ריהוט לחדר שינה

ליcות

New member
ההמלצה היחידה שעולה לי לראש

זה מזרן גדול ואיכותי. לנו יש 180*200 וזו ההשקעה הכי טובה שלנו עד היום! בעיקר כשיש קטנטנים שמצטרפים למיטה בשלב זה של חייהם
. ממש קשה לי לישון אצל אחרים בגלל המזרן הזה.. כל השאר זה עניין של טעם..חשוב למדוד את החדר המיועד לפני שמזמינים ולראות שהכל נכנס (כיום אין לי מקום לשידת איפור והיא נמצאת בחדר אחר, בבית החדש כמובן שזה ישתנה). אישית אני אוהבת ריהוט מעץ בצבע כהה כמו שוקולד (ונגה). לא חסרות דוגמאות יפות בשוק.
 
אני חולמת על

מיטה מתכוננת של הולנדיה, כזו מפנקת ואיכותית- הפעם לא מתפשרת, גם אני כמוך אוהבת את הרהיטים בצבע ונגה, יש לי שידת איפור עם מראה מתכוננת הבעיה שהצבע הכהה קצת מקטין את החדר. מיטה מעדיפה ללא מסגרת רק המיטה נטו, גדולה רחבה ויפה. אולי ראש מיטה מוצמד על הקיר. שנותן מעין מסגר., לא אוהבת את הסטנדרט של שתי שידות קטנות ל יד המיטה. מעדיפה כיסים תפורים בצד המיטה לשלטים ועיתון.
 

איריסג

New member
מיטה מתכווננת...

בעיני - היא שייכת למחלקת ה "גקוזי באמבטיה / מכונת ריצה בסלון / אופה לחם ומכונת גלידה במטבח". דהיינו - הדברים שאנחנו חולמים עליהם - ובמציאות - משתמשים בהם פעמיים וזהו (אחרי שהם עלו לנו אלפי שקלים). להורים של האיש שלי היה חלום על מיטה מתכווננת. הוציאו הרבה מאות 'תלפים עליה (סכום של 5 ספרות). אמה מה??? המיטות המתכוונות הן מיטות עם מזרוני לייטקס - לא מזרוני קפיצים - והתברר להם אחרי זמן שזה לא ממש נוח, ובמנגנון העולה - יורד משחקים בעיקר האחיינים הקטנים שלהם- כשהם מגיעים לביקור... אז אמא של האיש החליטה שדי , מספיק - והלכה להזמין מזרון "רגיל" שיבוא במקום במזירון התכוונן. שוב - שילמה אלפי שקלים (כי זה מזרון ליחיד, במידות לא סטנדרטיות) ועכשיו צריך להתאים את המיזרון לבסיס המיטה - בקיצור - סרט. תחשבי טוב טוב אם כשהפנטזיה תהפוך למציאות (בעזרת הרבה כסף...) היא לא תתנפץ לך בפנים...
 

ענתש

New member
מסכימה עם כל מילה. בעיקר על זה

שזה המשחק האהוב על הבית שלי בבית של חמותי
זה משמש בעיקר לצפיה ב"הופ" אחרי המקלחת. בנוסף יש רווח לא נוח בין המזרונים שתמיד מורגש וקשה לישון מכורבלים וכן צריך לקנות סטים מיוחדים של מצעים (שני סדיני יחיד, ציפה, ציפיות).
 
גם אני חשבתי שמיטה מתכווננת

זה טוב עד שניסיתי אותה בבית של אחי , לא נוח , עדיף כורסת TV ,
 

ענתש

New member
מסכימה עם ההמלצה על מזרון איכותי.

כל השאר עניין של טעם. ומוסיפה - אם אתם יכולים לכו על מידות סטנדרטיות בכלל המצעים (אורך עד 2 מטר, רוחב עד 1.60 כי רוחב 1.80 זה כבר קינג-סייז וקשה למצוא מצעים). לי יש בעל גבוה במיוחד ולכן הזמנו מזרון מיוחד עבורו (2.10 אורך על 1.80) ולקנות מצעים זה מ-ב-א-ס. יש כמה חנויות שמוכנות לתפור לי במיוחד מצעים במידות המתאימות אבל זה בצבעים חלקים בלבד כי זה הבדים שמביאים לארץ ברוחב הזה וגם יקר
(גם כי אני מפונקת ואני קונה רק סאטן של כותנה סרוקה או כותנה 100%). ואני לא יכולה לקנות את הסטים היפים והמרעננים שיש בחנויות.
 

