שמתי לב כי חלק לא מבוטל מהנוסעים מתקשים בביצוע החלפה בין אוטובוס לרכבת בתחנה.
אחת הסיבות שאני שם לב אליהן היא כי רוב הנוסעים שצריכים להגיע לרכבת יורדים בצירים הראשיים שבין תחנת הרכבת בדרך מנחם בגין או בדרך נמיר.
זאת כאשר מסוף האוטובוסים שצמוד לרכבת למעשה משרת כתחנת קצה כמעט ב 99% לקווים בינעירונים שהם לא עיקר היעד עבור משתמשי התח״צ שיוצאים או מגיעים לרכבת מרכז.
זה נראה כאילו המסוף הזה תקוע ומיותר. אם המטרה זה סתם תחנת קצה אפשר לעשות אותה בכל קצה של העיר ולא במרכז העיר.
אני למשל מאוד אוהב לתת לדוגמא את תחנת הרכבת המרכזית באמסטרדם איך שיוצאים מפתח התחנה יש חשמליות ואטובוסים לכל מקום.
אחת הסיבות שאני שם לב אליהן היא כי רוב הנוסעים שצריכים להגיע לרכבת יורדים בצירים הראשיים שבין תחנת הרכבת בדרך מנחם בגין או בדרך נמיר.
זאת כאשר מסוף האוטובוסים שצמוד לרכבת למעשה משרת כתחנת קצה כמעט ב 99% לקווים בינעירונים שהם לא עיקר היעד עבור משתמשי התח״צ שיוצאים או מגיעים לרכבת מרכז.
זה נראה כאילו המסוף הזה תקוע ומיותר. אם המטרה זה סתם תחנת קצה אפשר לעשות אותה בכל קצה של העיר ולא במרכז העיר.
אני למשל מאוד אוהב לתת לדוגמא את תחנת הרכבת המרכזית באמסטרדם איך שיוצאים מפתח התחנה יש חשמליות ואטובוסים לכל מקום.