רקפות כמרכזי שולחן

didosh3

New member
רקפות כמרכזי שולחן

שלום לכולם. מישהו עשה פעם מרכזי שולחן - עציץ רקפות? איפה כדאי לקנות? יש מצב שמשתלה תסכים להשכיר? כלומר- אם עציץ יפגע, או ילקח יתומחר כקניה ואם יוחזר למשתלה- יתמחרו לי בפחות? מדובר בחתונת צהריים. מנסים להיות יצירתיים - במראה ובעלויות..
 
רקפות כמרכז שולחן

היי, משתמשים ברקפות כמרכז שולחן אבל לא כמו שהם, זאת אומרת צריך לתת להם ערך מוסף. לא לקחת ממשתלה ולהניח על השולחן, או להחליף להם את בית העציץ למשהו אחר מחרס או סלסלה או לעטוף את העציץ בבד מיוחד ולקשור בסרט יפה כי סתם עציץ כולם יכולים לקחת ולשים. אם כל השולחנות עם רקפות , אולי כדאי לערבב צבעים ולא ללכת על צבע אחיד. בקשר להשכרה תנסי אצל רוני יהלום 0505302505 ההתמחות שלו השכרת עציצים לארועים. בהצלחה
 

didosh3

New member
כן- לא תכננתי להשאירם סתם כך

אבל מכיוון שמדובר במשפחה שרוצה ממש לחסוך חשבתי לעטוף ביוטה טבעית ולקשור עם שרשרת חרוזים מבריקה. אולי במקרה את יודעת מחירים? ויותר חשוב עונות? עד מתי יש רקפות?
 
רקפות

אם זה יוטה טבעית, הייתי קושרת ברפיה טבעית. יש ניגוד מאוד גדול בעיניי בין היוטה הטבעית הרקפת הכפרית טבעית והשרשרת המלאכותית אלגנטית. בקשר למחירים הם נקבעים לפי גודל העציץ והם נאים לקניה בין 15-25-30 ש"ח תלוי בגודל , להשכרה ,אין לי מושג במחירים. ועונת הרקפות היא כל זמן שקר בערך עד סוף מרץ ,אבל זה תלוי במזג אויר.
 
למעלה