רגע לפני הדרבי, הבצורת נגמרה

bister

New member
רגע לפני הדרבי, הבצורת נגמרה

סימן מעודד או השקט המסורתי לפני הסערה? סוף סוף טעמנו את טעמו הנשכח של הניצחון, 2-0 על עכו, ניצחון שעצר הדרדרות וסחרור שעלול היה להסתיים במחוזות לא כ"כ נעימים, אפילו פחות מאלו שהתרגלנו אליהם. אז האם ניתן לשאוב מכך תקווה? ניסיון העבר אומר שלא, לדרבי כבר לא חוקים משלו אלא חוק אחד: מכבי מפסידה ותחולת החוק הזה הולכת ומתרחבת בזמן האחרון. מה שלא יהיה, לפחות פתחנו קצת מצנחים בצניחה החופשית שלנו. אולי נגיע למטה בסוף, אבל לפחות זה יקרה קצת יותר לאט.
 

crazy87878

New member
החליפו תפקידים עם הנוער

שהפעם תורו היה לנחול הפסד מביך
 

bister

New member
ועכשיו נטען ב-103 שגולדהאר נדלק על הרעיון

ובוחן את מינויו של תורג'מן לשנה הבאה. כאמור, על פניו זה נראה טבעי ומתבקש כמעט כמו שזה מאולתר, חסכוני ומועד לכישלון.. זהותו של המנהל הספורטיבי המעוטר והמהולל עדיין לוטה בערפל.
 

TheWhiteTigris

New member
בלי לפגוע בנוער

כולה אליפות של הנוער. לא צריך להשתגע ולחשוב שתורג'מן יקרע את הליגה בבוגרים. ועד שלא יקלטו שצריך מאמן רציני, ובכיר, מכבי תמשיך להיות ארגז החול שיריבותיה משתינות בו בכיף.
 

mongol1

New member
כל הבלבולי מח סביב מינוי מנהל ספורטיבי מחו"ל

למה נראה לי שנראה את ניר לוין מנהל ספורטיבי ותורג'מן מאמן? חבל שבמקום לתת שקט למועדון, יש כל מיני גורמים שמתעקשים פשוט להעלות את הקבוצה לכותרות.. אני מקווה שבסופו של יום יהיה רכש איכותי סביב בסיס של שחקנים איכותיים שנשארו...
 

rd2310

New member
האם לקראת הדרבי התבגרנו?

האם השחקנים התבגרו ולא יעשו במכנסיים? האם עודף מוטיבציה לא יפגע בנו? אם והאם והאם כמו כולנו הלואי ויהיה שינוי,מחכה כבר לטעמו המתוק של נצחום בדרבי ובעצם לשני נצחונות,גם בשבוע הבא וגם בפלייאוף העליון שנצחון בשבוע הבא יקדם אותנו חזק מאוד אליו.
 

miron84

New member
עצוב לומר אבל

מכבי גרמה לי בשנים האחרונות לבוא כמו טווס לקראת הדרבי בשל גל הציפיות וכמובן ההמולה התקשורתית, והסוף היה ידוע מראש וצפוי, לפעמים אף צפוי מדיי, ובסוף יצאתי כבת יענה עם הראש באדמה אבל כל הגוף בחוץ והטרף היה קל. הבעיה האמיתית במכבי בדרבים בשנים האחרונות אותם אנחנו בקושי לא מנצחים היא המצבים הנייחים והקלות הבלתי נסבלת בה אנחנו סופגים את השערים הללו. תמיד שה מסתכם בהגבהה לרחבה של אבוטבול/ טועמה ותמיד יהיה שם ראש אדום שימצא את הפרצה בין פקעת השחקנים ויחדיר את הכדור לשער ( ע״ע פרנסמן, באדיר, פצ׳אלקה והרשימה לא נגמרת) בקבוצה חייבים לעבוד על כל הדברים שחזרו על עצמם שוב ושוב פעם אחר פעם דרבי אחר דרבי ולנסות להמנע ממבוכה. אם הגעתי למצב שאני רק מייחל לא להפסיד ליריבה העירונית זה אומר הכל על איך שהקבוצה נראית ומתנהלת במשחקים האלה. הלוואי ואני טועה ובסוף החבורה שלובשת חולצות צהובות תתעלה על עצמה ותיתן לנו נחת אחרי 4 שנים. את זה נדע רק בשבוע הבא בדיוק בכל מקרה נאמין ונקווה לטוב
 
למעלה