רון קופמן היה באירוע הנה דעתו ציטוטים נבחרים-

ETZ301

New member
רון קופמן עצם בגרון של CMA ורענן טל.

הוא קצת הורס את כל החגיגה לא? הרי תכל'ס הישראלי הממוצע לא מבין כלום באגרוף ומחות לפורום הזה, אפשר להמשיך למכור לוקשים לאנשים, אבל זהו שנעמד אהבל כמו קופמן, שלמרות הפרימיטיביות והגסות שלו, הדברים שלו הם לרוב נכונים, יש בהם טעם והוא לא מהסס להטיח אותם בכנות ובפרצוף.....
 

kakerovski

New member
רון קופמן אינו עצם בגרון של אף אחד

הוא סתם אחד שאין לו אחריות לכלום ולכן לא אכפת לו לכתוב מה שהוא חושב. האם מה שעושים בעולם כשמביאים מתאגרפים להגנה על תואר ולשופטי הבית ברור שאם אין נוקאאוט אז מתחרה הבית מנצח זה בסדר ? האם זה יותר טוב מקרב בו הכוחות לא הכי שקולים ? מה אתה היית עושה כשיריבה מודיעה לפני הקרב שהיא נפצעה בעין ? היית מביא מחליפה מהמאדים ? האם לעשות יחסי ציבור לענף האגרוף בקרב הקהל שלא מבין זה דבר רע ? האם להביא לתחרות אגרוף 200 או 300 מכורים לענף באיזה אולם צדדי בפריפריה יעזור טוב יותר לתת חשיפה לענף ויביא את הספורטאי לכותרות ? כן, יתכן ואפשר לצוות מתחרים יותר ראויים או יותר חזקים. האם זה השיקול היחיד במכלול השיקולים של מארגני ופרנסי הערב ? האם החשיבה צריכה להיות חד מימדית ? האגרוף המקצועני להבדיל מהאגרוף האולימפי הינו ענף שונה לגמרי למרות שנראה אותו דבר. המצב בארץ באגרוף המקצועני לפני רענן טל היה יותר טוב ? האם המצב בארץ של ענפי הקרב הקיקבוקס/תאיבוקס/אגרוף חובבני טוב יותר ? האם הMMA הישראלי שלא אחת דובר בו כהבטחה וכדבר הגדול הבא במצב טוב יותר ? האם מי שחשב שבאר שבע היא לאס וגאס היה חוזר על מעשיו היום או מכלכל אחרת את צעדיו ? איפה רומן גרינברג היום ואיפה רן נקש לכל המקטרגים ? מה הדירוג של רן נקש כיום ? האם העתיד בטוח וורוד ? לא בבהירות שלא. האם יש סיכויים להתקדמות בדרך הזו ? העובדות מוכיחות שכן. אז לפני שאתם מתלהמים ומשמיצים פה, תחשבו פעמיים ותנסו לראות את העסק הזה שנקרא אגרוף מקצועני מכל הזויות ואל תשוו אותו לאגרוף חובבני או לזירות צדדיות בכפר יסיף אצל האני סאקס.
 

ETZ301

New member
סטיבן סיגל...

