכו לו הכי בקלות תפר שלשות קלאץ' מטווח 4 off balance. סיים עם שורה סטטיסטית אדירה שמרמזת על שליטה עילאית במשחק, אני לא בטוח שזה עבר לי את מבחן העין הפעם. היכולת שלו להימנע מאיבודים כן הייתה קריטית כי לא היו לבוסטון הזמדנויות קלילות במשחק כמעט בכלל.

סקראמנטו הפסידו לפליקנס בבית, זה כבר ההפסד השלישי שלהם העונה ליריבה הזאת וכנראה שיש משהו במצ'אפ הזה שבאמת לא עובד להם. הקינגס פתחו בסערה עם משחק אולטרה מהיר ואחוזי קליעה גבוהים אבל הכניסה של אלברדו למשחק שינתה את המומנטום ומאותה נקודה הפליקנס היו עדיפים. רמת ביצוע טובה שלהם עם אחוזים גבוהים מכל הטווחים והרבה ריב' התקפה מהפוזשנים שכן החטיאו. צריך ליקוי חמה+ירח במקביל כדי שציון-אינגרם-מקולום ישחקו ביחד וזה מה שקרה הפעם אלא שדוקא זה היה משחק מבריק של הothers, הרב ג'ונס וטריי מרפי רצחו ואת אלברדו הזכרתי. דומאס היה מצוין במחצית הראשונה אבל נחלש בשנייה, פוקס הגיע למספרים שלו אבל היה off רוב המשחק עם אחוזים נמוכים והרבה איבודים.
המשחק הלילה בין הלייקרס לפיניקס יהיה אש, לברון כמו שאני מכיר אותו מת להוסיף עוד משהו ללגאסי והידיעה שאתה פוגש קבוצה מאוד עבירה כמו הפליקנס בסיבוב הבא רק תוסיף.
 

Krit123

Well-known member
המשחק אתמול היה דוגמה מצוינת לקוטביות שעסקנו בה. הם עלו במוד תבוסתני עד שהמשוגעים נכנסו להרגיע, ומאותו הרגע הם נראו בלתי עצירים.
הכדור זז מיד ליד ובמקום להיבלע בין שלל האופציות (בדומה להולידיי) כל אחד מצא את הבמה שלו.
הפורמט עשוי להסתדר להם מכמה סיבות:
1. אינגרם ומשחקי נוקאאוט זה שילוב חזק (פרח בפלייאין). כתובת אמינה מחצי מרחק לסלים שמעצבים מומנטום ומאפשרים למנף את הסקור/שעון בידיעה שאין גומלין.
2. ווילי גרין עושה התאמות חופשי. הוקינס לא ראה פרקט, זאיון סופסל בלי בושה. בהעדר סגל מלא (והאיזון שחסר בו גם ככה) הוא לא בדיוק הצליח לשים את האצבע על סגנון אופטימלי, אך הוא יודע לאלתר בהתאם למתכונת.

לגבי סאקרמנטו, וואלה הקלעים שלהם משחקים לרוחב בהגזמה. הרוב הניסיונות שלהם הגיעו מחוץ לקשת, מה עם קצת לתקוף את הסל מדי פעם? בארנס היה מנצל יתרון סייז לפעמים, קיגן מורי עשה על זה קריירה בקולג'. בערבי קליעה חלשים הם בעיקר עושים נזק בהגנה.
ומונק לא מקבל מספיק קרדיט על השיפור בקליעה (והטווח) וביכולת המסירה.

לגבי הליבורטון, הציפייה הייתה לשיפור מסוים, לצורך העניין עלייה ל22-3 נקודות ביעילות דומה, או 24-5 ביעילות מופחתת, וואלה הבנאדם תיכף נושק ל30 בספליטס חסר תקדים. מה יהיה? עושה speedrun לקפיצה לטופ 10.
קשה ליריבים לתפוס כמה הוא מהיר ופיתולי עם הכדור ביד, בשילוב עם זה שהוא off beat אפילו שומרים מצוינים לא מצליחים להישאר מולו.
 
למעלה