בכל אופן או שהמדריך שלך לא לימד אותך מספיק, מה שאני ממש בספק
או שאתה מאלה שכמה שלא ילמדו לא יבינו.
מהשאלות שלך והעקשנות לקבל תשובה על מה שלא קיים, רואים שאין לך הרבה מושג באווירודינמיקה בסיסית.
אם מסבירים לך שבכל זווית הטיה, בפניה השקיעה תגבר, על ללא הטיה, ואתה מתעקש למצוא את הזווית בה הכי פחות תהיה שקיעה ביחס לטיסה עם כנפיים ישרות, אזי אין לך מושג, ולכן כתבתי לך ״מעלה אחת״ שזו למעשה התשובה הכי קרובה למה שאתה מתעקש להמשיך ולשאול.
הרי באיבוד גובה מיטבי בחירום, אם בגלל אש, או איבוד לחץ, מומלץ להכניס את המטוס להטיה כמה שיותר כדי לאבד גובה מהר, ללא קשר אם יש מנוע עובד או לא, כפי שדורון הסביר לך בהטיה, ככל שהזווית תגדל יעלה הגרר, וכתוצאה מכך תגבר השקיעה, שוב פעם, ככל שזווית ההטיה תגדל יעלה ערך השקיעה, אז מה לדעתך הכי קרוב למינימום שקיעה כמו בטיסה ללא הטיה?????????
עכשיו אם תשאל על פניה של 180 חזרה למסלול אחרי כשל בהמראה, פה זה כבר סיפור אחר של חישוב זמן ורדיוס פניה ביחס לאיבוד הגובה, פה יש תשובה איזו זווית הטיה כדאית בגלל הרצון לצמצם את רדיוס הפניה, ולהשלים את הפניה מגובה נתון...אבל זה לא מה ששאלת למראית עין.