רק רציתי להגיד

חולוני

New member
רק רציתי להגיד

שאם יש לכם קצת שכל, רוצו לשמוע את האלבום החדש של TV On The Radio. במילה אחת - גאונות. ב-2 מילים - מאסטרפיס ענקי. ב-3 מילים - אתם עדיין כאן?
 
רציתי לשתף אותך במשהו

וחיפשתי מקום לעשות בו את זה, מכיוון שאני לא כותב יותר בפורום מצעדים ולפורום מוסיקה שחורה זה לא יתאים החלטתי לקפוץ לכאן.
 
אני מתאר לעצמי

שלא תתעניין, אבל אנסה: ההחתמה הראשונה של חברת התקליטים "הד ארצי" היא לורן פלד שהתגלה לראשונה בהופעות של רמי וריטה קלינשטיין, כל אחד לחוד. הוא היה ידוע עד היום בקאברים לרמי והוא עתיד לחשוף שיר מקורי ראשון שלו בהופעה של ריטה באילת בחודש הבא. אני יודע ששני האמנים האלה לא מעניינים אותך ושתחשוב שאף הוא בנאלי, אבל אשמח לדעת אם תרצה שאשלח לך חומרים שלו כי סתם בא לי לדעת מה אתה חושב.
 

חולוני

New member
אם אתה מתאר לעצמך שאני לא אתעניין בזה

אז למה אתה רוצה לשתף אותי? בכל מקרה, אתה יכול לשלוח לי איזה שיר או לינק למייספייס (אם יש), ננסה. נ.ב - יכולת לפנות אליי בפרטי לגבי זה, אין צורך להגיע עד לכאן בשביל זה כי גם לכאן זה לא קשור.
 
זה פורום מוסיקה

ולפני שתכתוב שהוא חתם חוזה בחברת תקליטים המונית - קוואמי חתום באותה חברה. בהמשך השבוע אשלח לך קישורים להורדת חומרי האלבום, בינתיים הנה קאבר ל-Piano Man וקאבר לרמי. זהו, אני חושב שאיפרד מהפורום הזה.
 

o pie

New member
אלבום מצויין

במיוחד השירים האחרונים בו
 

hospital_food

New member
../images/Emo45.gifהשלושה האחרונים מדהימים

אף פעם לא התלהבתי מאלבום שלם שלהם, תמיד היו כמה שירים טובים + מאסטרפיס אחד(Wolf Like Me,Staring at the Sun), אבל החדש פשוט מושלם. Golden Age נשמע כמו השיר הכי טוב שבק או פרינס הקליטו
 
למעלה