רעיונות לאס"ק...

keren2noy

New member
רעיונות לאס"ק...

אני עומדת לסיים קורס של חצי שנההה עם דיסטנס והכל עכשיו אני מחפשת רעיונות לאס"ק כל מיני שטויות שאפשר לעשות בשבוע האחרון של הקורסס אם למישהו יש רעיון מקורי מחכה להצעותתת
 

2inaroad

New member
בגלל שעוד 7 שבועות אהיה במעמדך

אז הנה רעיונות למשהו שאפשר לעשות: להביא מצלמה ולהתחיל לצלם: לשים דרגות ולעשות מסדרים של הקשבים וכו' בלאגנים בחדר אוכל להרגיש גדנ"ע להתנהג כמו ערסים מול המפקדים לעשות מיני הצגות של אירועים שהיו במשך החצי שנה כמו לחכות מסדרי פאקים או דברים בסגנון. עדיף כמובן לסגור את השבת האחרונה ביחד ואז זה בכלל הופך לכיף חיים.
 

MyVelouria

New member
אחחח עד מתי צעירים יעלוזו...

אם זה מה ש-ל"ב מתכננים לאס"ק אתם בלאאאאאאייי... :) קצת רעיונות ששמעתי מאחרים: כשאומרים לכם לעלות על חצי ב' - תעלו על חצי ב' הפוך (חולצה של מדים , מכנסיים אזרחיות) בהנחה ויש לכם מסדרי בוקר שהמפקדים בודקים לכם במסילות של החלונות וכאלה תפזרו שם נצנצים חיילות שלי פעם נתנו הקשב כזה: "לקבלת המפקדת, המחלקה תמתח להקשב.. שתיים שלוש, דג מלוח!" ויש עוד מלא שטויות שאפשר לעשות עם הקשבים (אם אתם נותנים) בתכלס כמעט כל דבר שתעשו יראה לכם מצחיק... אז זה לא כזה משנה... העיקר שתהיו אחידים במה שאתם עושים, ושלא תפגעו במפקדים שלכם כי חבל שאחרי חצי שנה תירקו להם בפנים (תאמיני לי אני גם עשיתי קורס של חצי שנה...)
 
למעלה