אני חושב שבהודעה הזאת גמרת את כל הקושיות המוצרות עד תום חייך... מה תעשה מעכשיו בסדר פסח? על חלק מהתשובות אני אענה לך... האם מה שעושים בעולם כשמביאים מתאגרפים להגנה על תואר ולשופטי הבית ברור שאם אין נוקאאוט אז מתחרה הבית מנצח זה בסדר ? מה אתה היית עושה כשיריבה מודיעה לפני הקרב שהיא נפצעה בעין ? היית מביא מחליפה מהמאדים ? האם לעשות יחסי ציבור לענף האגרוף בקרב הקהל שלא מבין זה דבר רע ? האם להביא לתחרות אגרוף 200 או 300 מכורים לענף באיזה אולם צדדי בפריפריה יעזור טוב יותר לתת חשיפה לענף ויביא את הספורטאי לכותרות ? תבדיל ביו הגנה והגנה, כשאלוף אולם אמיתי עורך קרב ראווה במגרש הביתי מול שק חבטות הוא לא קורה לזה הגנה על התואר... הוא סה"כ אוסף קצת ג'ובות, נותנים שואו לקהל והולך הביתה. CMA עשו מהקרב הזה עם הבחורה המסכנה שנראתה חצי מפוחדת עוד בשקילה, קרב גרנדיוזי של מצחון ענק וחשוב.... בחייאת ראעבק, על מי אתם מנסים לעבוד כאן...אולי על הקהל הרחב שעדיין לא מבין כלום, אבל בואו ותכבדו לפחות במעט את האינטלגנציה וההבנה של באי הפורום. לגבי המחליפה... המחליפה שהגיעה בוודאי חשבה שהזמינו אותה לאינטרקלאב במואי-תאי, ברובע הארמני. ואז לחשו לה באוזן... חביבתי, מדובר באליפות עולם באגרוף... ברכיות, רגליים ומרפקים מחוץ לתחום, תחזיקי מעמד. רמת המחליפה מלמדת על יוקרת התואר ועל מעמדה של הגר ושלכם בענף האגרוף, אילו התואר היה באמת נחשק וחשוב, אילו הגר באמת הייתה יריבה רצינית ו"קרש קפיצה" להמשך, הייתם בנקל מביאים לכאן יריבה רעבה וטובה, ומספקים לצופים אגרוף איכותי... אז די לזבל. איפה רומן גרינברג היום ואיפה רן נקש לכל המקטרגים ? מה הדירוג של רן נקש כיום ? רומן גרינברג נמצא בכל מקום חוץ מאורות הזרקוקים של המשקל הכבד באגרוף, רוב הסיכויים שהוא לא התאושש מההפסד הצורם בסיבוב הראשון, ד"א הוא לא היחיד שהקריירה שלו נקטעה בפתאומיות, יש עוד הרבה וטובים מרומן שפשוט לא עמדו במבחן הקשה הזה... חבל. נקש? נקש מדורג 17 בעולם, בקרויזר, אוי סליחה בעצם כבר לא 17, אלה 18. כן, ידידי היקר שיטת הדירוג עובדת בשיטת הבונוס-קונוס. דהיינו במידה ותוך שנה אתה לא עורך קרב עם יריב שכמות הנקודות שלו היא לפחות חצי מכמות הנקודות שלך, אתה מתחיל לאבד נקודות ולרדת בדירוג. נכון להיום נקש עם הדירוג והמאזן בגדול סה"כ ראש לשועלים, ולא זנב לאריות.... כל המאזן אבל כל המאזן של נקש מורכב מקרבות עם יריבים הזויים שאין לי מושג מאין הקריצו אותם...פשוט שקי חבטות. תכל'ס כדי לעשות את הצעד הבא נקש יצטרך להכנס לזירה עם מתאגרף שמדורג ב-30 המקומות הראשונים... את רוב המתאגרפים האלה ראיתי בפעולה... ונקש עוד לא היה בזירה עם משהו שמתקרב לזה...
 

ס ו ו ט ה

New member
הפקה מעולה קרבות הזויים

הפקה ליגה לאומית הייתי שם והיה ממש יפה ללא יודע אם היו 5000 איש אבל אולי כן בהיתיחס ש70 אחוז מהכרטיסים חולקו חינם לועדי עובדים ובבתי ספר למאמנים ובני זוג וכאלה בקשר לקרבות האיגרוף נקש ניצח מישהו שבסיבוב השלישי נעצר על שוטטות בזירה לדעתי לא הבין מה הוא עושה אולי במטוס חזרה הסבירו לו מי זו שעלתה מול הגר?מתאגרפת מקצוענית עם חולצה של איגרוף תאילנדי?איפה אנשי הפינה ?ללא מאמן? כל הכבוד לרענן טל שמצליח לבלבל את האנשים שלא מבינים וכל הכבוד לאיש הקוף שכנראה מבין או שמישהו מזין אותו בכל החארטות של CMA נחכה לחארטה הבאה
 
מצד אחד יש בעיה ליהודים לפרגן ליהודים..

זה כנראה משהו גנטי. פשוט אין יהודי אחד שמפרגן לאחר, תמיד יש לנו משהו רע לומר. גם אם יש משהו טוב, אומרים משהו רע. אז נתחיל בפרגון, כל הכבוד להגר , רן, סמיר ודני על הניצחון. מעבר לזה, אתה תומך בשיווק שיקרי , מצג שווא לבורים באגרוף, ועליהם אתה בונה את קהל היעד שלך?? היריבה היתה 4 קילו מעבר למשקל שלה, זה כבר לא קרב על התואר, אז הגר לא באמת הגנה על התואר. יריבה בקרב הגנה כביכול, לא היתה חורגת בצורה כזו אלמלא ידעה מראש שהיא הולכת לקבל מכות ולקבל המחאה בסוף. ולגבי נקש, אין ספק שהוא מוכשר, ואתם בוחרים לקדם אותו כמו שרואות לנכון עינכם, מה לעשות שלקהל הרחב והלא מבין זה נראה מרשים, ולאנשי התחום זה נראה לא אמיתי. אתם לא חייבים להסכים, אבל לקבל את דעתו של האחר אין ברירה. לגבי MMA, אם לא היה MMAבארץ האגרוף היה נשכח. האגרוף חוזר למיינסטרים רק כי הMMA גדל מרגע לרגע. נכון שבעבר נעשו טעויות בקידום אירועי MMA לכן למדו מהם, ומשפרים אותם. זה תינוק שבקושי למד לזחול, אבל כשיעמוד על רגליו, הוא ירוץ מהר יותר מאגרוף או כל ספורט אחר.
 

