רק נראה ורוד...

Bad life1

New member
רק נראה ורוד...

אז התחלתי ללמוד חיכיתי לזה מתחילת השנה והנה סופסוף זה הגיע קיבלתי מלגה הכל כבר מוכן והתחלתי....השירות לאומי ממשיך להיות כיף וקשה ומצחיק ומשעמם הכל שם מתנהל כמו שצריך...היחסים עם ההורים השתפרו...והכל נראה ורוד....הבעיה היא שזה רק נראה...נכון התחלתי ללמוד וכבר הייתי בשתי שיעורים פתאום הבנתי שמשהו לא מסתדר לי עם החימודים האלה...הגעתי לשם ראיתי את הקבוצה שאיתה אני ילמד וכולן נראו צופניות מתנשאות מה לי ולאן? התחלנו להכיר אחת את השניה וגיליתי שחלקן דווקא סבבה אבל גם גליתי שאני הכי פחות יודעת והכי פחות מהתחום...כולן יודעות על מה מדובר כולן כבר עשו קורס אחד או שניים חלקן גם עובדות בזה ואני רק התחלתי אני עוד לא יודעת כלום...אני מרגישה שאני פחות מהן...הן שואלות הן מבינות ואני יושבת בצד כותבת מנסה להקשיב אבל לא מסוגלת כי המחשבות מטריפות אותי...למה נכנסתי לזה? מה יקרה אם אני יכשל? הרי הבית ספר שילם עליי חצי מהסכום ואם אני יאכזב איזה בושות...הם מצפים ממני להיות הכי טובה וחשבתי שזה יהיה פשוט אבל זה לא...והשירות לאומי נכון שכיף ואני מסתדרת מצויין עם הצוות אבל זה עוד מעט נגמר ואז מה יהיה? אני כלכך אוהבת את הצוות ועוד מעט אני יצטרך להיפרד הם כמו משפחה בשבילי אני רק חושבת על זה והדמעות עולות מה יהיה? ובבית הכל נראה יפה אבל הכל בעצם שקר אני מראה את מה שהם רוצים לראות כי לא באלי שיתחילו החפירות ולא בא לי להיכנס לריבים איתם אז אני סותמת משתדלת לא להיות בבית הרבה אבל גם זה קשה כי אין לי חברים אני לבד...אין עם מי לצאת אין עם מי לדבר אין עם מי להיות אני לבד...
 
נראה ורוד

שלום לך יקרה,
תודה לך על השיתוף ןעל כך שאפשרת לנו בכתיבה שלך ללוות אותך בשגרה מרתקת ומאתגרת.
"כיף וקשה ומצחיק ומשעמם" - כמו שכתבת. :)
אז התחלת לימודים. כל הכבוד! כשמתחילים ללמוד במקום חדש, זאת הזדמנות ללמוד גם על עצמנו. ממש כמו שכתבת. חשבת שהבנות מתנשאות והנה למדת שחלקן דווקא סבבה. עיקר הלימוד הוא להבין שאנחנו פחות מבינים וזה ממש בסדר. זאת הסיבה שמגיעים ללמוד.
אולי כדאי לך לדבר עם אחת מהבנות שאת בקשר איתן ולעבור איתה על מה שנראה לך שיכול לעזור לך להיות יותר בעניינים.

קיבלת מלגה ( כל הכבוד!) וזה נהדר. כשעולות המחשבות המלחיצות שקשורות למלגה ( כמו שתארת אותן במה שכתבת) תוכלי לנסות לאזן אותן עם מחשבות תומכות ( ויש המון כאלה. כי אם קיבלת מילגה זה אומר שמאמינים בך. שסומכים עליך ). אם תלמדי מתוך תחושה של חיבוק וחיזוק שיש לך אולי משהו מהמחשבות המטרידות יאבד קצת כח.
כתבת שהיחסים עם ההורים שלך השתפרו- וגם זה נהדר.

ולגבי השירות לאומי- זה לא מובן מאליו להרגיש תחושה של בת בית עם הצוות. כנראה שיש בך איכויות שמאפשרות לך להצליח כל כך במה שאת עושה. ולגבי ההמשך.. לכל מקום אחר את ממשיכה עם כל מה שיש בך. מה שגורם לך להצליח היום ממשיך איתך גם מחר. האם השירות הוא עד סוף השנה הזאת?

ההודעה שלך מתייחסת לזה שלא הכל ורוד.
אני מסכימה איתך. החיים מלאים בצבעים וזה מה שהופך אותם לכיפיים,קשים,מצחיקים ומשעממים...
רק ורוד היה משאיר את החיים ברובד שטוח יותר.
זה שאת חווה את החיים על מכלול הצבעים שלהם זה טבעי לחלוטין.
יש מקומות שמצליח לנו יותר ודברים משתפרים ויש מקומות שפחות.
אני מזמינה אותך להמשיך ולשתף אותנו בעוד ועוד צבעים..
שלך,
שחר
 
למעלה