אבל הדבר הכי מיוחד בזה...רכבות יפניות
הם יודעים לעצב היפנים האלה...
מכור ליפן, הא רשףרכבות יפניות
הם יודעים לעצב היפנים האלה...
אחלה מדינה..מכור ליפן, הא רשף
הרכבת הראשונה נראית די נמוכה לטעמי... או שהכל בתוכה מונמך, כמו הקומה התחתונה בדאבל-דק בישראל
יש לך אולי קישור לאתר עם מידעאחלה מדינה..
נראה לי שהכל מונמך בתוך הרכבת הראשונה, היא באמת די נמוכה.. לא הייתי שם, אבל כשאהיה שם (מתישהו ב-30 שנה הקרובות) אספר לכם..
סורי, איןיש לך אולי קישור לאתר עם מידע
על הרכבות ובכלל על התחבורה הציבורית ביפןעדיף כמובן באנגלית, כי יפנית לא יצא לי ללמוד
אתר אודות ה-Shinkansenיש לך אולי קישור לאתר עם מידע
על הרכבות ובכלל על התחבורה הציבורית ביפןעדיף כמובן באנגלית, כי יפנית לא יצא לי ללמוד
תודה רבהאתר אודות ה-Shinkansen
Shinkansen = מסילות חדשות. זה השם שניתן ביפן של שנות ה-60 לפרויקט הראשון בעולם של הקמת מסילה ייעודית לנסיעה במהירות של מעל 200 קמ"ש באופן סדיר. מאז, השם הזה מלווה את כל המסילות החדשות שנבנו ביפן למטרה זו, וגם את הרכבת שנבנו לצורך שירות על גבי אותן מסילות, רכבות שמונות גם בכינוי ´רכבות הקליע´ (לדעתי, בגלל הצורה של הדגמים הראשונים, שמבוססת על החרטום של מטוס ה-DC-8). את מצוין באנגלית שמוקדש גרק לרכבות כאלו, ומכיל פירוט טכני והיסטורי, בנוסף לתמונות והסברים נלווים - byun2 . באתר יש גם קישורים לחומר נוסף אודות הרכבות ביפן. למי שאמר שהיפנים יודעים לעצב - אני יודע שעל טעם ועל ריח אין מה להתווכח, אבל בתור מי שלמד קצת את נושא הרכבות ביפן ב-50 השנים האחרונות, וגם מכיר לעומק את הנושא במערב אירופה, אני מרשה לעצמי להביע את דעתי שהיפנים של היום הם, מבחינת הטעם בעיצוב, גרסה מתלהבת של האמריקאים - הכל מוגזם, ונעשה כדי להרשים, לא פחות מאשר בשביל להיות אלגנטי או יעיל. אבל זו רק דעתי. לגבי הגובה של הרכבות - התמונות קצת מטעות. אמנם הרכבות המהירות ביותר מאופיינות בחתך גוף קטן יחסית (כמו של מטוס), אבל זה לא אומר שהן נמוכות במיוחד. יש פרטים רבים אודות נושא זה באתר שהפנית אליו.
יצירת אמנותרכבות יפניות
הם יודעים לעצב היפנים האלה...
בגדוליצירת אמנות
גם אני כמוך מאוהב בכל מה שקשור לתרבות העיצוב היפנית, ומספר פעמים הזכרנו כאן בפורום את מערכות התחבורה ביפאן. נשמח כמובן לראות עוד
אם רק היו רכבות כאלה בארץ...בגדול
העיצוב הוא לא ליופי אלא מטעמים אוירודינמיים, השערה שלא קשה לשער....רכבות אלו עוברות את ה200-250 קמ"ש אם לא יותר ולכן החלק הקדמי שלהן מצריך עיצוב אוירודינמי
אם היו מסילות כאלה בארץאם רק היו רכבות כאלה בארץ...
אני חושבאם היו מסילות כאלה בארץ
שמאפשרות רכבות כאלה בלי שעוד 1001 קווים פרבריים בדרך יגרמו לעיכובים... או במלים אחרות אם היו ארבע מסילות מקבילות מלוד עד קרית מוצקין...
לא זאת המטרהאני חושב
שאי אפשר לעשות כאלו רכבות בארץ הנסיעה תיהיה קצרה מדיי מזה 200 קמ"ש לשעה? תגיע לכל מקום ב2 דקות... חחח הארץ שלנו קטנה מדי בשביל הרכבות האלו
כן, המרחקים קצרים מדי.אני חושב
שאי אפשר לעשות כאלו רכבות בארץ הנסיעה תיהיה קצרה מדיי מזה 200 קמ"ש לשעה? תגיע לכל מקום ב2 דקות... חחח הארץ שלנו קטנה מדי בשביל הרכבות האלו
4 מסילות מלוד עד מוצקין?!אם היו מסילות כאלה בארץ
שמאפשרות רכבות כאלה בלי שעוד 1001 קווים פרבריים בדרך יגרמו לעיכובים... או במלים אחרות אם היו ארבע מסילות מקבילות מלוד עד קרית מוצקין...
באיזור הדרום מספיקות שתי מסילות.4 מסילות מלוד עד מוצקין?!
ומה עם מה שמדרום ללוד? בלוד נגמרת מדינת ישראל? חצוף מצידך לכתוב דבר כזה, אם יש משהו שחשוב לקרב למרכז זה את אזור הדרום מעניין ששכחת אותו (טוב זה שטח מאוד "קטן")
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.