רק לי יש רצון

innocence

New member
אני ממש לא אוהבת את הסטיילינג שלו,

לפחות מהמעט שראיתי ביפה והחנון (ורק עכשיו ידעתי על זה) וגם בפרויקט מסלול הישראלי והמזעזע. ממש המצחיק אותי שהוא מעיר הערות מרושעות על הטעם של המתמודדים כשהוא לבוש כל כך מכוער בעצמו XD
 

Thumpers

New member
הוא כאילו סטייליסט מפורסם?

חשבתי שסתם מישהו של ההפקה. :\
 

innocence

New member
יחסית מפורסם...

אני הכרתי אותו מפרויקט מסלול הישראלי (שזנחתי אחרי 3 פרקים כי לא יכולתי לסבול את מה שעושים שם, ואני מכורה לפרויקט מסלול האמריקאי וגם הגדלתי לעשות וצפיתי גם ב2 עונות של קנדה וב2 של אוסטרליה), ומאז יצא לי לראות את השם שלו בכל מיני מקומות, אבל סטייליסטים זה לא באמת משהו "מפורסם" P:
 

Thumpers

New member
אוווווופס.

אז יצאתי נעל, אוקיי? :( אני יכולה להאשים את זה שאני גרה בחור קטן בגליל? או שזה לא תופס במקרים כאלו? :(
 

innocence

New member
זה בכלל לא משנה,

הוא באמת לא מספיק חשוב כדי שתדעי עליו, או שזה יוריד איכשהו מערכך אם לא ידעתי P:
 

IkMfNiY

New member
וואי, זה היה לגמרי גרוע

מונדו
יעל
 
מאוד מטרוסקסואלי הלביש אותך ../images/Emo140.gif.

שכבות של ורוד, בכלל שכבות כמו בצל
. זה היה נראה סביר לחלוטין אבל לא שימושי בעליל ובגדול אביסעלע גיי ( שזה אחלה, אלא שאתה סטרייט)
. לדעתי הטי-שירטס שלך היו סבבה לגמרי, אולי היה כדאי לקנות אותן איזה שתי מידות פחות אולם בגילך הן נפוצות, ליגיטימיות ומגניבות
. נו שווין, לפחות לא איפרו והלבישו אותך כמו סטייסי לצורך המייקאובר
.
 
הבעיה העיקרית עם המייקאובר, לדעתי,

היא בעיקר בעיצוב השיער. זה לא ריאלי ולא חכם במיוחד לעצב לחנונים שמעולם לא התעסקו עם השיער שלהם תסרוקות עתירות ג'ל, מוס, סיליקון ושאר חומרים שהם ממילא לא יבדילו ביניהם. אז במשך יומיים יהיה מגניב לשים את זה על השיער, אבל למי יש סבלנות להתבחבש עם זה כל יום? ואז השיער נראה אפילו יותר מוזר וחסר צורה ממה שהיה קודם. באמת אין תספורות שלא דורשות אח"כ 20 דקות של תחזוקה כל בוקר? (אה, רגע, לאור עשו קרחת.)
 
דעתי....

את התספורת של אלון אהבתי. אלון הרבה יותר מחמיא לך לפנים עם הקצר
גם את הלבוש שהיה במייק אובר אהבתי
גם את התספורת שלא אהבתי. הדבר היחיד שלא אהבתי במהפך זה המכנס האדום\ כתום המזעזע. את ירון אהבתי ביום המהפך עצמו (מבחינת המראה). פרק אחר כך שחכתי שזה היה. אור מדהים!! מבחינת הלבוש הרבה יותר עושה לי את זה חולצות סיום צבא\ לבוש קיבוצניקי. אבל אהבתי ממש!! את אלכס, זורנזון וברברבאום לא שינו בכלל לדעתי.
 
לא מסכימה. היו כמה שהשינוי מאוד

החמיא להם (אור, אלון וירון), והיו כמה שהשינוי לא החמיא ולא גרע מהם, הם עדיין נשארו אותו הדבר (אלכס וברברבאום). אם יש משהו שאני מסכימה זה עם זורנזון, לדעתי הוא היה נראה יותר טוב דווקא לפני המהפך, לא אהבתי מה שעשו לו בשיער.
 
למעלה