רכבת העמק - הרס הפריפריה ופגיעה קשה בטבע

amit1270

New member
אתה משווה את הקו ה"משודרעק" ל-A1??

הכל בסדר אצלך?

אתה משווה 65 דקות (על הנייר) בקו בודד ומפותל עד תחנת "מלחה שומקום" לחצי שעה (הערכה) בקו ישר, כפול ומחושמל שמגיע הישר למרכז התחבורה של ירושלים?

כדי להפוך את הקו הישן לתחרותי ל-A1 לא נדרש "לשדרג עוד קצת" אלא לשנות אותו מהיסוד (חלופה G1 הכוללת מנהרות לא פחות מ-A1), וגם אז הוא לא היה מגיע לביצועים הצפויים של A1 (ולא פחות חשוב - היה מפספס חיבור חשוב ביותר לנמל התעופה הבינלאומי שלנו).
 

down under

New member
מה אתה רוצה, הוא אחד שחושב

אבל מאוד לא נכון...
 

tanj

New member
אולמרט העדיף את G1 על A1

אבל מסיבות אחרות...אני זוכר ביום הסטודנט 2005 הייתי בדוכן של מגמה ירוקה שהחתימה עצומה לטובת A1 וניסינו להחתים גם את ראש העיר מר אולמרט. תגובתו היתה "לא יקום ולא יהיה. לא יקום ולא יהיה"

לנו נותר רק לנחש למה...בשנים ההם היתה הנחה שהחברים הקבלנים של אולמרט רכשו אדמות סביב האיזור של G1 וחיכו למחטף שינוי ייעוד קרקע עקב עבודה על המסילה כדי שיוכלו לפתח "סאפדי 2". אני לא ממש יודע עם זה נכון, אבל ממאורעות המשפט של אולמרט...כל דבר יכול לקרות.
 
למעלה