זאת הטעות שלך ושל עוד רבים
הנגב ואזור הדרום בכלל זועק על קיפוח בתחומים רבים וזו עובדה עובדתית וביניהן גם על פיתוח תשתיות, הדוגמא הכי טובה שאני יכול להביא לך הוא כביש באר שבע דימונה. קטע כביש מחורבן שאורכו 30 ק"מ שגבה מאות קורבנות שהסדרתו והכפלתו תוך כדי יישור עקומות חדות ויצירת גדר הפרדה נמשך כבר 8 שנים!!! ועדיין לא הושלם! מדובר באחד מהכבישים העמוסים ביותר באזור הנגב. אם לפני 8 שנים היה הצורך להפוך את הכביש לכביש בעל 4 נתיבים במקום 2 אני אתן לך לבד לחשוב אם 4 הנתיבים שבמשך 8 שנים לא סיימו לסלול מספיקים לכמות הרכבים שהתווספה מאז ונפח התחבורה שהולך וגדל בכל כבישי הארץ? (אני בהחלט מצפה לתשובה) באזור הדרום אין שילוב בין רכבות בינעירוניות וקווים פרבריים מסיבה אחת: המדינה לא מצאה לנכון להשקיע בהם כי זה באזור הנגב. טעות שרווחת בין רבים מתושבי ישראל היא המרחקים שלכאורה נחשבים לארוכים בין הישובים העיקריים בנגב בגלל חוסר השקעה בתשתיות בכדי לנסוע מאופקים לבאר שבע יש צורך בנסיעה ארוכה למרחק של 22 ק"מ בעוד שהמרחק בקו אוירי בין באר שבע לאופקים הוא פחות מ 7 ק"מ. אל תקפוץ ותטען שיש בעיות טופוגרפיות שמחייבות זאת כי השטח מישורי ואין שום בעיה לסלול כביש ישיר באורך 7 ק"מ שנמצא כבר על מפה שנים רבות. אבל גם כאן המדינה לא מוצאת לנכון להשקיע, אופקים היא עיר נטולת אבטלה ובה נאגר הון כלכלי עצום, אין צורך לקרב אותה לעיר קטנה ועלובה כמו באר שבע שרק יכולה לקלקל את העוצמה שיש באופקים (למי שאולי חשב אחרת, ציניות!) המרחק בין באר שבע לאופקים בקו אוירי הוא 7 ק"מ המרחק בין באר שבע לדימונה בקו אוירי 26 ק"מ המרחק בין באר שבע לירוחם בקו אוירי הוא 24 ק"מ המרחק בין אופקים לנתיבות הוא 11 ק"מ המרחק בין באר שבע ללהבים הוא 5 ק"מ המרחק בין באר שבע לעומר 1 ק"מ (בקושי) אם כל אלו לא יכולים לחבור לרשת של רכבות פרברים עם העיר באר שבע אז אני לא יודע מה להגיד לך וזו הסיבה שאני זועם על הודעות יהירות ואגואיסטיות כאלו. אני בהחלט מצפה לתגובתך
זאת הטעות שלך ושל עוד רביםבאיזור הדרום מספיקות שתי מסילות.
כי אין שם שילוב בין קווים פרבריים לבינעירוניים. ותפסיק להתנפל על כל הודעה שאתה רואה בה קצה קצהו של רמז לקיפוח באר שבע. באר שבע עיר יפה וחשובה.
הנגב ואזור הדרום בכלל זועק על קיפוח בתחומים רבים וזו עובדה עובדתית וביניהן גם על פיתוח תשתיות, הדוגמא הכי טובה שאני יכול להביא לך הוא כביש באר שבע דימונה. קטע כביש מחורבן שאורכו 30 ק"מ שגבה מאות קורבנות שהסדרתו והכפלתו תוך כדי יישור עקומות חדות ויצירת גדר הפרדה נמשך כבר 8 שנים!!! ועדיין לא הושלם! מדובר באחד מהכבישים העמוסים ביותר באזור הנגב. אם לפני 8 שנים היה הצורך להפוך את הכביש לכביש בעל 4 נתיבים במקום 2 אני אתן לך לבד לחשוב אם 4 הנתיבים שבמשך 8 שנים לא סיימו לסלול מספיקים לכמות הרכבים שהתווספה מאז ונפח התחבורה שהולך וגדל בכל כבישי הארץ? (אני בהחלט מצפה לתשובה) באזור הדרום אין שילוב בין רכבות בינעירוניות וקווים פרבריים מסיבה אחת: המדינה לא מצאה לנכון להשקיע בהם כי זה באזור הנגב. טעות שרווחת בין רבים מתושבי ישראל היא המרחקים שלכאורה נחשבים לארוכים בין הישובים העיקריים בנגב בגלל חוסר השקעה בתשתיות בכדי לנסוע מאופקים לבאר שבע יש צורך בנסיעה ארוכה למרחק של 22 ק"מ בעוד שהמרחק בקו אוירי בין באר שבע לאופקים הוא פחות מ 7 ק"מ. אל תקפוץ ותטען שיש בעיות טופוגרפיות שמחייבות זאת כי השטח מישורי ואין שום בעיה לסלול כביש ישיר באורך 7 ק"מ שנמצא כבר על מפה שנים רבות. אבל גם כאן המדינה לא מוצאת לנכון להשקיע, אופקים היא עיר נטולת אבטלה ובה נאגר הון כלכלי עצום, אין צורך לקרב אותה לעיר קטנה ועלובה כמו באר שבע שרק יכולה לקלקל את העוצמה שיש באופקים (למי שאולי חשב אחרת, ציניות!) המרחק בין באר שבע לאופקים בקו אוירי הוא 7 ק"מ המרחק בין באר שבע לדימונה בקו אוירי 26 ק"מ המרחק בין באר שבע לירוחם בקו אוירי הוא 24 ק"מ המרחק בין אופקים לנתיבות הוא 11 ק"מ המרחק בין באר שבע ללהבים הוא 5 ק"מ המרחק בין באר שבע לעומר 1 ק"מ (בקושי) אם כל אלו לא יכולים לחבור לרשת של רכבות פרברים עם העיר באר שבע אז אני לא יודע מה להגיד לך וזו הסיבה שאני זועם על הודעות יהירות ואגואיסטיות כאלו. אני בהחלט מצפה לתגובתך