ליcות

New member
דוקא מבחינת מצעים אין בעיה

יש בכל מקום את המידות האלו (1.80*2.00) אפילו באיקאה.. אני בד"כ קונה בכיתן או בורדינון והחיסרון היחיד שזה עולה יקר יותר
 

ענתש

New member
כן אבל שלי 2.10 על 1.80.

האורך הוא הבעייתי (אבל בעלי יכול לישון סוף סוף בנוח)
 

ענתש

New member
לא נוח, זה בורח...המזרון הוא

קינג קויל עבה מאד. גם סדין בלי גומיות צריך להיות ענקי מספיק כדי להתחב מתחת למזרון לפחות, אחרת קמים בבוקר בלי סדין על המיטה.
 
חולקת עליכם בעניין המיטה המתכווננת

מיטה מתכוננת אם היא באייכות טובה, היא חלום של דבר. שינה הכי אייכותית שיש. קבלתי המלצה של כירופרקטור, גם ידע להמליץ על חברות טובות שמתמחות בנושא. דווקא מזרני הלטקס שהוזכרו כאן הם מאד בריאים וטובים, טובים יותר ממזרני הקפיצים. ובואי אסביר לך למה. קצת עשיתי מחקר על הנושא, סקרתי את כל המצאי ואני יוכלה לסכם ולומר שמיטה מתכווננת זה לא עניין של פינוק והקטע של לראות טלויזיה במיטה לקרוא ספר או לאכול במיטה, זה רק הביי פרודק של העניין. ולא העניין שלשמו קונים מיטה מתכוננת. זהו בהחלט עניין בריאותי, תחשבי על הגב שלך כשאת ישנה עם ראש ורגליים מורמים מעט. את מקערת את גבך שסובל כל היום את העומס של כל הגוף על עמוד השידרה ובמיוחד על החלק הקעור שבמתוניים מאחור. מסתבר שהתנוחה הזו מאד מאד בריאה היא משחררת את הלחץ בין החוליות, תחשבי על קפיץ גדול ממתכת , תחשבי שזהו עמוד השידרה שלך, מה קורה לו כשאת מכופפת אותו, את פותחת את הרווחים בין העיגולים(= חוליות). זה מקל גם על מערכת הנשימה, וטוב לזרימת הדם. בתור אחת שישנה כבר שנים על מיטה מתכווננת של הולנדיה, יכולה להגיד בוודאות שאין דבר נוח ונכון ממיטה מתכוננת, יש לי אותה כבר 17 שנים, והיא עדיין כחדשה, המזרנים מעולים מלטקס, היתה אחריות 10 שנים, וגם אחרי 10 שנים לא קורה דבר למנגנונים ולא למזרנים, אבל בכל זאת מזרן צריך להחליף מפעם לפעם. עכשיו בחדר החדש רוצה כבר להתחדש עם ריהוט חדש ומעט מתלבטת , המחקר שעשיתי בנושא, (הנושא מאד רגיש וחשוב לי כי בעבר היו לי בעיות בגב) הביא אותי למסקנה, שאם לא אוכל לקנות הולנדיה אקנה ארופלקס, כי גם זו חברה אמינה וטובה עם ידע שוויצרי שהמוצרים שלה לא פחות טובים משל הולנדיה וקצת פחות יקרים. נכנסתי לאתר שלהם והתאהבתי במוצרים, נכנסתי לחנות, המוכר השכיב אותי על מיטה- לא יכלתי לקום ממנה. כמעט נרדמתי בחנות. אני מחכה ליריד אדם ועולמו (האם יש כזה השנה?) ואלך לקונת שם , בטח יהיו מבצעים לרגל היריד. שידות מיותרות לי ליד המיטה, אבל כן רוצה קומודה יפה. מה שכן לגבי ארון, אקנה רק אצל נגר, שיתאים לנישה הקיימת. על כל הנישה עם דלתות של מראה כהה.- רואה כבר את החדר בדמיוני..... איזה כיף.
 
למעלה