רוכבים בתל אביב ב-
אנשים

GossipKid

New member
נכון היה מדהים...

טיירה והילארי היו מדהימות. רופוס היה מצחיק. לילי עשתה חזרה מגניבה, נו, היא אימא אחריי הכל... מי אמר משהו על משפט? בינתיים דובר על אימא שלה. סרינה עצבנה אותי. מציאת העבודה, ואז המעבר לבלייר, השלב הבא יהיה עוד נסיעה לחפש את אבא שלה. מעצבנת. למה לא לשאול את לילי ולבקש את עזרתה וזהו?
 

TetiBETTY

New member
המשפט זה במציאות!! אמא שלה זה בסדרה!!

איזה מעבר לבלייר? היא עברה לגור אצל בלייר? לא שמתי לב לאן היא עברה כשהיא אמרה שהיא עוזבת את הבית.
 

GossipKid

New member
חח...

אה רגע השחקנית עברה משפט מכוער עם הגרוש? וואו. ממש חבל... בלייר אמרה לסרינה "מי קאסה אס טו קאסה" כאילו הבית שלי זה גם הבית שלך... בקיצור, היא עברה לבלייר ככל הנראה.
 

M r s J o n e s

New member
../images/Emo58.gif אולי כי היא לא רוצה

שלילי תדע שהיא מחפשת אותו? מה הקטע עם אבא שלה בכלל?לא זכור לי שדיברו על זה או עליו בסדרה? או הוודסון מהשם משפחה של סרינה?למה הוא ולילי התגרשו?
 

GossipKid

New member
כן דיברו...קצת ../images/Emo58.gif

ידוע לנו שהיו לה 5 בעלים. אחד מהם הוא אבא של סרינה, הוא רק של סרינה או גם של אריק? הרבה לא דיברו, אבל בהחלט דיברו. הוודסן לא מאביה, לפחות לא לדעתי... זוכרים את הפרק על לילי הצעירה? ובכן, שם הוזכר בקשר לאחותה ולמפיק שהיא שכבה איתו, הוזכר השם וואן דר וודסן. והשם של לילי הוא אחר, קרוס, נדמה לי... משהו כזה. מסובך.
 

M r s J o n e s

New member
../images/Emo58.gif אח נשלח באמצע

אבל משום מה היה זכור לי שבאיזה פרק אז סרינה מספרת על הגברים של אמא שלה,והיה אחד קלאוס שהיא הייתה נשואה לו,וקלאוס אחר שהיא לא הייתה נשואה לו..בקיצור,סרינה אומרת שהואן מהשם משפחה בא מבעל אחד,והוודסון בא מאחר וכך הלאה..
 

Sherri149

New member
אז בקשר לפרק:

פרק ממש טוב ! צ'אק כזה חמווווווווווווווד .
טוב בלייר וצ'אק בעצם :) אבל אני אומרת, חכו חכו, צ'אק בס עוד יחזור למעלליו הקודמים. רק תנו לו זמן. אחרי הכל- זה צ'אק בס D: קצת מוזר לי שדן וסרינה לא זוג. טוב נו ..
מעניין עם מי סרינה תהיה .. מקווה מאוד שלא עם קרטר בייזון . הוא מעצצצצצצצצצצצצבן
הילארי דאף תשחק בכל הפרקים בסדרה ? :S לא אהבתי את הקטע שנייט כבר לא ממש עם כל החבורה :/ ומה הקטע של ונסה בסדרה ? מחכה לפרררק ההבא !!
 

Born To Try1

New member
../images/Emo58.gif../images/Emo58.gifמעליי ומתחתיי(רק בקשר לפרק)

יהיה מגניב אם צ'אק יחזור לold ways למרות שאחרי הפרק הזה, קצת מוזר לחשוב על זה.
 

Born To Try1

New member
ובקשר לנייט../images/Emo58.gifממש פצפון לגבי המשך העונה-

נייט וצ'אק יגורו ביחד
נחמד לא?
גם בהתחשב בעובדה שאד וצ'ייס גרו ביחד במציאות
 

jasika siton

New member
wow! ../images/Emo58.gif

הפרק הכי טוב בעונה ! ממש אהבתי את אוליביה, אני תמיד אהבתי את הלארי דאף :) למרות שזה היה די דפוק שהיא ככה רדפה אחרי דן.. וחבל שסרינה לא הולכת לבראון, זה היה יכול להיות מעניין לראות אותה בקולג' . ובכל הפרק לא הראו את ג'ורג'ינה, היה קצת חסר.. אהבתי שג'ני בסוף כן ממשיכה את בלייר ונהיית ה"מלכה" .. ויש משהו שלא הבנתי, נכון יש את שלושת הבנות שבלייר הזמינה אלייה הביתה ? בהתחלה חשבתי שהן אלו מהתיכון שהיו עם ג'ני, אבל אחרי זה ראיתי שאלו לא הן. ובסוף שהן היו אצל בלייר בחדר היא אמרה משהו שארבעתן למדו בבית ספר של עשירים ובסוף לא התקבלו לקולג' טוב. מי אלה הבנות האלה בכלל ?!
 

Born To Try1

New member
אלה../images/Emo58.gif

הבנות שכנראה לומדות איתה באוניברסיטת ניו יורק שאיתן היא מתכננת לשלוט שם. גם אני חשבתי שזה אלה מהתיכון בהתחלה. אבל אחרי שצ'אק העלה לה את הביטחון היא החליטה להמשיך הלאה עם בנות חדשות
 
|ספויילר|

רק אני חשבתי שהמשחק של טיירה פשוט גרוע?!! היא נראית זקנה והסצינות שהיא אמרוה להשתגע פשוט יוצאות..
. כל הקטע של קייטי ודן היה ממש חמוד(צ'ייס יצא חמוד כשהוא לא סיפר לדן מי היא באמת
) אבל קונפליקט האנה מונטנה של אוליביה/קייטי די הרס לי..
. סרינה שעממה אותי,היא הייתה כל-כך פסיבית הפרק,שיעשו איתה משהו כבר!! צ'אק ובלייר..|מאוהב_,
הוא כל כך מקסים!!!!. אהבתי את ג'ני בפרק הזה,אבל הסגנון שלה מתאים רק לה!! בסה"כ היה פרק טוב!. מחכה לשבוע הבא!!. שיהיה סופ"ש מושלם..
 

sparx

New member
../images/Emo28.gif../images/Emo54.gif../images/Emo58.gif3X04

באמת מוזר שדן וסרינה כבר לא ביחד והם כל כך סבבה עם זה.. הקשר של צ'אק ובלייר מקסים אבל מעצבן אותי שהיא איבדה את כל הביטחון שלה בעצמה והיא ממש צריכה תמיכה ממנו כל הזמן. כן, לבלייר תמיד היו נפילות של חוסר ביטחון עצמי אבל רוב הזמן היא הייתה ממש חזקה וטיפוס עצמאי סוער שכזה ועכשיו היא מרגישה לי בכיינית כזאת שצריכה שכולם יהללו אותה ובמיוחד פוש מהחבר שלה וזה מבאס קצת.. ג'ני בהחלט צריכה לקבל יותר זמן מסך, אני מטורפת על הדמות שלה. ואריק ממש עציץ וזה חבל. לא יודעת עד כמה אני שמחה שלילי חזרה.. אני מניחה שזה עדיף מאשר להשאיר את רופוס כעציץ שעושה את כל מה שלילי אומרת לו לעשות בטלפון וכו'.. דווקא אני ממש בעד סרינה וקרטר, רק שזה כבר ברור שזה לא הולך להגמר טוב.. ותכלס שנייט יחזור לחבורה כבר! ממ.. לא בטוחה עד כמה אני בעד הילארי דאף.. אף פעם לא אהבתי אותה במיוחד ונראה לי שיכלו לוותר עליה.. אהבתי שהביאו את טיירה אבל רוב הזמן היא הייתה מזעזעת וזה הפתיע אותי כי ציפיתי ליותר ממנה משום מה.. שתהיה לנו המשך עונה מעניינת..!! (אני מקווה.. כי בנתיים זה לא נראה כל כך..)
 

Johnni456

New member
../images/Emo207.gifשאלה

איזה פרק היה ביום שני? (מספר הפרק) פספסתי אותו, בלי ספוילרים בבקשה
 
למעלה