אתה משווה את הקו ה"משודרעק" ל-A1??
הכל בסדר אצלך?
אתה משווה 65 דקות (על הנייר) בקו בודד ומפותל עד תחנת "מלחה שומקום" לחצי שעה (הערכה) בקו ישר, כפול ומחושמל שמגיע הישר למרכז התחבורה של ירושלים?
כדי להפוך את הקו הישן לתחרותי ל-A1 לא נדרש "לשדרג עוד קצת" אלא לשנות אותו מהיסוד (חלופה G1 הכוללת מנהרות לא פחות מ-A1), וגם אז הוא לא היה מגיע לביצועים הצפויים של A1 (ולא פחות חשוב - היה מפספס חיבור חשוב ביותר לנמל התעופה הבינלאומי שלנו).
הכל בסדר אצלך?
אתה משווה 65 דקות (על הנייר) בקו בודד ומפותל עד תחנת "מלחה שומקום" לחצי שעה (הערכה) בקו ישר, כפול ומחושמל שמגיע הישר למרכז התחבורה של ירושלים?
כדי להפוך את הקו הישן לתחרותי ל-A1 לא נדרש "לשדרג עוד קצת" אלא לשנות אותו מהיסוד (חלופה G1 הכוללת מנהרות לא פחות מ-A1), וגם אז הוא לא היה מגיע לביצועים הצפויים של A1 (ולא פחות חשוב - היה מפספס חיבור חשוב ביותר לנמל התעופה הבינלאומי שלנו).