רכבת ישראל בוחנת הקמת שתי מסילות תת-קרקעיות באיילון (מגלובס)

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
למה ללכת רחוק? ה- IC3 שלנו

לא מצאתי וידאו אבל זה עניין פשוט של חיבור מערכים.
הנה למשל כריזה ברכבת כזו - הקו מלונדון ויקטוריה לליטלהאמפטון (מערבית לברייטון) ו איסטבורן (מזרחית לברייטון) שמתפצל בהיווארד'ס הית'.
&nbsp
https://www.youtube.com/watch?v=W37RjVHYNHY
&nbsp
בלינק הבא יש פירוט מכאן ועד הודעה חדשה של כל הפיצולים שהיו במערכת החשמלית הדרומית (פס שלישי, 160 קמ"ש בלבד, דרום אנגליה) מאז החישמול בשנות השלושים של המאה הקודמת.
&nbsp
http://www.southernelectric.org.uk/features/data/portion01.html
&nbsp
ווידאו של סוג הרכבות הזה עובר ועוצר בכמה תחנות - שים לב לדלת המזדקרת מקדמת ואחורי הרכבת - אחרי הצמדת המערכים ניתן לפתוח אותה ולעבור בין קרון לקרון, וכך הכריזה ברכבת מבקשת מהנוסעים לעשות - לכו לארבעת הקרונות האחרונים להגיע ל...
&nbsp
https://www.youtube.com/watch?v=Lnjt2R5jT6A
למה ללכת רחוק? ה- IC3 שלנו
עושה את זה בצורה עוד יותר אלגנטית ואפילו מאפשר חיבור/וניתוק ללא עצירה!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה