נחשון אתה חוזר למודעות רבה בהרבה לאופניים
ובמקביל לעלייה דרמתית לנפגעים בשוליים,בעיקר נהגים/ות ורכבים בשוליים.
אין שבוע שאין תאונת שוליים,פוגעים ברכבים חונים ובנהגים שעוצרים בשוליים בשל תקלות וכו',מקרה אחרון שזכור לי בערב פסח כביש החוף ראובן פדהצור טייס וכתב הארץ נהרג כשעצר רכיבה על אופנוע(תקלה?)ליד חדרה בשוליים,שוטרי תנועה ממליצים היום במקרה תקלה לצאת מהרכב ולהתרחק מהכביש,זו מדיניות שונה מהעבר,לא לתקן פאנצ'ר וכו'.זו מציאות מפחידה ומטרידה.
כמות הקורבנות ונפגעים בשולי הארץ בשנה האחרונה לא נתפסת,היא לא נתפסת עד שעולה החשוד המיידי:הסחה,ובראשו הסמארטפון.ייתכן ועוד מכשור ברכב כמו GPS וכד' כל מכשיר שמוריד את העיינים מהכביש.
גורם נוסף שלא ברור אם התקיים בארוע זה הוא סינוור השמש בזריחה,רכיבה מזרחה בשעות 6.30-7.30 בעונה זו מסנוורת נהגים,גבי לרנר ז"ל נהרג בכביש "שקט" בדיוק בשעות אלו בדיוק בעונה זו לפני שנה.
ע"פ התמונות מזירת התאונה רואים את הפגיעה בגלגל האחורי שמובילה לקריסת הגלגל מה שגורם לפגיעה ולמעוף הרוכב לשמשה.
כואב הלב על אבי קלינגר ז"ל