רק לי יש רצון

שמעון172

New member
רק לי יש רצון

לקחת את הספר שאחראי על המייקאובר של הבנים ולגרום לו לאיזהשהי טראומה שתגרום להתרחק ממספריים ומכונות תספורת עד סוף ימי חייו? מצטער, אבל כמעט כל הבנים נראו טוב יותר *לפני* המייקאובר. אוקיי, אז צריכים לספר אותם במיוחד התכנית, אבל למה כאלה תספורות מכוערות, צעקניות ופרחיות? אם אני הייתי אחד מהבנים הייתי תובע אותם.
 

קרקלה

New member
אני חושבת שכולם שופרו.

חוץ מאלכס שנראה עוד יותר כמו אפרוח. וזורנזון, שהמייקאובר לא סייע לו בשיט. אלון פתאום נראה כמו אייקון גיי מהאייטיז (בקטע טוב! באמת!) עם התלתלים שהשאירו לו. ירון לרגע היה נראה בסדר, אדם מהשורה. זה היה קצר מועד. ברברבאום החליף משקפיים ושוב, נראה כמו אדם מהשורה. וגם לשגיא עכשיו זה עבד, אבל המראה שלו חמוד והיה ברור שכך יהיה גם לפני (אבל כן, אכן היה דומה לפיני).
 

שמעון172

New member
אלון שאחרי המייקאובר

דומה לחברה של אחותי רק בתקופה שאחותי היתה בחטיבת הביניים (אי שם בתחילת הניינטיז). ירון ושגיא בפירוש נראו טוב יותר לפני תספורות הקוקוריקו המזוויעות שדפקו להם והגוונים המחרידים שעשו לירון (אם יש משהו יותר גרוע מגברים שמחמצנים את השיער זה גברים שעושים גוונים). שגיא במיוחד נראה נורא אחרי המייקאובר כשבנוסף לתספורת האיומה דפקו לו בגדים מזוויעים. היחיד שנראה טוב זה ברברבאום.
 

Xx ofek xX

New member
לדעתי שגיא נראה ממש טוב אחרי המייקאובר

נורמלי+!|
 
אני זוכר שעם הבגדים והתספורת

הרגשתי כמו Frat Boy מסרטים אמריקניים קיטשיים כאלה. זה היה מגניב ביותר, דרך-אגב
 

StriX Starlight

New member
שגיא בחור יפה. נקודה.

ודווקא זה שהקיצוץ לא גרע ממנו, מוכיח את זה. שיער ארוך מייפה את מרבית הגברים.
 

קרקלה

New member
לא שיער ארוך דווקא, אבל שיער

כמעט לכל בני האנוש מתאים יותר עם מסגרת לפנים. ההעדפה שלי אצל גברים היא לשיער של כמה ס"מ, כמו קלארק קנט או קצת יותר ליפתי. הבעיה בשיער ארוך של חנונים היא שהוא בד"כ שמנוני ואסוף למטה כמו קוקו של זקנה. ככה אין לו נפח בכל, מה שמפספס את רעיון המסגרת כאמור.
 

februarygirl

New member
לדעתי ...

התספורות לא היו כל כך נוראיות ברובן... מצד שני אני באופן אישי גם לא ראיתי את הבעיה הגדולה לפני התספורות ... אז כנראה שהדיעה שלי אינה רווחת :)
 

Thumpers

New member
את הספר???

אני רציתי לקשור את הידיים למי שמלבישה אותם. מה זה חולצות ערסים לאור!? טוב, ברברבאום נראה סבבה עכשיו (למרות שאני בספק שהייתי מתקרבת למישהו שלא מצחצח שיניים/שם דיאודורנט בקביעות :p ), אבל בחיי שהוא היה מתוק עם סנדלי שורש. שגיא התלבש בסדר גמור לפני המייקאובר, אני לא מבינה מה פתאום החליטו לנסות לשים לו עניבה, זה סתם נראה מוזר. אלכס... אלכס נראה לא במקום. החולצות חובקות בצורה לא מחמיאה והוא פשוט נראה ... מוזר. ערס-לייט שכזה. אלון, בדומה לשגיא, התלבש בצורה מקסימה לפני המייקאובר, והדבר היחיד שלא מחמיא שם - זה כמויות הג'ל בשיער. (פה אתה צודק, צריך להרביץ למי שסיפר אותם.) השיער מחזיר אור! זה משעשע, אבל שיער מתולתל צריך להיות מתוחזק בקרם, או במוס - ממש לא בג'ל. הג'ל מקשה אותו ועושה אותו מכוער.
 

IkMfNiY

New member
לגמרי לגבי הבגדים

התספורות לא היו רעות בעיני.
 
הסטייליסט הוא גל אפל

ולדעתי הוא אמן וגאון. הוא הלביש אותי ממש ממש טוב, ועד עכשיו אני מבואס מכל הבגדים שיש לי (אפילו שקניתי כבר כמה חדשים) כי זה לא יפה כמו הבגדים של גל.
 

Thumpers

New member
הוא הפך את אור לערס.

אני מצטערת, יכול להיות שהוא גאון - אבל זה לא ניכר על חלקיכם. כמו ששמת לב, אצלך ספציפית אמרתי שזה נראה סבבה.
 
לדעתי אור נראה ממש טוב

זה אולי לא היה "הוא", אבל לדעתי זה היה מפיל את הרוב המכריע של הבחורות מהרגליים, והתאים לו מאוד (ברמה השטחית, כמובן). הוא גם ממשיך להתלבש לא רחוק מזה לדעתי נראה טוב מאוד.
 

Thumpers

New member
הוא נראה טוב בכל דבר, כמעט.

יש לו חיוך ממיס - אבל... כנראה זה באמת עניין של טעם. אני ממש מעדיפה אותו עם חולצות סוף קורס/מחזור/חולצת צוות ומכנסי גלישה. אבל הטעם שלי זה ממש לא הטעם של שאר בנות ישראל :\ ואני בטוחה שאור יוחמא מאוד מזה שהוא מוצא חן בעינייך :)
 

Thumpers

New member
אתה יודע...

אתה לא חייב להיות בחורה בשביל להיות עם בחור! :p
 

elcool

New member
מעולם לא אמרתי לו

שאם הייתי בחורה הייתי עושה אותו פעמיים בלי לחשוב
 
למעלה