רנין רנין - שיא הצביעות

lightflake

New member
רנין רנין - שיא הצביעות

מדברת עכשיו על איך שכולם צועקים ואיך שהיא לא רגילה להתנהגות כזו (שמישהו יעביר לה אולי את הצילום שלה לפני יומיים ולפני שבוע ובעצם כל שבוע!) לא מבין למה מצלמים אותה מדברת לעצמה ועושה הצגות למצלמה...
 

קמבילי

New member
"רע לי רע לי" רנין צועקת בקולי קולות

"אני לא יכולה עם הצעקות האלה, אני לא רגילה לזה, רע לי רע לי" ובנוסף מדברת בצורה מכוערת על עינב ועל החינוך שהיא קיבלה בבית. איכסה עליק רנין.
 

k i d a n

New member
מישהו חייב להגיד את האמת.

עינב היא הברברית הגדולה של הבית. לא משנה כמה שי יצעק, כמה נעמה תצעק וכמה קרן או ערן יצעקו, אף אחד לא יעשה את זה במידת הבהמיות של עינב. כל ההתנהלות שלה, צורת האכילה והעישון שלה, עוויתות הפנים שלה, התנועות שלה, העובדה שמה שהיא לא מכירה לא קיים וכל עצם קיומה הם גסים ו-וולגריים.
 

bambi38

New member
צודקת!

וולגארית! אבא שלה יגיע לגמר, היא החוצה עכשיו! איכס איך היא מתנהגת ללאון שאוהב אותה הנבלה הזאת! אני מתה שתעוף לי מהפרצוף. חוסר ניקוטין גורם לה להתחרפן D:
 

My Little Fairy

New member
יודעת מה הכי ברברי ובהמי?

לשנוא ולכלכלך כך על אדם שבחיים לא פגשת ושלא עשה לך כל רע. אני קוראת את תגובות הנאצה פה ולא מבינה איך אנשים יכולים לשנוא ככה :(
 
../images/Emo45.gif

כאילו כולנו מזה מושלמים...
 

Jason2

New member
היא צודקת לגמרי

גם אני הייתי משתגע שם עם כל הצעקות האלה. ובנוסף מרעיבים אותם כדי לעשות את זה. והיא גם צודקת בקשר למשימה המטומטמת שהיתה להם היום. והחינוך שעינב קיבלה בבית לא מראה על איכות גדולה.
 

יוליקה

Member
מנהל
שכחתם שבשבוע שעבר או עוד קודם

כשונסה רבה עם אבא שלה... היא צרחה על כולם "שהחינוך והתרבות שהיא קיבלה בבית זה פי אלף ממה שקיבלו פה כולם"....
 

Jason2

New member
לכל אחד מותר לצעוק

אבל הכל במידה ותלוי על מה. אתמול זה פשוט היה מזעזע, מהבוקר עד הלילה כולם צועקים. ולי יש הרגשה שההודעות שלך מגיעות ממקום אחר ולא מביקורת.
 

קמבילי

New member
תאכלס האדם הכי קולני בבית אחרי עינב

הוא רנין.* הצעקות של עינב הפריעו לכולם, אבל רנין מתגנדרת בזה שזה הפריע לה, וצועקת "רע לי רע לי לא חונכתי ככה" וזה ההבדל הדקיק. אדם מחונך באמת לא מנופף בזה. הוא קם והולך וזהו. היא גם עשתה פוזה למצלמה ודיברה בחדרה כביכול אל אביה, לא בערבית אלא באנגלית יעני בבית הם מדברים אנגלית, והודתה לו על החינוך שקיבלה. * לוונסה יש פה ושם יציאות, אבל פרט לזה היא שקטה.
 

Jason2

New member
בולשיט

אף אחד לא הולך כל כך מהר כשמדובר בפרס כזה. ולפי דעתי שי וונסה יותר קולניים ממנה. אין מה לעשות יש אנשים אמוציונלים יותר וכאלה שפחות. אז היא דיברה לאבא שלה והודתה לו, אז מה? לא ממש הבנתי מה מפריע בזה. ואגב יש לי הרגשה שמיקרופונים של חלק מהמתמודדים פועלים בווליום גבוה יותר, כי כשאנחנו שומעים צעקות נראה לי שמי שמסביב לאדם לא שומע את זה כך.
 

