רציתי לשתף אותכם בחוויה מעצבנת

מיצי123

New member
רציתי לשתף אותכם בחוויה מעצבנת

לפני שבועיים קניתי משקפי שמש בדוכן של רשת TOXIC בקניון איילון , בשער אביב. אני גרה רחוק - לא מהאיזור- ואת המשקפיים לא לבשתי בכלל, הם פתאום לא נראו לי יפים ואחותי וחבר שלי ביעסו אותי עלייהם אז רציתי להחליף אותם, מנהלת הדוכן שם לא רצתה להחליף לי בטענה שהזמן שחלף רב מידי (מה זה, קוטג´?) ושיש שריטה על המשקף (אני בטוחה שאם היא היתה עושה את הבדיקה הזאת לפני שהיא מכרה לי את המשקפיים אותן שריטות היו שם - רק כשמוכרים את המשקפיים זה כנראה לא כל כך חשוב), המשקפיים האלה עלו לי 160 שקל , עכשיו בתור אחת שעבדה בדוכן של מכשירים סוללרים , אנחנו לא היינו עושים כאלה בעיות גם על דברים יותר גרועים , ואני יודעת גם שדברים שמכרנו ב250 ש"ח עלו לעסק רק 30 ש"ח, אז כמה עלו להם המשקפיים? אני לא טיפוס אסרטיבי ולא ברברית, וחבל שכך - כי כל מי שעושה בלאגן משיג את שלו בסופו של דבר - תלוי כמה סבלנות יש לו אמרתי לה שאם המשקף היה שרוט סימן שקיבלתי אותו ככה, היא אמרה שאין לה משקף שרוט אחד בדוכן ויתרתי על זה , קיויתי שמהאחוזים על העיסקה היא תיקנה לעצמה משחה לטחורים בסופרפארם והרגעתי את עצמי עם פנטזיה שבה אני זורקת לתוך הדוכן את אחד מהמשקפיים שהיו לה שם בקידמת הדוכןואומרת לה " עכשיו יש לך משקפיים שרוטים!" ופוסעת בדרמטיות לעבר השקיעה (טוב השמש שם לא ממש שוקעת אבל העיקר הכוונה
)
 

odedg

New member
לא הבנתי מה הרווח

זה נכון שהשירות נראה "על הפנים", אבל לדעתי לפחות פורמלית היא לא חייבת להחזיר לך את כספך, ולמה בעצם שתאמין לך ? אז המחוה התיאטרלית לדעתי ממש מרשימה, אך לא במקומה, לו אכן היתה מתבצעת. לעניין הטחורים שהזכרת, זה ממש עניין אחר!
 
למעלה