זקס11

New member
תומר, עכשיו עיצבנת אותי

אני באופן אישי אפרגן לכל ישראלי שנלחם נגד מישהו מחו"ל. גם אם זה הפועל ת"א, ואני אוהד של מכבי חיפה. אבל כאשר מדובר בארוע שמתיימר להיות ארוע ספורטיבי, אני רוצה לראות ספורט. הנוקאאוט שעידו פריינטה חטף רק מראה לנו כמה אנשי ה MMA לוקחים את עצמם ברצינות, והם מארגנים קרבות מאתגרים, ולא קרבות נגד טיפוסים משוטטים. ברגע שאנשי CMA יצליחו לארגן ארוע עם צביון ספורטיבי, הם יקבלו ממני את מלוא התמיכה (כמו התמיכה שנתתי מעל דפי הפורום לפני הקרב של ודים נגד מידן). ואני לא חושב שאני היחיד כאן.
 
אל תתעצבן , זה עושה אולקוס..

ואין ספק שכשיהיה אירוע תחרותי באמת ולא שואו בולשיטי אז הם גם יקבלו הערכה בהתאם. ואני מדבר על המארגנים. לספורטאים יש לי את מלוא הערכה כיוון והם עולים ונותנים מעצמם עד הסוף ולא משנה מול מי. ואני מבין אותך לחלוטין ולכן גם אמרתי, לא רואה בערב הזה הגנה על התואר או קידום של נקש. סהכ קרבות אימון. אין ספק שזה מקבל טעם רע...ויש פה סוג של מסורת. לגבי הMMA, כל קרב זה קרב, ואין קרבות קלים, ואכן האירגון הוא תחרותי עד הסוף בלי נסיונות לעוות מידע לקהל הצופים.
 
זקס רואים שאתה לא מבין הרבה!

שאתה אומר הנוק אאוט שחטף פרייאנטה מראה על רצינות??? יכול להיות שהבן אדם גמר את הקריירה שלו בזירה בגלל זה, זה מראה לך על רצינות?? זה מראה על חובבנות, על בן אדם שחשב שהוא יכול לעשות קיצורי דרך ולנצח ספורטאים ברמה יותר גבוה ממנו. מבלי לעבור ולהתנסות ולצבור ניסיון וקרבות על ספורטאים פחות טובים. החוכמה זה לעבוד בחוכמה, הקהל תמיד ירצה לראות דם, ספורטאי בשביל להתקדם צריך לעשות מה שטוב לו ובזמן שטוב לו ולעבוד לפי תוכנית מוגדרת ומסודרת תחת צוות שיודע את העבודה. ספורטאי לא צריך את התמיכה שלך רק לאחר שהוא עשה טעות וקיבל פעמיים נוק-אאוט. הוא צריך את התמיכה שלכם תמיד גם אם הדרך לא נראת לרוחכם, בסופו של דבר למי שיש דרך, תוכנית, וצוות טוב, עם עוד קצת קורטוב של מזל הוא גם יצליח.
 

elvis18

New member
לא מתאים ...הדרי

הדרי ידידי ,אין שום בעיה שתתווכח על צורת הניהול של הגר ותגיד שלדעתך היא נכונה או לא ..לכל אחד יש את הדעה שלו אבל מה שכן מפריע ,שלקחת לוחם נפלא וצוות נפלא של עידו והעלבת ושלחת בהם חיצים שלא להם ... גם גדול לוחמי הMMA בעולם יכולים להפסיד פעמיים רצוף ... זה לא סיבה להעליב ולקרוא להם חובבנים ,מה גם שלא עליהם מתנהל הדיון ...ואם אתה רוצה לומר על עידו משהו ועל הצוות שלו אתה גם יכול לתת את הדעת מבלי להעליב אותם על הדרך ,אלא לדבר בכנות ומכוונות טובות מהלב בהצלחה
 

lior 30 rg

New member
תפסיק לקשקש בקומקום

נוקאאוטים זה חלק מהספורט הזה. מי שרוצה להתקדם מתחרה מול ספורטאים שיכולים לסכן אותו ולא מול שקי תפוחי אדמה כמו שיהין. פאריינטה לא הראשון ולא האחרון שחטף נוקאאוט בזירה והוא לא יהיה הראשון ולא האחרון שיתאושש מהנוקאאוט הזה (והוא כבר התאושש לחלוטין).
 

