רעננה ראשונה בשרון באחוז הזכאים לתעודת בגרות

ATAF151

New member
רעננה ראשונה בשרון באחוז הזכאים לתעודת בגרות

http://www.local.co.il/raanana/5108/articles.htm
 
הנה הקישור

http://www.local.co.il/raanana/5108/articles.htm יש בתחתית חלון ההודעה לחצן "תחילת לינק", אח"כ מכניסים את נלינק ואז לחצן "סוף לינק". עוד דרך היא להכניס את הלינק 3 פעמים: לחלון ההודעה ואז ב"קישורים בתוכן ההודעה" גם תחת "מחרוזת" וגם תחת "קישור". ולעניין הבגרות - משמח וצפוי - יש לנו מערכת חינוך מצויינת שרק הולכת ומשתבחת. אני לקוחה מרוצה
 

rontal111

New member
כסף אכן קונה הכל....

כמה זכאויות להקלות במבחנים יש ברעעננה ???
 
אני ממש לא מניחה שזו הסיבה

ברעננה יש מאמץ רב ומרוכז בהבאת תלמידים לבגרות, כולל השקעה גדולה בכיתות מב"ר לתלמידים מתקשים, מדיניות אי הנשרה, השקעה בבגרות חלקית לתלמידי אתגר וכיו"ב. מדובר בעיר שמשקיעה רבות בחינוך, בין השאר גם - כן - תיעדוף החינוך בהשקעות תקציביות. וטוב שכך. אני מוחה על השימוש הציני והלא הוגן ב"כסף קונה הכל", ומי שבעירו או בעירה יש פחות השקעה בחינוך, הבעיה היא לא בכסף אלא בערכים המנתווים אותו לייעודים שונים.
 

ATAF151

New member
לא ידוע לי שיש ברעננה הקלות במבחנים

ובכל מקרה אני תמיד נגד ההקלות שרק מבזות את תעודת הבגרות. אם רוצים למשל לעזור לתושבי שדרות או למפוני גוש קטיף צריך לתת להם את מלוא העזרה לשיעורים פרטיים, למועדים מיוחדים וכדומה, אבל בשום אופן לא להקל בבחינה עצמה.
 
איך הגעת לתושבי שדרות? ../images/Emo2.gif

בכל אופן, נראה לי שהיא התכוונה להארכות זמן והקלות לבעלי ובעלות ליקויי למידה.
 

ATAF151

New member
עברתי לנושא קרוב

היא אמרה שכסף קונה הקלות בבחינות הבגרות וממש לא הבנתי את הטענה הזו. לאחר מכן ציינתי שאני בכלל נגד הקלות בבחינות הבגרות, כגון אלו שניתנו לישובי עוטף עזה ולמפוני גוש קטיף והשומרון. ואגב, אני גם מתנגד להורדת רמת בחינות הבגרות בכלל, שזו כבר מגמה שנמשכת כ 30 שנה ומיועדת להעלות את אחוז מקבלי הבגרות ללא צורך בהשקעה נוספת במערכת החינוך.
 
אני מסכימה איתך

וגם לגביי לקויי קשב ולמידה, הייתי שמחה לראות יותר מאמץ לאומי להטמעת אסטרטגיות למידה מאשר הקלות בבחינות, למרות שיש בשוליים מקרים בהן ההקלות הן הדרך היחידה.
 

qrst1 האחת

New member
רעננה נחשבת לעיר ראשונה בחינוך...-זו הסיבה!!!

רוב רובם של האנשים שעוברים לגור ברעננה, מתרצים בואם במילה אחת - 'חינוך ' ! ! ! שכן ידוע שהחינוך ברעננה בראש סדרי העדיפויות אותו כנ"ל בחינוך המיוחד!!! שמה של רעננה כעיר חינוך ידוע בכל הארץ מצפון ועד דרום... לומר שהגענו לרמה זו בזכות קניית הקלות במבחנים, זו אמירה צינית ולא אחראית... אני משערת שמי שכתב אותה אינו תושב העיר... אני אשת חינוך, שנים רבות, ברשות אחרת וארבעת ילדיי מקבלים חינוך ברעננה- ואני יותר מרואה את ההבדל בין ההשקעה ברעננה להשקעה בערים אחרות... כל מה שניתן זה לומר - כ-ל ה-כ-ב-ו-ד!!! רעננה שוב מוכיחה את ייחודה על פני השאר...וההשקעה כדאית...
 

מיסטי 63

New member
יש כאן מעגל קסמים

חינוך מעולה מביא משפחות חזקות ומבוססות שרוצות חינוך טוב וחוזר חלילה. ברעננה יש גם משפחות מבוססות שיכולות להשקיע בחינוך הילדים.
 

אלי ו.

New member
73% זה יפה אבל

בשוהם אחוז הזכאות הוא מעל 83%, משגב עם 80% ומכבים רעות 78%.
 

ימאנזה

New member
אוכלוסיה סלקטיבית והומוגנית כמו שחנה אמרה

המונח המקצועי הוא צימצום תחום -לכן אין זה בר השוואה.
 
למעלה