רגע קטן - גדול

oror054

New member
רגע קטן - גדול

בתקופה האחרונה אני עוברת המון תהליכים מקבילים. לא תמיד זה קל ולפעמים זה ניראה כאילו אין אור בקצה המנהרה - הדרך ארוכה, הצעדים קטנים, לא מעט פעמים יש נסיגות, פחד, חרדות שמובילות למקומות שליליים או שפשוט גורמות לתחושת תקיעות כזאת וחוסר אונים אבל אז אחרי עשרות נפילות, קשיים, טעויות, פחדים יש רגע אחד אחר - רגע אחד קטן, חמקמק נורא אבל רגע אחד של הצלחה קטנה אבל עצומה ואתמול קרה לי רגע כזה והצלחתי לתפוס אותו חזק.

מצאתי את עצמי מתגברת על קושי עצום - תוך כדי בכלל לא הבנתי מה קורה - זה היה ניראה לי כמו משהו שאני לא באמת חלק ממנו, שאני צופה בו מהצד ורק אחרי שזה נגמר, פתאום הבנתי שזה באמת קרה ולא הצלחתי באמת להכיל את זה כניראה עד עכשיו זה עורר בי כל כך הרבה רגשות, זה טוב, מבלבל ובעיקר מרגש ברמות שאי אפשר בכלל להסביר במילים.

כל כך הרבה זמן ניסיתי להתמודד עם זה ולהבין ולפענח ולהתמודד ולהתגבר ואז פתאום רגע אחד קטן, עם מישהו שאני כמעט לא מכירה ובכלל לא מכיר אותי ולא מבין את המשמעות של הרגע הזה בשבילי - זה היה הרגע של השינוי.

ובטוח שיהיו עוד קשיים, עליות, ירידות והתמודדויות אבל זה היה רגע חזק עם כל כך הרבה משמעות ואני מקווה לזכור אותו גם ברגעים האלה.
פשוט הרגשתי צורך לשתף.
 
רגע אחד קטן

אור יקרה ואהובה,
כמה מרגשים ה"רגעים הקטנים" האלה שבהם אנחנו מצליחות להתגבר על קושי גדול ולראות את עצמנו במקום שבו ייחלנו לראות אותנו...
אם תרצי את מוזמנת לספר יותר על הרגע הזה ועל הדברים שלמדת על עצמך בו, אבל אם זה אישי ולא מתאים לפורום או לא מתאים לך - זה גם בסדר. העיקר שנצרת אותו לעצמך כדי שתוכלי להיזכר בו שוב כשתצטרכי.
שמחה איתך,
רותם
 
למעלה