קמבילי

New member
../images/Emo6.gif בולשיט זה טיעון מאד משכנע

שי קולני כשהוא מדבר. הבעיה היא שרנין מדברת כל הזמן, וכשהיא לא מדברת היא שרה ושירתה פולחת את הרמקולים שלי ומהדהדת לי בחדר. עכשיו ישבו אנשים סביב השולחן ובכל פעם שהפעלתי את הווליום שמעתי את רנין. החלשתי, חיזקתי, שוב רנין, וכן הלאה וכן הלאה. שמונה אנשים סביב השולחן ואני שומעת את רנין. יש לי גם הרגשה שקצת הפסיקו להתייחס לדברים שהיא אומרת, היא מכניסה הערה ומישהו אחר עונה על מה שאדם אחר אמר קודם. בקשר לרמקולים - חשבתי על זה, אבל עכשיו נראה לי שזה סוג הקול והעוצמה. את צבר לא שומעים כי הוא מדבר חלש חלש, את שפרה לפעמים קשה לשמוע גם בגלל הטון וגם בגלל העוצמה. רנין לדעתי פשוט מדברת חזק.
 

Jason2

New member
אם הייתי רושם רק את זה אז ניחא

אבל גם הסברתי והתכוונתי רק להערה "שתקום ותלך" בכל זאת יש משחק ואם קצת קשה לא ישר הולכים אלא מתלבטים ומתחרטים ושוב מתלבטים, זה טבעי. וחוץ מזה אני מעדיף שאנשים ידברו. לא יודע, אותי מעניין יותר כשיש מישהו שמכניס עניין מאשר לראות כמה בנות שקולעות צמות אחת לשניה (ואני לא מדבר רק על הנשים). ולי היא לא מפריעה, אני דווקא אוהב אנשים קצת נוירוטים כאלה.
 

Prime Time

New member
מה הקטע הזה עם האנגלית באמת?

מה היא משחקת אותה כאילו היא אחת מבני המלוכה? כנראה היא שחכה מאיפה היא באה (ומדברים שם ערבית לדעתי...) חוץ מזה שזה שהיא יודעת אנגלית הופך את החינוך שלה ליותר טוב מהחינוך של אשר או של שי? למה היא חושבת שהיא טובה ביותר באיזשהו פרמטר מהם? ואולי היא קיבלה חינוך טוב, אבל מה שיצא מזה זה רק רע. השחצנות שלה כבר יצאה מכל החורים אי אפשר לשמוע אותה יותר (ורבאק, שתפסיק לשיר כבר! היא שרה זוועה)
 

תלם חי

New member
ואו אתה טיפש או שאתה צוחק? מה הקשר

מה הקשר למשפחה מיוחסת. לא כל הערבים מוסלמים ומדברים ערבית. יש גם כאלה שהם נוצרים והם מדברים אנגלית. זה השפת אם שלה כמו ששלך ערבית!! אז תפסיקו סתם ללכלך ולחפש רע איפה שאין. פשוט ילדימ קטנים ופטטים
 

Prime Time

New member
לא זה ולא זה, נסה בלשון נקבה

חחח היא יודעת טוב מאוד שהשפת אם שלה ערבית, לא חסרים מקורות לזה אז אולי כדאי שאתה תבדוק לפני שתתפרץ פעם הבאה.. והשפת אם שלי היא לא ערבית...
 

Jason2

New member
רגע את השומרת של השפה האנגלית

מה איכפת לך באיזו שפה היא מעדיפה לדבר? אם היא רוצה לדבר אנגלית, עברית, ערבית או גרוזינית זו זכותה. כל דבר שהיא עושה זוכה לביקורת וזה לא ככה כשמדובר בכל מתמודד אחר.
 

Prime Time

New member
כי אף מתמודד אחר לא עושה את הדרמות שהיא עושה.

אולי חוץ מעינב שכן מקבלת ביקורת, ואפילו גרועה מזו שעל רנין. וכן, איכפת לי באיזה שפה היא מדברת כי היא מנסה להראות שהיא יותר מהאחרים- יותר חכמה, יותר יפה, החינוך שלה יותר טוב ובכלל הקלאסה שלה יותר טובה...נו באמת שתעשה לי טובה. זה שהיא יודעת כמה משפטים באנגלית זה הדבר האחרון שמראה על עליונות. אני מוכנה להבטיח שיוסי, שאני לא בטוחה עד כמה האנגלית שלו טובה, בנאדם פי אלף יותר טוב ממה שהיא אי פעם תיהיה.
 
למעלה