זקס11

New member
נשמה, אתה מפספס

דווקא עידו מעיד על רצינות. הוא כנראה זנח את הקריירה הבינלאומית שלו (זה מה שאני הבנתי מהראיונות איתו), והוא יכל לסדר לעצמו יריבים נוחים שישאירו אותו בתואר אלוף הארץ. אבל עידו הוא קודם כל ספורטאי. אני בטוח שגם בקרב הבא שלו הוא יעדיף יריב מאתגר. ואני גם אגיד לך למה הוא ירצה את זה, כי זה יעשה לו טוב לדעת שהוא ניצח יריב קשה. יריבים קקמייקה הוא יכול להשיג בקלות. אני לא יכול להקנות לך ערכים ספורטיבים. כי הראתם כבר שנוכלות זה הצד החזק שלכם. אבל אולי זה ההבדל בין אנשי עולם האגרוף, לאנשי ה MMA. אנחנו לא מחפשים פריק-שואוז ללא משמעות ספורטיבית. ואם מישהו בא להגן על תואר, הוא באמת צריך להתאמץ. אולי בגלל זה העדפתי להוסיף עוד 30 שקל כדי לראות קרבות בלי אף אלוף עולם, אבל אף אחד לא יעלה מול שק אימון.
 

זקס11

New member
הדרי, אז בוא תסביר לי משהו

עברתי מדגמית על כאלה שמדורגים מעל נקש, ויש להם בערך אותו מספר קרבות. הממוצע אצלהם הוא שאחרי עשרה קרבות הם מפסיקים להלחם עם לוחמים אדומים, ורואים יותר ויותר ירוק אצל היריבים שלהם. אצל רן נקש יש אולי אחד וחצי ירוקים אחרי 24 קרבות. אז עד איזה גיל אתם מתכוננים "להכין" אותו? עד גיל 60, או אולי 200 קרבות עם חברה אדומים (או כאלה שהם דביוט)? עוד כמה קרבות עם לוחמים עם מאזן שלילי רן צריך לעשות עד שלטענתך הוא יהיה מוכן?
 

ETZ301

New member
הדרי... על איזה קיצורי דרך אתה מדבר?

העניין הוא שנקש לא יוכל עוד לאורך זמן להחזיק בדירוג רק בזכות שקי החבטות אתם הוא נלחם... או שיגיעו יריבם יותר רציניים או שהוא יתחיל להתגלגל במורד הדירוג... לגבי הגר המצב יותר מורכב, מספר המתאגרפות בקטגוריה שלה היא פשוט מגוחכת, כמו שקופמן אמר, תראו איך נראת מדורגת 30... מתוך ה-80. ברור שבאגרוף גברים יריבה כזאת לא הייתה מזכה את הגר בנקודות דירוג, נקש אפילו "נקנס" אחרי הקרב עם שיהאן.....
 
הדרי אתה טועה ומטעה

אין קשר בין הנוקאאוט של פריינטה לבין רצינות. בניגוד למתחרים של CMA הוא עולה לקרבות שמאתגרים אותו ולא מפחד מיריבים חזקים. כל הכבוד לו למרות ההפסדים האחרונים. הוא עלה מול ג'ייק שילדס! פאקינג ג'ייק שילדס! אני אשמח לראות את רני נקש עולה מול מישהו באגרוף שמדורג כמו שילדס ב MMA. אבל זה לעולם לא יקרה כנראה. בנוסף אל תשכח שהוא גם מאמן במשרה מלאה ולא מתחרה במשרה מלאה.
 

ETZ301

New member
אילו הייתי מהמר על העתיד של רני נקש... הייתי

אומר את הדבר הבא, רענן טל ושות' ינסו לשחזר את מה שעשו עם הגר, צריך לאתר תואר עולמי לא חשוב במיוחד שנמצא באוצר ואין ממש מתעניינים בו, כך נקש יעלה מול יריב שהוא שווה ערך לרומנובה, בוודאי שהנצחון במידה ינוצל על ידי רענן טל כדי למנף כמה שיותר את CMA וכו'.... הבעיה של נקש והצוות יא שהוא לא בחורה במשקל תרנגול אלה גבר בדיוויזיה הכבדה וכדי לפחות לשמור על הדירוג (אני כבר לא מדבר על להתקדם) או לתפוס תואר ששווה משהו (ולא תואר של GBU מול מאושפז המחלקה הגריאטרית בביה"ח הלאומי של כורוואטיה לא שווה כלום) הוא יצטרך להכנס לזירה עם יריב שבאמת יודע להחזיר ויודע להתאגרף. ואז מה יהיה? נקשימצא את עצמו במצב שבו הוא לא היה אף פעם... אז סוף סוף נוכל לראות ממה הוא עשוי....
 
קופמן צודק, אין חדש תחת השמש

שיביאו להגר ונקש יריבים ראויים. כל הכתבות והפרומושן זה נחמד ויפה אבל צריך גם להגיע להישגים ברמה המקצוענית.
 
למעלה