רכישת מחשב נייד

number21

New member
רכישת מחשב נייד

אני שוקל לקנות מחשב נייד, רק שהיום השוק מפוצץ בכל מיני חידושים אני יודע שלאחרונה יצא רכיב 745 שהוא נחשב למתקדמם ביותר, האם זה נכון? והאם יש חשיבות לזיכרון? היום יש את ה-DDR 2 שאין לי מושג מה זה אומר, בכל מקרה אשמח לשמוע ממכם איזה מחשב נייד חזק יש היום בשוק?
 

Jan22

New member
כנס

לפני שאתה קונה נייד ,תבדוק מה הצרכים שלך ,מה השימושים שיהיו לו ובייחוד מה התקציב. אם יש תקציב גבוה ,תוכל להביא גם נייד שיחליף לך מחשב שולחני .הניידים החזקים כיום מגיעים בתור PENTIUM M של INTEL ויש גם את דגם הATHLON של AMD ,מתחרים אחד בשני .ניידים חזקים יש בכל חברה ,את החוזק והעמידות של הנייד קובעים לפי הרכיבים . הדברים החשובים בנייד: *מעבד סנטרינו 1.73 ומעלה - סנטרינו טכנולוגיה חדשה PENTIUM M שיש בו אנטרנט אלחוטי מובנה WIRELESS בעצם אתה יכול להתחבר לאנטרנט "בחינם" ,זה עובד בעזרת נקודות חמות HOT SPOTS ,אופציה מעולה שלא כדאי לוותר עליה . כמו כן שזיכרון המטמון יהיה 2MB CACHE . *זיכרון - החל מ512MB אם אפשר 1GB עדיף ,חברות עם זיכרון איכותי KINGSTON/GEIL ,לגייל בייחוד יש זכרונות שבאים עם קולר על הזיכרון עצמו - יותר איכותי מכל השאר אבל יקר . *כרטיס מסך - רוב הכרטיסים מגיעים בתור SHARED כלומר ON BOARD על המעבד ,לכן המחשב משתמש בזכרון של הכ.מסך בשביל החישובים של המחשב לכן לא נשאר זיכרון לכ.מסך ,אז לשים לב לקחת כרטיס שהוא NOT SHARED *צורב - כיום יש צורבי DVD מעולים ,עדיף לקחת NEC . *אחריות - רוב הניידים מגיעים עם שנה אחריות ,עדיף לריב עם המוכר ולקחת שלוש שנים. *הרדיסק - עדיף החל מ60GB ומעלה ,הרדיסקים במידה ואתה רוצה להוסיף לנייד מאוד מסובך ,עדיף לקחת HD גדול ,ולא להצטער בעתיד ,כמו כן לשים לב למהירות שהיא 5400 RPM. *חיבור לאנטרנט - כמו שציינתי יש דרך הWIRELESS אבל בשביל זה צריך לטייל בשכונה ולמצוא תקשורת - דבר די נפוץ ,או ללכת לספק אלחוטי ולסגור עסקה . דגמים חזקים הם : HP 6110 NX ,IBM T40/42/43 .כדי לראות מפרט תריץ חיפוש בגוגל .
 

bar666xp

New member
../images/Emo45.gif בגדול אבל.

כרגיל כל ההצעות על אינטל. דבר ראשון למה המחשב מיועד. הכי טוב בדוק מפרטים באתר זאפ...www.zap.co.il יש שם השוואת מחירים וכו' וחדשות שקיבלתי ברגע זה מסתבר שAMD כבר הוציאו דאבל-כור 64BIT לפני כמה חודשים אבל אני לא סגור אם יש אותו גם לניידים.
 

Jan22

New member
אם קונים AMD בתור נייד

רק תכירו שהרבה ניידים מגיעים עם מעבד TURION או TURON לא סגור על השם בדיוק (אחד מהשניים) הוא די חלש ,ושווה ערך בערכו למעבד הCELERON של אינטל ,לכן אם קונים AMD בנייד - ATHLON MOBILE .
 
אתה מתכוון

ל Turion 64, שהוא המקביל לסלרון של אינטל. באופן כללי אם מחליטים בכל זאת ללכת על סוג כזה של מעבד אז כבר עדיף סלרון. אבל לא לזלזל ב Athlon 64, הוא מעבד יותר זול מסנטרינו ובעל ביצועים שלא נופלים ממנו בכלל.
 

bar666xp

New member
אתה מדבר אולי על DURON

המעבד המופחת http://www.amd.com/us-en/Processors/ProductInformation/0,,30_118_1204,00.html או על ה32/64 TURION http://www.amd.com/us-en/Processors/ProductInformation/0,,30_118_12651,00.html שהוא מעבד 32/64 האמת שאף פעם לא חקרתי אותו לעומק אבל לא נשמע לי שרמתו תהיה של CELERON. בקריאה שיתחית, יותר נשמע כמו סידרת הFX לניידים ואם כך אז הוא עדיין יכול להיות בחירה לא רעה למי שחושב שהוא לא יכול להיפרד מה32BIT עדיין.
 
למעלה