רוצה לבדוק שבחרתי את אומנות הלחימה הנכונה

yoja kwan

New member
אסור בתחרויות מגע בעוצמה מלאה

עד כמה שידוע לי, זה כמו קרבות של קראטה בתחרויות - נוגעים אבל ללא עוצמה מלאה. עוצמה מלאה מביאה לפסילה, בזמן שב wtf, אין הגבלה על עוצמה. גם ב itf יש ניקוד.
 

coffeeboxing

New member
כן אבל...

כמובן שתחרויות קרטאה זה על ניקוד אבל יצא לי לראות סרטונים שגם שם היו נוקאוטים...לא יודע אם זה מתוך טעות או מסיבה אחרת...אבל יצא לך לראות ביו טיוב למשל קרבות של itf?...זה לא נראה שהם נוגעים בקלות...זה נראה שהם מנסים לתת נוקאוט ליריב תמיד...גם ב wtf שואפים לנוקאוט לפי מה שראיתי והבנתי אבל זה יותר ניקוד לא?...ואם כבר קראטה אמרת אז הסגנון קראטה שהוא מגע מלא בעוצמה מלאה זה קיוקושין
 

yoja kwan

New member
אני מתייחסת לחוקה רשמית של תחרויות הארגון

לפי החוקה הרשמית שראיתי של ה itf (ולפי מה שידוע לי) מגע בעוצמה מלאה מוביל לפסילה של המתחרה, בזמן שב wtf אין מגבלה כלשהי.
מנסים לתת נוק אאוט זה דבר אחד, לתת נוק אאוט זה דבר אחר. אני מגיעה מה wtf ומכירה את הענף יותר, פגשתי פה ושם מתאמנים ומאמנים של itf. אני יכולה להגיד לך שב wtf נוק אאוט זה מצב די שכיח. הנה כמה לדוגמה:
https://www.youtube.com/watch?v=WPVuC6ugmAw (כמה מהם נראים נורא, אני חייבת להודות, אבל יכולה להעיד מתחרויות בהן הייתי, כמתחרה, שופטת או מאמנת, שרואים כאלה והרבה).
קרבות wtf תחרותיים משתמשים בניקוד כדי להכריע קרבות ולייצר קרב ספורטיבי ודינמי בו אתה כצופה יכול לעקוב בקלות ולהבין מה הולך, ברמות הגבוהות לא פשוט לייצר נוקאאוט וזה בהחלט לא משהו שקורה בכל קרב, אבל בהחלט חלק מהדרכים הלגיטימיות לנצח קרב.
 

coffeeboxing

New member
הבנתי

ובכל זאת מדוע הרבה אומרים וחושבים שאיגרוף קלאסי ותאילנדי זה נחשב יותר מגע מלא?...היעדר השימוש באיגרופים ב wtf? או מסיבה אחרת?
 

yoja kwan

New member
הרבה מיגון בטאקוונדו לעומת א"ל אחרות, העדר אגרופים לפנים

 

coffeeboxing

New member
וואלה נכון...

קראתי על זה באינטרנט ורשום באמת שבקרבות של ה itf יש איסור על מגע מלא ובעוצמה מלאה וגם אסור לתת נוקאוטים...
 

Pyongwon

New member
יש גם אצלינו אימונים בין 2-4-6 פעמים בשבוע

ביניהם, מחר.

תוכל להתקשר לעוד פרטים.
 
למעלה