רוצים לזכות ב-10,000 ₪?

רוצים לזכות ב-10,000 ₪?

תחרות הלוגו החדש של אתר תפוז יוצאת לדרך ואתם יכולים להיות אלו שיעצבו את הלוגו החדש שלנו! ומה תקבלו אם הלוגו שלכם ייבחר? 10,000 ₪! (כן, כן, אתם קוראים נכון...) מה צריך לעשות? להעלות את הצעת העיצוב שלכם ללוגו החדש של תפוז במתחם המיוחד: http://www.tapuz.co.il/logo 10 העיצובים שיעלו לגמר יועלו בפורום תקשורת חזותית, להתרשמותכם והצבעתכם: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=171&MessageId=131770740 קדימה, עזרו לנו להתעדכן בלוגו חדש ושווה!
 
../images/Emo126.gif../images/Emo207.gifכפיר VS רן דנקר? ../images/Emo12.gif

כידוע לכן, כפיר הופיע שבוע שעבר כמופע חימום לרן דנקר בפארק המים ביבנה. אז.... כיבנאית, שמכירה חלק מהקהל שהיה שם, הקהל שלא היה ילדות פרחות בנות 12, שמעתי הרבה תגובות מדהימות על כפיר. חברות שלי ממש התלהבו, ועוד הרב אנשים אמרו שהמופע חימום היה הרבה יותר טוב מהמופע המרכזי, כלומר כפיר היה הרבה יותר טוב מרן. ברור שאני הרגשתי ככה. המופע של רן היה די משעמם, אני פשוט ישבתי עם חברות בבריכה של הקטנים ואח"כ הלכנו הביתה באמצע.
והאמת היא, שלמרות הכבוד שיש לי לרן [ויש, קצת אבל יש] אני חושבת שהשירים של כפיר וההופעה שלו הרבה יותר טובה, מהרבה בחינות. אני גם מחשיבה את זה כמעין פיצוי על זה שלא אהיה בהופעה באוגוסט. זהו
שיהיה שבוע מעולה.
נטע
 
למעלה